Karteripõhja augu puurimine
Karteripõhja augu puurimine
Point on selles, et metallipuru ei tohiks karterisse minna...
karteripõhja eemaldamine = mootori maha tõstmine. see lahendus praegu ei sobi.
Materjaliks alumiinium, paksus ~5mm.
ideid?
karteripõhja eemaldamine = mootori maha tõstmine. see lahendus praegu ei sobi.
Materjaliks alumiinium, paksus ~5mm.
ideid?
tava e30 esisild on ju kinni 4 poldiga. ei ole ju raske masina nina üles tõsta pukkidele. mootor ja k.kast sidurikojast ära toestada ja tungidega vaikselt sillatala alla lasta.
enda X'iga tegin nii(X'il see elu vähe keerulisem seal). aga vabalt saab üksi hakkam
m50 ju ikkagi suht kulukas mootor ja usun, et hüdrotõukurile see tolm/puru häsi ei mõju
kindlasti on ka võimalus, et see sodi sinna ei jõua, aga miks võtta see risk projekti mootorid võiks ikkagi muude asjade pärast laiali käia kui laiskus
enda X'iga tegin nii(X'il see elu vähe keerulisem seal). aga vabalt saab üksi hakkam
m50 ju ikkagi suht kulukas mootor ja usun, et hüdrotõukurile see tolm/puru häsi ei mõju

kindlasti on ka võimalus, et see sodi sinna ei jõua, aga miks võtta see risk projekti mootorid võiks ikkagi muude asjade pärast laiali käia kui laiskus

sillatala tuleb mootori küljest eraldada - custom mootoripadjad, mille install toimus läbi ussim**i, lisaks tuleb karteripõhi kasti küljest lahti saada jne-jne 
see "tavotivahend" ei paista küll eriti usaldusväärne...
aga mida arvata sellest tehnoloogiast: http://www.merec.ee/index.php?lang=est&main_id=135,358
samas, see vist ei ole auto all, käsidrelliga tehtav?

see "tavotivahend" ei paista küll eriti usaldusväärne...
aga mida arvata sellest tehnoloogiast: http://www.merec.ee/index.php?lang=est&main_id=135,358
samas, see vist ei ole auto all, käsidrelliga tehtav?
Ise puurisin niisama ja lasin august veidi õli ka takka ning seejärel vahetasin õli. Mitte mingit jama ei tekkinud.
Tõesti ei viitsinud sillatala hakata ära kiskuma. Auto oli Porsche.
Tõesti ei viitsinud sillatala hakata ära kiskuma. Auto oli Porsche.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt jah paljud teevad nii, et puurivad augu sisse ja siis õlivahetus.
Vana õliga peaks 90% pasast ära uhuma karterist.
Lisaks on veel õlisööturil suht tihe sõel ees ja enne õlituskanaleid veel ka õlifilter.
Metallilaastud sõelast läbi ei pääse ja see mikropuru vaevalt pumpa kohe ära tapab, käib ühekorra läbi ja siis jääb filtrisse kinni.
Vana õliga peaks 90% pasast ära uhuma karterist.
Lisaks on veel õlisööturil suht tihe sõel ees ja enne õlituskanaleid veel ka õlifilter.
Metallilaastud sõelast läbi ei pääse ja see mikropuru vaevalt pumpa kohe ära tapab, käib ühekorra läbi ja siis jääb filtrisse kinni.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Seda ma nagu viitasin, et enne filtrit on õlipump aga kuna enne pumpa on suht tihe sõel sööturil ees ei tohiks nagu suured tükid sinna sattuda.
Pole kuulnud, et kellegil mootor sellise toimetamise peael laiali oleks läinud.
Ideaalne oleks muidugi seda auku ikkagi lauapeal karter maas teha.
Pole kuulnud, et kellegil mootor sellise toimetamise peael laiali oleks läinud.
Ideaalne oleks muidugi seda auku ikkagi lauapeal karter maas teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.