Alati on võimalik valida selline R, millele on RA kast alla pandud
Subleg äkki oskab kommenteerida, kas see keskdiffer on eraldi juhtimisega või on see originaal ajuga seotud?
RA kast ja tagumine differ istuvad GT originaaltükkide asemele ka?
Mihkel kirjutas:Alati on võimalik valida selline R, millele on RA kast alla pandud
Subleg äkki oskab kommenteerida, kas see keskdiffer on eraldi juhtimisega või on see originaal ajuga seotud?
RA kast ja tagumine differ istuvad GT originaaltükkide asemele ka?
keskdiffer on oma ajuga jahh ja see lylitab käsipidurit kasutades tagaratta veo välja ajutiselt
kast ja differ istuvad yksyhele ainult võimalik et on vaja siis vahetada ka kardaan ja soovitavalt ka poolassid panna RA omad
nagu aru saan siis on R-i ja RA vahe ainult see et RA on tugevama kasti,üleganede ja nelja uksega?Küsiks veel seda et mis vahe on nendel versjoonidel 1-6ni et keegi võiks lühidalt "eesti" keeles välja tuua ka seal hulgas plussid ja miinused.
Mõlemate arvele võtmine ei tohiks olla probleem. Arvan, et ümberehitusega tuleks hind kokku umbes sama. Aga ehk on mõni juba uurinud ning oskab juttu puhuda.
Samas teise suur eelis on ikkagi regullitav differ ning vasakpoolne rool.
Mine vaata üle, kui kvaliteetselt on tehtud RHD-LHD conversion, siis saad otsuse vastu võtta.
Kui ostad 4 ukselise saad vaadata, kui korralikult tehakse ning saad meelekindluse vähemalt, et on täpselt nii hästi kuidas tahad.
Igaljuhul tuleb arvestada et mõlemad autod võivad üllatada mingite probleemidega, näiteks jookseb mootor kokku nagu paar korda on juhtunud.
Arvesta et ümberehitus võib algsest oluliselt kallimaks minna ja kui see sind ei heiduta siis mine ja osta see 4 ukseline.
Põhja alla paned, kas plastikust või carbonist põhjakaitsmed ja siis ei häiri see kruusa klobin.
Igaljuhu ostes RA pead põhja, kas kaitsva mastiksiga üle laskma või põhja katted panema, muidu on auto põhi pärast esimest talve roostes.
Ja see müra rallitooriku puhul pole midagi nii suur et jubedalt häiriks.
Auto pm. tundus ok, aga suurim mure on siiski aju. Mida sellega peale hakata? Mis oleks kõige mõistlikum variant? Kas võimalus paika seaded ajada ka ilma pingita? Elu on õpetanud piisavalt ning 200+ kw autoga ei tasu pullitada...