vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
TSIAWD
Postitusi: 17
Liitunud: 12.06.2005 15:49

vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel

Postitus Postitas TSIAWD »

tere, mul on masin aina rohkem hakanud tegema seda trikki, et kui täis lapatisga kiirendad katkub päris korralikult. samas kruiisides ei ole absoluutselt mingit probleemi ja kui "meelitad" ehk poole gaasiga (0.5bar) kiirendad samuti mitte. kust probleemi otsida?
edit: tehaserõhk = 1 bar
Viimati muutis TSIAWD, 22.07.2007 13:08, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

lahjaks ei lähe täis gaasiga?
TSIAWD
Postitusi: 17
Liitunud: 12.06.2005 15:49

Postitus Postitas TSIAWD »

ma ei tea.. mul on datalogger tegelt olemas aga hetkel sõbra käes laenus.. ega ma hästi ei oska neid tulemusi analüüsida ka kui aus olla, et kas 0.95V on lahja või ei näiteks, kui saan siis postitan rpm ja o2 sensori logi äkki mõni teadjammees oskab nõu anda aga probleemist veel, et vahelejätmine on tavaliselt eriti kõva peale pikka kruiisimist esimese kiirendusel, näiteks möödasõidul, kui teed teise kiirenduse otsa siis enam ei katku nii ja korra veel proovides pruugib olla täitsa ok. :roll:
2.0 L 4g63T AWD DSM
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

NB logist ei loe suurt midagi välja (näed et segu alla 14 aga kui palju, seda ei näe).
Aga võiks oletada näiteks, et asi läheb fuel cut-i või MAF-i poolt mõõdetav õhukogus liiga suur (maf tuksis?).
Kas rõhku oled tõstnud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Re: vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel

Postitus Postitas quattromees »

TSIAWD kirjutas:tere, mul on masin aina rohkem hakanud tegema seda trikki, et kui täis lapatisga kiirendad katkub päris korralikult. samas kruiisides ei ole absoluutselt mingit probleemi ja kui "meelitad" ehk poole gaasiga (0.5bar) kiirendad samuti mitte. kust probleemi otsida?
edit: tehaserõhk = 1 bar
Analoogne viga võib esineda ka küünalde pärast, mis täiskoormusel vahele hakkavad jätma (enda masinal esines analoogne asi, lahendus oligi uued küünlad). Turbomotol on muidugi miljon muud põhjust vahelejätudest alates õhuleketest kuni fuel-cut`ini välja.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ei tea nüüd mis autoga tehtud on, aga antud kirjeldus viitab jah kas fuel cutile või küünaldele mis ei suuda enam süüdata. Minul aitas küünalde vahetus denso iridiumide vastu, millel 0,4mm elekroodi vahe.
TSIAWD
Postitusi: 17
Liitunud: 12.06.2005 15:49

Postitus Postitas TSIAWD »

küünlad on mingi poole aastased aga tsekkisin küülaid, muidu ok aga üks piip oli pm lahti, see väike julla mis vindiga küünla otsas on oli ennast vaiksel lahti kruvinud ja lihtsalt toetas piibuga küünla peale. keerasin kinni ja lootsin et kõik on hea aga ei olnud, teen poeringi vahetan küünlad algatuseks välja ja juhtmed ka, vaatame kas aitab. neid iridium seeriakaid mulle ei pakuta, stock mulle on NGK BPR6ES või BPR7ES kui rõhku tõstetud, kuna mul on stock siis vast BPR6ES oleks parem? või oleks 1 järgu võrra "külmem" BPR7ES kindlam/parem?
2.0 L 4g63T AWD DSM
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oleneb mis on su plaanid.
Külmem küünal juhib soojuse silindrist kiiremini ära ja vähendab detonatsiooni ohtu aga üldiselt
stock seadega ja ainult tõstetud rõhuga peab aju ilusti toime tulema kuni fuel cut-ini.

Iridiumil on keskelektrood 0.4mm läbimõõduga, sädevahe ikka vast suurem kui 0.4mm ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mihkel kirjutas:Oleneb mis on su plaanid.
Külmem küünal juhib soojuse silindrist kiiremini ära ja vähendab detonatsiooni ohtu aga üldiselt
stock seadega ja ainult tõstetud rõhuga peab aju ilusti toime tulema kuni fuel cut-ini.

Iridiumil on keskelektrood 0.4mm läbimõõduga, sädevahe ikka vast suurem kui 0.4mm ;)
Vb tõesti, aga kaliibriga mõõtes on sädevahe ka ~0,4mm :roll:
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Pane uued küünlad, vaata ka küünlajuhtmed/piibud üle, sädevahest üksinda ei piisa...
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Vasta