Blow-off / by-pass klapid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kõigil ei ole ju otseselt pikk surge hääl.
Konkreetne surge oli sellel viimasel usakal.
Nendel rinkal sõitnud autodel oli see hääl ainult hetkeline (rohkem nagu mingi helieffekt)
Minu auto teeb uue turboga täpselt samasugust häält.
Vana turboga oli hääl täiesti erinev.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

point nagu polegi selles, et ta tühikäigul toimiks vaid selles vahes kui järsku gaasi põhja vajutad. Siis see lahtine bov imeb sealt vähe õhku juurde enne kui sulgub ja seega saab mootor kiiremini pöördesse minna. ehk siis nagu seal väidavad throttle response paraneb.
Sain aru küll milles point on. Mõtlesin lihtsalt seda, et selline kuulamise järgi mitteeristatav erinevus on natuke ületähtsustatud.
Snoofi
Postitusi: 8
Liitunud: 23.09.2006 18:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Snoofi »

Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin,
et sai ostetud endale Greddy type-s stiilis blow-off. Sellel on kaks otsa kuhu vaakum külge lükata, kas peab mõlemale siis vaakumi külge ühendama?
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ülemisele peaks ikka vaakumi ots käima.
Alumine ilmselt membraani teise poole nö. tuulutus, see jääb vabaks.
Aga kindlalt ei oska lubada, kuna pole sellist ise käes hoidnud.
Type-RSil oli ainult 1 ots kuhu vaakum panna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
se on trubo surge
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli... :)
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

mul teeb ka peale koonuse panekut siukest pah-pah-pah häält+veel bov-i vile.tegelt häirib natuke lausa :? kui lasen vaiksemalt gaasi maha,nii et bov ei tee midagi,siis se pah-pah käib ikka :roll:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

junsu kirjutas:mul teeb ka peale koonuse panekut siukest pah-pah-pah häält+veel bov-i vile.tegelt häirib natuke lausa :? kui lasen vaiksemalt gaasi maha,nii et bov ei tee midagi,siis se pah-pah käib ikka :roll:
keera bovi veidi l6dvemaks kab 2ra. oleneb bovist kui palju sa seda l6dvemaks keerata saad et r6hku lekkima ei hakkaks.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

HKS replica on.eks ma siis krutin teist ja vaatan,mis teeb :)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

HKS replicaga seda muret eriti ei ole, et ta lekkima hakkaks.
Seda siis klapi ehituse tõttu erinevalt teistest klappidest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

Kuuno kirjutas:
ott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
se on trubo surge
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli... :)
aga kas see on siis turbole halb ve :roll:
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ott5 kirjutas:
Kuuno kirjutas:
ott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
se on trubo surge
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli... :)
aga kas see on siis turbole halb ve :roll:
väikese rõhuga ei tohiks paha teha~0,5bar edasi aga võimalik aga ei ole kindel....käiguvahetusel kaotad ju sellega...
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

mul ka kuni 0.3-0.4bar'ini surgeb natsa. pole midagi hullu juhtunud...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
antsa911
Postitusi: 35
Liitunud: 18.06.2007 16:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antsa911 »

Kui autol on originaalis ette nähtud turbo küljes bypass klapp ja rõhku ei ole ka kunagi rohkem kui 12-13 Psi, kas siis on turvaline panna bypassi asemele blowoff klapp? Osad targemad räägivad, et ajab segu rikkaks, osad räägivad, et midagi ei juhtu. Võta nüüd siis kinni...tahaks nagu veel mõnda põhjendatud arvamust. Õhulugeja peaks ka olema olemas.

Turboks Garret (PMF 10013, G 465199-3).
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Rikkaks ajab ta enivei, kuna mõõdetud õhk lastakse atmosfääri.
Katalüsaatorist jääd sa ilmselt ka suht kiiresti ilma.
Küsimus on pigem selles, et kas segu liiga rikkaks ei lähe.
Vastasel juhul võib asi hakata gaasi maha lastes välja surema ja tallates käiguvahetusel katkuma.

Minu autol origianaal turbiiniga nagu probleeme polnud aga suurema turbiiniga nüüd ilmselt originaal ajuga tõmbab kiguvahetusel hinge kinni.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta