Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Mõlemad ju käisid alles Soomes seadistamas
Sommidel oli liiga optimistlik süütemäpp?
Kusjuures sealt OMC-lt tuli vist nii mõnigi auto nööriotsas tagasi.

Sommidel oli liiga optimistlik süütemäpp?
Kusjuures sealt OMC-lt tuli vist nii mõnigi auto nööriotsas tagasi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ja mida see ütleb? Et ära kooles see silinder, mis kõige kuumemalt jooksis. Järeldused võid ise teha.Karol kirjutas:Mõlemad ühte moodi laiali , 6 silinder
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jagage oma teooriaid siis teistega ka, mis te salatsete.
Saavad teised inimesed ka äkki teie vigadest õppida.
Saavad teised inimesed ka äkki teie vigadest õppida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See, et viimased (ehk/või tuleseinale kõige lähemal asuvad) silindrid kuumemalt jooksevad, on täiesti tavapärane nähtus peaaegu iga mootori juures. Lahendus on full-sequential süüde, mis võimaldab iga silindri süütenurka korrigeerida või konservatiivsem süüte/segu tabel.
Tehase ajude puhul on häda ka selles, et kui nad on MAF'i-põhised, siis IAT korrigeerimine on neil väga tagasihoidlik, sellises forsseeringuastmes mootorid vajavad aga kõrgematel temperatuuridel rohkem süüte tagasitõmbamist.
Tehase ajude puhul on häda ka selles, et kui nad on MAF'i-põhised, siis IAT korrigeerimine on neil väga tagasihoidlik, sellises forsseeringuastmes mootorid vajavad aga kõrgematel temperatuuridel rohkem süüte tagasitõmbamist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Muide..
Mis segule teil auto seadistatud oli max pöördel? Hea on tagantjärgi targutada muidugi aga kas küünlad käisid peale dynomist maha? Kui EGT sensorit paigaldada ei olnud võimalik siis on küünlad ühed head indikaatorid võrdlemaks kui erinevadlt silindrid käivad. Toomase auto puhul pakuks ma et tegu oli backpressurist tingitud kõrge EGT-ga mis siis võis hävitavalt mõjuda.. samas Viljari autol seda probleemi kindlasti ei olnud.. Mul oli porschel omal sama probleem et üks silinder käis teistest lahjemini aga see oli mu oma lollusest tingitud kuna tagasivool oli tehtud enne viimast pihustit ja sinna lihstalt kütet ei jagunud.
Loodame et saate masinad sõitma ja PALUN EGT sensorid külge.. mõlemale mootori poolele.
Markus
Mis segule teil auto seadistatud oli max pöördel? Hea on tagantjärgi targutada muidugi aga kas küünlad käisid peale dynomist maha? Kui EGT sensorit paigaldada ei olnud võimalik siis on küünlad ühed head indikaatorid võrdlemaks kui erinevadlt silindrid käivad. Toomase auto puhul pakuks ma et tegu oli backpressurist tingitud kõrge EGT-ga mis siis võis hävitavalt mõjuda.. samas Viljari autol seda probleemi kindlasti ei olnud.. Mul oli porschel omal sama probleem et üks silinder käis teistest lahjemini aga see oli mu oma lollusest tingitud kuna tagasivool oli tehtud enne viimast pihustit ja sinna lihstalt kütet ei jagunud.
Loodame et saate masinad sõitma ja PALUN EGT sensorid külge.. mõlemale mootori poolele.
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Eks ta ole jah üks peavalu, kuid kõik halb tuleb keerata heaks.
Nüüd proovime lihtsalt talveks plaanitud tuuningu kahe nädalaga ära teha.
Kõige tähtsam on tulevikus sellistest ebameeldivustest hoiduda.
Enda autol saan kuidagi sellest anomaaliast veel aru, kuid turvalise setinguga sõitval Toomase autol juhtus küll midagi imelikku. Meie autodel on süütenurgad totaalselt erinevad. 17 VS 23 ja tänaval 17 vs 19.
11,5-11,9 ei ole mitte lahja segu.
Kuna eesmärgiks ei olnud autodele seadistada mitte max jõudu, vaid turvaline seting.
Aga mingitest mappidest mis iganes parameetritest pole mõtet rääkida. See pigem tagantjärele kõvatamine. Ise pakun, et viimane silinder läheb sellisel koormusel veidi kuumemaks ja siis ei lase detonatsioon kaua oodata.
OMC esimesel sõidul madala tänavakõlbuliku rõhuga nägin üle 100c mootori temperatuuri esimest korda selle autoga, kuid ei võtnud seda tõsise signaalina. Teises sõidus sai rõhk seatud nii nagu Haapsalus Dragil, kuid lisasin veel 0,2% ja tulemus käes.
Nüüd proovime lihtsalt talveks plaanitud tuuningu kahe nädalaga ära teha.
Kõige tähtsam on tulevikus sellistest ebameeldivustest hoiduda.
Enda autol saan kuidagi sellest anomaaliast veel aru, kuid turvalise setinguga sõitval Toomase autol juhtus küll midagi imelikku. Meie autodel on süütenurgad totaalselt erinevad. 17 VS 23 ja tänaval 17 vs 19.
11,5-11,9 ei ole mitte lahja segu.
Kuna eesmärgiks ei olnud autodele seadistada mitte max jõudu, vaid turvaline seting.
Aga mingitest mappidest mis iganes parameetritest pole mõtet rääkida. See pigem tagantjärele kõvatamine. Ise pakun, et viimane silinder läheb sellisel koormusel veidi kuumemaks ja siis ei lase detonatsioon kaua oodata.
OMC esimesel sõidul madala tänavakõlbuliku rõhuga nägin üle 100c mootori temperatuuri esimest korda selle autoga, kuid ei võtnud seda tõsise signaalina. Teises sõidus sai rõhk seatud nii nagu Haapsalus Dragil, kuid lisasin veel 0,2% ja tulemus käes.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
temp kirjutas: aga eraldi tasub vast välja tuua seda, et düno ruumis oli mingi 3-4 kraadi sooja tol hetkel.
Raceboy kirjutas: Tehase ajude puhul on häda ka selles, et kui nad on MAF'i-põhised, siis IAT korrigeerimine on neil väga tagasihoidlik, sellises forsseeringuastmes mootorid vajavad aga kõrgematel temperatuuridel rohkem süüte tagasitõmbamist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
loodan et mõlemad autod hakkavad korralikult uuesti liikuma ja et siin teemas ei hakka keegi kedagi süüdistama ja vigu otsima-pole lihtsalt mõtet!
selliseid asju juhtub ja jääb ka tulevikus ilmselt juhtuma...
enda autoga just enne omc'd lasin kõrvalrajal edasi tagasi koos andresega ja kuulasin ega detonatsiooni sees pole :D
selliseid asju juhtub ja jääb ka tulevikus ilmselt juhtuma...
enda autoga just enne omc'd lasin kõrvalrajal edasi tagasi koos andresega ja kuulasin ega detonatsiooni sees pole :D