Impreza STI Type-R vs. Type-RA

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Alati on võimalik valida selline R, millele on RA kast alla pandud ;)

Subleg äkki oskab kommenteerida, kas see keskdiffer on eraldi juhtimisega või on see originaal ajuga seotud?
RA kast ja tagumine differ istuvad GT originaaltükkide asemele ka?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

samas ma vaevalt seda autot nii täielikult ära kasutan et ma suudaks seda R-i kasti lõhkuda, see on ju siiski tunduvalt tugevam kui tavalise GT oma ?
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Sellel autol pole küll originaal tagadiffer.See on päris hull plokk ütleks ma,teeb kolksu koguaeg.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Autos sees istudes oli jah sõiduajal kurvides ilusti kuulda differ.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
tarzic
Postitusi: 91
Liitunud: 22.01.2007 11:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic »

Kas PistonHeads'i kaudu ei tasuks masinat otsida?
Kasutaja avatar
SubLeg
Postitusi: 87
Liitunud: 14.03.2005 9:46

Postitus Postitas SubLeg »

Mihkel kirjutas:Alati on võimalik valida selline R, millele on RA kast alla pandud ;)

Subleg äkki oskab kommenteerida, kas see keskdiffer on eraldi juhtimisega või on see originaal ajuga seotud?
RA kast ja tagumine differ istuvad GT originaaltükkide asemele ka?
keskdiffer on oma ajuga jahh ja see lylitab käsipidurit kasutades tagaratta veo välja ajutiselt
kast ja differ istuvad yksyhele ainult võimalik et on vaja siis vahetada ka kardaan ja soovitavalt ka poolassid panna RA omad
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

Keegi teab PistonHeads´i kohta äkki rohkem ? Et kuidas saab tellida, mis maksud jne. lisanduvad, palju läheb maksma auto Eestisse toimetamine jne.
wheels
Postitusi: 8
Liitunud: 04.03.2006 15:57
Asukoht: viljandi.helsinki

Postitus Postitas wheels »

Ahoi!
RA või R-i ostmine sujub, ehk suudad turpsi ka ära saata?
need more boost
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

jeh, saatsin pm-i
super G2
Postitusi: 49
Liitunud: 04.11.2005 15:41

Postitus Postitas super G2 »

nagu aru saan siis on R-i ja RA vahe ainult see et RA on tugevama kasti,üleganede ja nelja uksega?Küsiks veel seda et mis vahe on nendel versjoonidel 1-6ni et keegi võiks lühidalt "eesti" keeles välja tuua ka seal hulgas plussid ja miinused.
villu
Postitusi: 2
Liitunud: 09.01.2008 16:02
Asukoht: Tallinn/Tartu

Postitus Postitas villu »

Oskate midagi halba mone kohta õelda?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Mõlemate arvele võtmine ei tohiks olla probleem. Arvan, et ümberehitusega tuleks hind kokku umbes sama. Aga ehk on mõni juba uurinud ning oskab juttu puhuda.
Samas teise suur eelis on ikkagi regullitav differ ning vasakpoolne rool.
Miku
Postitusi: 19
Liitunud: 10.02.2006 12:12
Kontakt:

Postitus Postitas Miku »

Mine vaata üle, kui kvaliteetselt on tehtud RHD-LHD conversion, siis saad otsuse vastu võtta.
Kui ostad 4 ukselise saad vaadata, kui korralikult tehakse ning saad meelekindluse vähemalt, et on täpselt nii hästi kuidas tahad.
Igaljuhul tuleb arvestada et mõlemad autod võivad üllatada mingite probleemidega, näiteks jookseb mootor kokku nagu paar korda on juhtunud.
Arvesta et ümberehitus võib algsest oluliselt kallimaks minna ja kui see sind ei heiduta siis mine ja osta see 4 ukseline.

Põhja alla paned, kas plastikust või carbonist põhjakaitsmed ja siis ei häiri see kruusa klobin.
Igaljuhu ostes RA pead põhja, kas kaitsva mastiksiga üle laskma või põhja katted panema, muidu on auto põhi pärast esimest talve roostes.
Ja see müra rallitooriku puhul pole midagi nii suur et jubedalt häiriks.
www.evonet.ee
223kw/523nm
JDM-San
Postitusi: 60
Liitunud: 10.01.2006 11:49

Postitus Postitas JDM-San »

Siin on natuke infot eri versioonide kohta http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... ifications
villu
Postitusi: 2
Liitunud: 09.01.2008 16:02
Asukoht: Tallinn/Tartu

Postitus Postitas villu »

Auto pm. tundus ok, aga suurim mure on siiski aju. Mida sellega peale hakata? Mis oleks kõige mõistlikum variant? Kas võimalus paika seaded ajada ka ilma pingita? Elu on õpetanud piisavalt ning 200+ kw autoga ei tasu pullitada...
turbo555
Postitusi: 2
Liitunud: 13.06.2006 17:10

Postitus Postitas turbo555 »

mis ajul viga?
Vasta