vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel
vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel
tere, mul on masin aina rohkem hakanud tegema seda trikki, et kui täis lapatisga kiirendad katkub päris korralikult. samas kruiisides ei ole absoluutselt mingit probleemi ja kui "meelitad" ehk poole gaasiga (0.5bar) kiirendad samuti mitte. kust probleemi otsida?
edit: tehaserõhk = 1 bar
edit: tehaserõhk = 1 bar
Viimati muutis TSIAWD, 22.07.2007 13:08, muudetud 1 kord kokku.
ma ei tea.. mul on datalogger tegelt olemas aga hetkel sõbra käes laenus.. ega ma hästi ei oska neid tulemusi analüüsida ka kui aus olla, et kas 0.95V on lahja või ei näiteks, kui saan siis postitan rpm ja o2 sensori logi äkki mõni teadjammees oskab nõu anda aga probleemist veel, et vahelejätmine on tavaliselt eriti kõva peale pikka kruiisimist esimese kiirendusel, näiteks möödasõidul, kui teed teise kiirenduse otsa siis enam ei katku nii ja korra veel proovides pruugib olla täitsa ok. 

2.0 L 4g63T AWD DSM
NB logist ei loe suurt midagi välja (näed et segu alla 14 aga kui palju, seda ei näe).
Aga võiks oletada näiteks, et asi läheb fuel cut-i või MAF-i poolt mõõdetav õhukogus liiga suur (maf tuksis?).
Kas rõhku oled tõstnud?
Aga võiks oletada näiteks, et asi läheb fuel cut-i või MAF-i poolt mõõdetav õhukogus liiga suur (maf tuksis?).
Kas rõhku oled tõstnud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Re: vahelejätmine full throttle'iga kiirendamisel
Analoogne viga võib esineda ka küünalde pärast, mis täiskoormusel vahele hakkavad jätma (enda masinal esines analoogne asi, lahendus oligi uued küünlad). Turbomotol on muidugi miljon muud põhjust vahelejätudest alates õhuleketest kuni fuel-cut`ini välja.TSIAWD kirjutas:tere, mul on masin aina rohkem hakanud tegema seda trikki, et kui täis lapatisga kiirendad katkub päris korralikult. samas kruiisides ei ole absoluutselt mingit probleemi ja kui "meelitad" ehk poole gaasiga (0.5bar) kiirendad samuti mitte. kust probleemi otsida?
edit: tehaserõhk = 1 bar
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
küünlad on mingi poole aastased aga tsekkisin küülaid, muidu ok aga üks piip oli pm lahti, see väike julla mis vindiga küünla otsas on oli ennast vaiksel lahti kruvinud ja lihtsalt toetas piibuga küünla peale. keerasin kinni ja lootsin et kõik on hea aga ei olnud, teen poeringi vahetan küünlad algatuseks välja ja juhtmed ka, vaatame kas aitab. neid iridium seeriakaid mulle ei pakuta, stock mulle on NGK BPR6ES või BPR7ES kui rõhku tõstetud, kuna mul on stock siis vast BPR6ES oleks parem? või oleks 1 järgu võrra "külmem" BPR7ES kindlam/parem?
2.0 L 4g63T AWD DSM
Oleneb mis on su plaanid.
Külmem küünal juhib soojuse silindrist kiiremini ära ja vähendab detonatsiooni ohtu aga üldiselt
stock seadega ja ainult tõstetud rõhuga peab aju ilusti toime tulema kuni fuel cut-ini.
Iridiumil on keskelektrood 0.4mm läbimõõduga, sädevahe ikka vast suurem kui 0.4mm
Külmem küünal juhib soojuse silindrist kiiremini ära ja vähendab detonatsiooni ohtu aga üldiselt
stock seadega ja ainult tõstetud rõhuga peab aju ilusti toime tulema kuni fuel cut-ini.
Iridiumil on keskelektrood 0.4mm läbimõõduga, sädevahe ikka vast suurem kui 0.4mm

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vb tõesti, aga kaliibriga mõõtes on sädevahe ka ~0,4mmMihkel kirjutas:Oleneb mis on su plaanid.
Külmem küünal juhib soojuse silindrist kiiremini ära ja vähendab detonatsiooni ohtu aga üldiselt
stock seadega ja ainult tõstetud rõhuga peab aju ilusti toime tulema kuni fuel cut-ini.
Iridiumil on keskelektrood 0.4mm läbimõõduga, sädevahe ikka vast suurem kui 0.4mm
