Küsimused mootori kohta

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Rainer44
Postitusi: 9
Liitunud: 09.02.2007 13:18

Küsimused mootori kohta

Postitus Postitas Rainer44 »

Tere
Küsiks kah mõne küsimuse mootori kohta.
1)kui suureks on mõistlik sil.Läbimõõtu ajada?Praegu on sil läbimõõt 82mm ja k.Käik 70 mm.Silindri saaks teha kuni 92 mm.On siin mingi reegel?
2)kui suured peaksid olema klapid silindri mahu suhtes(2 klappi)?
3)kuidas saab välja arvutada sl kollektori pikkust mingitele pööretele?
Oskab keegi midagi öelda?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ma suht kindel, et su mootori plokil pole nii palju ruumi, et 10mm üle puurida.
Kasutaja avatar
Jesper
Postitusi: 135
Liitunud: 29.10.2006 20:58

Postitus Postitas Jesper »

Läbimõõtude kohta: http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... ch_how_to/

Üldse soovitan kõigil võtta PHR-i saidilt Tech Articles ja lugeda kõik läbi, mida David Vizard sinna kirjutanud on. Korduvalt.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mosse mootorile Volga kolbe installimas?
Rainer44
Postitusi: 9
Liitunud: 09.02.2007 13:18

Postitus Postitas Rainer44 »

Mosse mootorile Volga kolbe installimas?
Peaaegu,aga Bmw kolbe.
Veuks
Postitusi: 100
Liitunud: 29.04.2006 19:53
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Veuks »

mosse mootori kannatab 92 eale puurida küll
Rainer44
Postitusi: 9
Liitunud: 09.02.2007 13:18

Postitus Postitas Rainer44 »

Tegelikult on plokk juba puuritud ja ka hülsid olemas.Praegu ootan kolbe.
Raskusi on plokikaane ja toitega.Ei ole veel teada,palju võib surveaste
olla ja kas 4 karburaatorit või pritse.
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Rainer44 kirjutas:Tegelikult on plokk juba puuritud ja ka hülsid olemas.Praegu ootan kolbe.
Raskusi on plokikaane ja toitega.Ei ole veel teada,palju võib surveaste
olla ja kas 4 karburaatorit või pritse.
Tee siis pilte ka oma tulemusest, kui valmis. Kirjuta seda ka, mis tegid. :-D
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

need "ralli" mossed on endises Laki dünos ikka imenumbreid tõmmanud. Tõsi on küll see, et kaua peale tõmmet nad ei kestnud.
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Rainer44 kirjutas:Tegelikult on plokk juba puuritud ja ka hülsid olemas.Praegu ootan kolbe.
Raskusi on plokikaane ja toitega.Ei ole veel teada,palju võib surveaste
olla ja kas 4 karburaatorit või pritse.
Mina tahaks ka teada, mismoodi mosse mootoril "plokki puuritakse"??? Kas puuritakse mingi auk kuskile sisse ve? Minuarust on mosse mootoril sissepandavad hülsid ja 92 mm üleminekul ei puurita seal midagi, vaid ehitatakse sinna sisse Volga või Gaz-53 hülsid (vastav õpetus on selles Singurindi autoralli raamatus ka olemas).

Soovitaks soojalt tõmmata endale nimetatud raamat nt mosseklubi kodulehelt (mõni aeg tagasi ta seal oli) ja lõpetada jama tegemine. Surveastmete ja freesimise kohta on seal eraldi tabel kohe.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

rookie kirjutas:Soovitaks soojalt tõmmata endale nimetatud raamat nt mosseklubi kodulehelt (mõni aeg tagasi ta seal oli) ja lõpetada jama tegemine. Surveastmete ja freesimise kohta on seal eraldi tabel kohe.
kui väga tüli ei tee, siis saad linkida otse sellele raamatule. Mina ei leidnud seda seal.

Tänud.
mihkel
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Paar kuud tagasi igatahes oli. Mina downloadisin endale selle pdf-s.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

rookie kirjutas:Paar kuud tagasi igatahes oli. Mina downloadisin endale selle pdf-s.
no riputa see siis kuhugi üles
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Kas on tõesti raske kirjutada neti.ee-se "singurindi raamat"?
:roll:

http://www.mosseliiga.ee/materjal/singurindi.pdf

Maht on sellel mingi 35 MB :shock:

"ploki puurimise" asemel on hoopis huvitavam küsimus, kudas kavatsed teha plokikaane tihendi?

bmw tihendeid ärge pakkuge, sest nende silindri samm on sootuks suurem.

muide lugedes hoolega seda raamatut, leiab ka sellele vastuse. Ja 92 mm kolbide panekul puudub mõte, kui kaan ja klapid jäävad samaks, sest mosse kaan on küllaltki "kägistatud". vastuse leiab lugedes.

üldiselt lugedes teemaalgataja küllalti võhiklikke poste, et projekt läheb sama teed teiste "projektidega", st osutub mõttetuks foorumimulliks. kui teemaalgataja puurib alles mosse plokki, siis pole ta reaalselt mootorit vist ise näinudki? Sellel tasemel on need Singurindi raamatu tuunimisvõtted veel kättesaamatu kõrgem pilotaaz. Selline mootor läheb 100-120 hj kujul maksma miinimum 25 000 (kui piirduda vene juppidega) ja kasutatud veberitega ning enamik töid ise ära teha.

samast saate ka lugeda, miks tuunitud mossed kiiresti laiali lendavad (saaled).

kui leidub keegi, kellel on nimetatud summa võimalik mosse mootorisse panna, siis olen nõus tasuta käed külge panema, et asi ei jääks vaid tühjaks mulinaks.
Vasta