Mure Kat`iga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Mure Kat`iga

Postitus Postitas Toomas »

Täna avastasin, et wastegate küljest on üks voolik lahti(katki) ja panin selle asemele uue vooliku. Enne, kui voolik lahti oli siis puhus ilusti 0.5 bar`i ja kütusekulu oli normaalne.
Nüüd aga kui uus voolik küljes on siis puhub 0.3-0.4 bar, kütusekulu on kohe tõusnud ja tagant hakkas õrnalt suitsu (bensu lõhnalist) tulema.

Kas see wastegate on omadega õhtal või on kuskil miskit muud viga?
Viimati muutis Toomas, 24.07.2007 18:50, muudetud 1 kord kokku.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Kui ilma actuatori voolikuta oli 0.5 bari, terve voolikuga ca 0.3, siis pkuks, et viga peitub suht tihti VAG integreeritud WG´ga turbode probleemis, mõranend/põlenud, või lõdva juhtvardaga wg klapis.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui acutaatoril on voolik tagant ära, siis peab turbiin oma maksimumi välja panema ja rõhku ei kontrollita.

Kui ilma voolikuta ainult 0.5bar oli, siis on ilmselgelt kuskil midagi mäda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

mulk kirjutas:Kui ilma actuatori voolikuta oli 0.5 bari, terve voolikuga ca 0.3, siis pkuks, et viga peitub suht tihti VAG integreeritud WG´ga turbode probleemis, mõranend/põlenud, või lõdva juhtvardaga wg klapis.
Oled äkki kuulnud/näinud ka midagi selle kohta et VAG integreeritud WG kinni jääks vms? minu 2.5TDI-l ka rõhku kontrollida võimatu, lajatab täiega selga pidevalt.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Bensiini ja Diisli actuaatorid tomivad VAG`il erinevalt, bensiini oma toimib survega, diisel vaakumiga. Bensiini oma avab wg aga diisli oma liigutab muutuva geomeetriaga turbo õhku suunavaid labasid.
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Nüüd nädalavahetus sõidetud ja midagi muutunud pole.
Võtsin prooviks vooliku küljest uuesti ära. Midagi ei muutunud. kütusekulu jäi ikka suureks ja rõhku puhus alguses korralikult, pärast jäi u 0,4 peale pidama. Veakoodides on ikka jälle "fuel trim bank; system to lean"
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Arvatavasti pole ikkagi wastegate kütusekulu suuruses süüdi. Tuli välja, et kat oli täiesti umbes. Täna sai kat vahelt ära võetud aga siit ka kohe järgmine küsimus, et kas 2 lambdaga autol võib kat`i lihtsalt ära võtta?
Enne oli üks enne ja teine pärast kat`i.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Mul pole probleeme olnud, sõitnud ilma katita u 1 kuu.
Andurid jäid loomulikult alles.

Samuti, üks chipiga Volvo V40 T4 sai hiljuti 3" DP + lõpuni sirge toru ja pole probleemi.
Viimati muutis wa666ou, 24.07.2007 20:58, muudetud 1 kord kokku.
Volvopower @400+
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

Teoreetiliselt ei tohiks jah mõjuda, kuna esimene saab ikka oma osa kätte aga teine on ainult kontroll lambda.
Samas kuulsin, et ni ikka päris ei saa ja tuleks hoopis sport kat alla panna.
Ise tahaks aga hoopis kuni viimase pütini ainult toru panna.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
MB
Postitusi: 64
Liitunud: 01.08.2005 19:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MB »

otsingut kasutades leiab, et seda teemat ka juba lahatud korra, kuidas lambda simulaatorit teha vahele näiteks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Miks ta siis ei tohiks teoreetiliselt probleemiks olla ?
Teine lambdaandur peale katti ongi selleks, et kontrollida kati korrasolekut, et kas teeb järelpõletust või mitte. Siis hakkab kati veakoodi näitama.
Toomas
Postitusi: 101
Liitunud: 21.04.2005 8:20
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Toomas »

MB kirjutas:otsingut kasutades leiab, et seda teemat ka juba lahatud korra, kuidas lambda simulaatorit teha vahele näiteks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
Tänud lingi eest.

Nüüd aga küsimus, et kas selle "simulaatori" ühendan musta ja halli juhtme külge? Lambdast tulevad veel lisaks ka kaks valget juhet välja.
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
dead-moroz
Postitusi: 25
Liitunud: 02.12.2007 17:56
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dead-moroz »

Toomas kirjutas:
MB kirjutas:otsingut kasutades leiab, et seda teemat ka juba lahatud korra, kuidas lambda simulaatorit teha vahele näiteks
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... r&start=15
Tänud lingi eest.

Nüüd aga küsimus, et kas selle "simulaatori" ühendan musta ja halli juhtme külge? Lambdast tulevad veel lisaks ka kaks valget juhet välja.
vana teema, kuid Toomase küsimusele vastust pole :)
need 2 valget on lambda soojenduse omad, et see kiiremini töötemp saavutaks :)
Vasta