Millest sõltub turbo vilina tugevus?
huvitav teema,aga ma ei saa sellest päris aru.ok.. kui on suurem cooler, siis turbo ei PEA kuidagi moodi rohkem puhuma
IC jahutab õhku,mistõttu õhu tihedus muutub ja teda mahub silindrisse rohkem.seega peab turbo ikkagi kuigipalju rohkem puhuma.lihtne loogika ja füüsika.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Oleneb mida selle "rohkema puhumise" all mõista.
Enamusel turbomootoritel õhumassimõõtja arvestab kohe ka õhurõust tulenevaid erinevusi ja toodab erinevate õhurõhkude juures ikkagi ühesugust boosti.
Arvatavasti ta peab selleks erinevate õhurõhkude juures veidi erinevalt puhuma.
Misläbi peaks tagasisisde turbole tulema sellest, mis toimub cooleris ?
Mulle jääb see ka veidi arusaamatuks. Turbo on ju nagunii seadistatud ühte kindlat rõhku tootma vastavalt mootoripööretele.
Enamusel turbomootoritel õhumassimõõtja arvestab kohe ka õhurõust tulenevaid erinevusi ja toodab erinevate õhurõhkude juures ikkagi ühesugust boosti.
Arvatavasti ta peab selleks erinevate õhurõhkude juures veidi erinevalt puhuma.
Misläbi peaks tagasisisde turbole tulema sellest, mis toimub cooleris ?
Mulle jääb see ka veidi arusaamatuks. Turbo on ju nagunii seadistatud ühte kindlat rõhku tootma vastavalt mootoripööretele.