Blow-off / by-pass klapid
Kõigil ei ole ju otseselt pikk surge hääl.
Konkreetne surge oli sellel viimasel usakal.
Nendel rinkal sõitnud autodel oli see hääl ainult hetkeline (rohkem nagu mingi helieffekt)
Minu auto teeb uue turboga täpselt samasugust häält.
Vana turboga oli hääl täiesti erinev.
Konkreetne surge oli sellel viimasel usakal.
Nendel rinkal sõitnud autodel oli see hääl ainult hetkeline (rohkem nagu mingi helieffekt)
Minu auto teeb uue turboga täpselt samasugust häält.
Vana turboga oli hääl täiesti erinev.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sain aru küll milles point on. Mõtlesin lihtsalt seda, et selline kuulamise järgi mitteeristatav erinevus on natuke ületähtsustatud.point nagu polegi selles, et ta tühikäigul toimiks vaid selles vahes kui järsku gaasi põhja vajutad. Siis see lahtine bov imeb sealt vähe õhku juurde enne kui sulgub ja seega saab mootor kiiremini pöördesse minna. ehk siis nagu seal väidavad throttle response paraneb.
Ülemisele peaks ikka vaakumi ots käima.
Alumine ilmselt membraani teise poole nö. tuulutus, see jääb vabaks.
Aga kindlalt ei oska lubada, kuna pole sellist ise käes hoidnud.
Type-RSil oli ainult 1 ots kuhu vaakum panna.
Alumine ilmselt membraani teise poole nö. tuulutus, see jääb vabaks.
Aga kindlalt ei oska lubada, kuna pole sellist ise käes hoidnud.
Type-RSil oli ainult 1 ots kuhu vaakum panna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
se on trubo surgeott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli...

keera bovi veidi l6dvemaks kab 2ra. oleneb bovist kui palju sa seda l6dvemaks keerata saad et r6hku lekkima ei hakkaks.junsu kirjutas:mul teeb ka peale koonuse panekut siukest pah-pah-pah häält+veel bov-i vile.tegelt häirib natuke lausakui lasen vaiksemalt gaasi maha,nii et bov ei tee midagi,siis se pah-pah käib ikka
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
HKS replicaga seda muret eriti ei ole, et ta lekkima hakkaks.
Seda siis klapi ehituse tõttu erinevalt teistest klappidest.
Seda siis klapi ehituse tõttu erinevalt teistest klappidest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
aga kas see on siis turbole halb veKuuno kirjutas:se on trubo surgeott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli...

WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
väikese rõhuga ei tohiks paha teha~0,5bar edasi aga võimalik aga ei ole kindel....käiguvahetusel kaotad ju sellega...ott5 kirjutas:aga kas see on siis turbole halb veKuuno kirjutas:se on trubo surgeott5 kirjutas:aga mis klapp või süsteem teeb seda häält, ei tahaks nagu uskuda et sellisel autol lööb rõhu tagasi läbi turbo ja koonus teeb seda astemelist sisinat.
http://www.youtube.com/watch?v=QbSsBXFOvS8
pane blow off kinni rohkem ja suure tõenäosusega tekib selline heli...
Kui autol on originaalis ette nähtud turbo küljes bypass klapp ja rõhku ei ole ka kunagi rohkem kui 12-13 Psi, kas siis on turvaline panna bypassi asemele blowoff klapp? Osad targemad räägivad, et ajab segu rikkaks, osad räägivad, et midagi ei juhtu. Võta nüüd siis kinni...tahaks nagu veel mõnda põhjendatud arvamust. Õhulugeja peaks ka olema olemas.
Turboks Garret (PMF 10013, G 465199-3).
Turboks Garret (PMF 10013, G 465199-3).
Rikkaks ajab ta enivei, kuna mõõdetud õhk lastakse atmosfääri.
Katalüsaatorist jääd sa ilmselt ka suht kiiresti ilma.
Küsimus on pigem selles, et kas segu liiga rikkaks ei lähe.
Vastasel juhul võib asi hakata gaasi maha lastes välja surema ja tallates käiguvahetusel katkuma.
Minu autol origianaal turbiiniga nagu probleeme polnud aga suurema turbiiniga nüüd ilmselt originaal ajuga tõmbab kiguvahetusel hinge kinni.
Katalüsaatorist jääd sa ilmselt ka suht kiiresti ilma.
Küsimus on pigem selles, et kas segu liiga rikkaks ei lähe.
Vastasel juhul võib asi hakata gaasi maha lastes välja surema ja tallates käiguvahetusel katkuma.
Minu autol origianaal turbiiniga nagu probleeme polnud aga suurema turbiiniga nüüd ilmselt originaal ajuga tõmbab kiguvahetusel hinge kinni.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.