Karteripõhja augu puurimine

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Karteripõhja augu puurimine

Postitus Postitas mart154 »

Point on selles, et metallipuru ei tohiks karterisse minna...

karteripõhja eemaldamine = mootori maha tõstmine. see lahendus praegu ei sobi.

Materjaliks alumiinium, paksus ~5mm.

ideid?
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

õli saad ju ikka välja lasta.puurid augu ära,kallad mootorisse õli,vms sisse,kui korgi alt ära keerad,peaks põhja ka puhtaks pesema.alumiiniumi sodi ju kerge,peaks kaasa jooksma küll :roll:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

õli saan välja küll lasta, ja lasengi... aga KUI mõni jupp välja ei saa uhatud õliga JA läheb läbi õlipumba kuhugi teele? :)
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

mart154 kirjutas:õli saan välja küll lasta, ja lasengi... aga KUI mõni jupp välja ei saa uhatud õliga JA läheb läbi õlipumba kuhugi teele? :)
....siis pole ehk positiivne jah :) aga kui mootoripadjad lahti lasta ja tiba kergitada,kas siis ei saa alt ära karterit?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

karteripõhi EI MAHU ilma mootorite eemaldamata alt ära...
ork
Postitusi: 16
Liitunud: 12.12.2006 0:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ork »

Ma ei tea küll, mis autost jutt käib, aga äkki on parem sillatala lahti lasta, et karter kätte saada.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kui mark ja mudel öelda ehk siis sellise autoga rohkem kokkupuutunud inimesed oskavad veidi adekvaatsema lahenduse ka pakkuda...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

E30 kere + M50 mootor
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Krst
Postitusi: 83
Liitunud: 06.06.2005 18:20

Postitus Postitas Krst »

Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

tava e30 esisild on ju kinni 4 poldiga. ei ole ju raske masina nina üles tõsta pukkidele. mootor ja k.kast sidurikojast ära toestada ja tungidega vaikselt sillatala alla lasta.

enda X'iga tegin nii(X'il see elu vähe keerulisem seal). aga vabalt saab üksi hakkam

m50 ju ikkagi suht kulukas mootor ja usun, et hüdrotõukurile see tolm/puru häsi ei mõju :roll:

kindlasti on ka võimalus, et see sodi sinna ei jõua, aga miks võtta see risk projekti mootorid võiks ikkagi muude asjade pärast laiali käia kui laiskus :-D
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

sillatala tuleb mootori küljest eraldada - custom mootoripadjad, mille install toimus läbi ussim**i, lisaks tuleb karteripõhi kasti küljest lahti saada jne-jne :)

see "tavotivahend" ei paista küll eriti usaldusväärne...
aga mida arvata sellest tehnoloogiast: http://www.merec.ee/index.php?lang=est&main_id=135,358

samas, see vist ei ole auto all, käsidrelliga tehtav?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ise puurisin niisama ja lasin august veidi õli ka takka ning seejärel vahetasin õli. Mitte mingit jama ei tekkinud.
Tõesti ei viitsinud sillatala hakata ära kiskuma. Auto oli Porsche.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üldiselt jah paljud teevad nii, et puurivad augu sisse ja siis õlivahetus.
Vana õliga peaks 90% pasast ära uhuma karterist.
Lisaks on veel õlisööturil suht tihe sõel ees ja enne õlituskanaleid veel ka õlifilter.

Metallilaastud sõelast läbi ei pääse ja see mikropuru vaevalt pumpa kohe ära tapab, käib ühekorra läbi ja siis jääb filtrisse kinni.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

..ja enne õlifiltrit on õlipump!!.. :S
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seda ma nagu viitasin, et enne filtrit on õlipump aga kuna enne pumpa on suht tihe sõel sööturil ees ei tohiks nagu suured tükid sinna sattuda.
Pole kuulnud, et kellegil mootor sellise toimetamise peael laiali oleks läinud.

Ideaalne oleks muidugi seda auku ikkagi lauapeal karter maas teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta