BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

päris pikk teekond :D

Kurat, ma ei viitsi oma rullikat isegi garaazi lükata... a noh, mul vist suti raskem mootor ka...
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Ilus on jah.. nägin ka paar päeva tagasi peterburi mntl seda seismas tee ääres :)
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Cooler siis nüüdseks paigas:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Natuke tuleb veel juhipoolset iluvõre modifitseerida, et sealt õhk ka läbi käiks.
Turbo flants sai ka mootori suhtes mõni päev tagasi ära fikseeritud ja nüüd saab kollet ehitama hakata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Nagu juba enne ytlesin, cooler on ilus, seal ees must neer veel ilusam nyyd muu tehniline osa valmis ja siis kõik muu kroom ka minema.
Õige supersleeper on ikka shadowline!! 8)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täna sai jälle veidi nokitsetud garaažis.
Lappasin natuke mootorit kompleksemaks.
Jagaja nn. jalg on nüüd juba kolmas selle mootori küljes, siiralt loodan, et see lõpuks pidama jääb.

Mootorisse kallasin Liqui-Moly Race Tech GT1 10W-60 õli.

Esmaspäeval peab uurima vesilõikusest kus mu kolle flantsid on.

Mõni pildike ka klapikambrikaane alusest:

Pilt Pilt Pilt Pilt

Mootor nüüd peale puhastamist vist pea 3000km sõitnud ja päris hea nagu näha.
Kõik mootorid võiksid seest sellises puhtuses olla :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Mul on vedanud nii, et üle 100k kindlasti sõitnud cossu mootor oli pea sama puhas seest. Õli oli ka inimlik - Castrol Magnatec. Niiet õli ikka mõjutab mootori kestvust VÄGA PALJU.

Edu.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Olen ka sõbra Golf 2 Dohc mootorit remontinud (odo näit 220k), mis oli 10a Mobil 1 Rally Formula-ga sõitnud ja asi oli seest kuldpruun ilusti, nagu uus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kolle flantsid ka vesilõikusest käes ja juba ka ümber modifitseeritud, kuna vesilõikuses tehti joonestamisega apsakas sisse.
Tihend on sellise lolli kujuga, et kesk ava on igat pidi vaadates ühe sugune aga poldi avad on olenevalt sellest mis pidi tihendit käes hoida vastavalt natuke nihkes.
Loomulikult oli poldiavasid mõõtes tihend olnud käes teises asendis ja poldiaugud olid nihkes reaalsetest tikkude asukohtadest.
Kui tihend teistpidi keerata, et polduiaugud ja flantsi kuju paigas on väljalaskekanal tihendi suhtes nihkes.
Teinekord kui vaja samu flantse tuleb lasta joonis ära korrigeerida.
Õnneks andis antud juhul flantse ümber tuunida, kuna poldiaugud olid väiksemad tehtud kui nad tegelikult oleksid pidanud olema.

Nüüd on vaja teise mootri peal kollet kokku disainima hakata.
Ei viitsi ilmselt equal length peale asja ajada aga päris log type-i ka ei tahaks teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vahepeal asjad veidi edasi arenenud.

Kollektor sai valmis meisterdatud ja flantsid lihvida/freesida lastud. Töötlesin flantsid ka tihendi järgi sobivaks:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Samuti sai installitud ThermoTec-i termoisolatsioon lansekale:
Pilt Pilt Pilt
Kapotile vaja ka veel installida termoisolatsioon.

Cooleri torustik sai ka valmis meisterdatud (ootab veel TIG keevitust):
Pilt Pilt
Pilt Pilt

Täna sai turbo lõplikult oma kohale kinnitatud.
Tegin valmis ja ühendasin ära ka õli tagasivoolu karterisse.
Lisaks installisin ära ilmselt ühe keerukama asja, wastegate-i acutaatori.
Nimelt on sellel turbiinil ainult üks koht kuhu originaalis acutaator kinnitub.
Seega tuli improviseerida, kuna mul oli vaja acutaator kinnitada täpselt teisele poole kompressorit.
Loodan siiralt, et väljalaskekollektori flantsi kuumus ja V-Band klambri kinnituspoldilt edasi kanduv soojus
wg acutaatori membraani ära ei sulata.
Lihtsalt mujale kui kuumaosa poltidele pole wg acutaatorit kinnitada.
Downpipe sai samuti mingi maani valmis.
Asi hakkab juba vaikselt ilmet võtma :evil:

Pilt Pilt Pilt
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kaido
Postitusi: 4
Liitunud: 22.08.2007 11:03
Asukoht: Tallinn/Harku-Järve

Postitus Postitas Kaido »

Loodetavasti saad oma puuduvad poldid ka varsti kätte ja kohe suure hurraaga mootorit kotti ei lase :)
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

mis kõrvits?
2,0T
nael
Postitusi: 42
Liitunud: 20.10.2005 21:33
Asukoht: tln->kesklinn

Re: BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel

Postitus Postitas nael »

Esimeselt leheküljelt esimesest postist:
Mihkel kirjutas: * Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + acutator
kasparius kirjutas:mis kõrvits?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Turbiin peaks olema sama mis sul Kaspar.

Täna sai downpipe ka täies pikkuses valmis voolitud.
Homme veel õmblused peale lasta ja teibiga üle mähkida.
Siis veel jäänud summuti valmis voolida.
Ehk homme jõuab summutiga kuskile maale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mr.Drift
Postitusi: 17
Liitunud: 23.02.2007 23:09

Postitus Postitas Mr.Drift »

peaks mainima et päris kiirelt käib see turbotamine sul
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

vl kolle runnerid on ikka väga erineva pikkusega, kas ei üritanudki enamvähem võrdse pikkusega neid teha või oli muu probleem? Kuusk on seestpoolt jällegi üpris ilus.
Vasta