Küsimused mootori kohta
Küsimused mootori kohta
Tere
Küsiks kah mõne küsimuse mootori kohta.
1)kui suureks on mõistlik sil.Läbimõõtu ajada?Praegu on sil läbimõõt 82mm ja k.Käik 70 mm.Silindri saaks teha kuni 92 mm.On siin mingi reegel?
2)kui suured peaksid olema klapid silindri mahu suhtes(2 klappi)?
3)kuidas saab välja arvutada sl kollektori pikkust mingitele pööretele?
Oskab keegi midagi öelda?
Küsiks kah mõne küsimuse mootori kohta.
1)kui suureks on mõistlik sil.Läbimõõtu ajada?Praegu on sil läbimõõt 82mm ja k.Käik 70 mm.Silindri saaks teha kuni 92 mm.On siin mingi reegel?
2)kui suured peaksid olema klapid silindri mahu suhtes(2 klappi)?
3)kuidas saab välja arvutada sl kollektori pikkust mingitele pööretele?
Oskab keegi midagi öelda?
Läbimõõtude kohta: http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... ch_how_to/
Üldse soovitan kõigil võtta PHR-i saidilt Tech Articles ja lugeda kõik läbi, mida David Vizard sinna kirjutanud on. Korduvalt.
Üldse soovitan kõigil võtta PHR-i saidilt Tech Articles ja lugeda kõik läbi, mida David Vizard sinna kirjutanud on. Korduvalt.
Mina tahaks ka teada, mismoodi mosse mootoril "plokki puuritakse"??? Kas puuritakse mingi auk kuskile sisse ve? Minuarust on mosse mootoril sissepandavad hülsid ja 92 mm üleminekul ei puurita seal midagi, vaid ehitatakse sinna sisse Volga või Gaz-53 hülsid (vastav õpetus on selles Singurindi autoralli raamatus ka olemas).Rainer44 kirjutas:Tegelikult on plokk juba puuritud ja ka hülsid olemas.Praegu ootan kolbe.
Raskusi on plokikaane ja toitega.Ei ole veel teada,palju võib surveaste
olla ja kas 4 karburaatorit või pritse.
Soovitaks soojalt tõmmata endale nimetatud raamat nt mosseklubi kodulehelt (mõni aeg tagasi ta seal oli) ja lõpetada jama tegemine. Surveastmete ja freesimise kohta on seal eraldi tabel kohe.
kui väga tüli ei tee, siis saad linkida otse sellele raamatule. Mina ei leidnud seda seal.rookie kirjutas:Soovitaks soojalt tõmmata endale nimetatud raamat nt mosseklubi kodulehelt (mõni aeg tagasi ta seal oli) ja lõpetada jama tegemine. Surveastmete ja freesimise kohta on seal eraldi tabel kohe.
Tänud.
mihkel
Kas on tõesti raske kirjutada neti.ee-se "singurindi raamat"?
http://www.mosseliiga.ee/materjal/singurindi.pdf
Maht on sellel mingi 35 MB
"ploki puurimise" asemel on hoopis huvitavam küsimus, kudas kavatsed teha plokikaane tihendi?
bmw tihendeid ärge pakkuge, sest nende silindri samm on sootuks suurem.
muide lugedes hoolega seda raamatut, leiab ka sellele vastuse. Ja 92 mm kolbide panekul puudub mõte, kui kaan ja klapid jäävad samaks, sest mosse kaan on küllaltki "kägistatud". vastuse leiab lugedes.
üldiselt lugedes teemaalgataja küllalti võhiklikke poste, et projekt läheb sama teed teiste "projektidega", st osutub mõttetuks foorumimulliks. kui teemaalgataja puurib alles mosse plokki, siis pole ta reaalselt mootorit vist ise näinudki? Sellel tasemel on need Singurindi raamatu tuunimisvõtted veel kättesaamatu kõrgem pilotaaz. Selline mootor läheb 100-120 hj kujul maksma miinimum 25 000 (kui piirduda vene juppidega) ja kasutatud veberitega ning enamik töid ise ära teha.
samast saate ka lugeda, miks tuunitud mossed kiiresti laiali lendavad (saaled).
kui leidub keegi, kellel on nimetatud summa võimalik mosse mootorisse panna, siis olen nõus tasuta käed külge panema, et asi ei jääks vaid tühjaks mulinaks.

http://www.mosseliiga.ee/materjal/singurindi.pdf
Maht on sellel mingi 35 MB

"ploki puurimise" asemel on hoopis huvitavam küsimus, kudas kavatsed teha plokikaane tihendi?
bmw tihendeid ärge pakkuge, sest nende silindri samm on sootuks suurem.
muide lugedes hoolega seda raamatut, leiab ka sellele vastuse. Ja 92 mm kolbide panekul puudub mõte, kui kaan ja klapid jäävad samaks, sest mosse kaan on küllaltki "kägistatud". vastuse leiab lugedes.
üldiselt lugedes teemaalgataja küllalti võhiklikke poste, et projekt läheb sama teed teiste "projektidega", st osutub mõttetuks foorumimulliks. kui teemaalgataja puurib alles mosse plokki, siis pole ta reaalselt mootorit vist ise näinudki? Sellel tasemel on need Singurindi raamatu tuunimisvõtted veel kättesaamatu kõrgem pilotaaz. Selline mootor läheb 100-120 hj kujul maksma miinimum 25 000 (kui piirduda vene juppidega) ja kasutatud veberitega ning enamik töid ise ära teha.
samast saate ka lugeda, miks tuunitud mossed kiiresti laiali lendavad (saaled).
kui leidub keegi, kellel on nimetatud summa võimalik mosse mootorisse panna, siis olen nõus tasuta käed külge panema, et asi ei jääks vaid tühjaks mulinaks.