Millest sõltub turbo vilina tugevus?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

AcX
Postitusi: 29
Liitunud: 09.11.2005 20:32

Postitus Postitas AcX »

uued turbodiislid vilistavad suht kenasti. rõhku taga palju?
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

pane otseväljalase ja vilinat on kohe paremini kuulda...iseasi, kas sa seda toru(summuti noh) poolt tehtavast häälest eristada suudad :)
mina igatahes kuulen peale otseväljalaske paigaldamist sumpsimehes turbo vilet tunduvalt paremini....kuigi kohe kindlasti polnud mingi vilina esiletoomine eesmärk...
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

ok.. kui on suurem cooler, siis turbo ei PEA kuidagi moodi rohkem puhuma
huvitav teema,aga ma ei saa sellest päris aru.

IC jahutab õhku,mistõttu õhu tihedus muutub ja teda mahub silindrisse rohkem.seega peab turbo ikkagi kuigipalju rohkem puhuma.lihtne loogika ja füüsika.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Oleneb mida selle "rohkema puhumise" all mõista.
Enamusel turbomootoritel õhumassimõõtja arvestab kohe ka õhurõust tulenevaid erinevusi ja toodab erinevate õhurõhkude juures ikkagi ühesugust boosti.
Arvatavasti ta peab selleks erinevate õhurõhkude juures veidi erinevalt puhuma.
Misläbi peaks tagasisisde turbole tulema sellest, mis toimub cooleris ?
Mulle jääb see ka veidi arusaamatuks. Turbo on ju nagunii seadistatud ühte kindlat rõhku tootma vastavalt mootoripööretele.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

Turbo on ju nagunii seadistatud ühte kindlat rõhku tootma vastavalt mootoripööretele
turbo puhub pigem ikka vastavalt koormusele.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Vasta