Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kas räägid mis juhtus?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mõlemad ju käisid alles Soomes seadistamas :shock:
Sommidel oli liiga optimistlik süütemäpp?

Kusjuures sealt OMC-lt tuli vist nii mõnigi auto nööriotsas tagasi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

kas siis viljari omaga ka juhtus midagi v? ja kui mingit huvi juppide suhtes on siis võib ühendust võtta vb midagi pakkuda...
Kasutaja avatar
Karol
Postitusi: 36
Liitunud: 11.07.2006 17:12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Mõlemad ühte moodi laiali , 6 silinder :?

http://beta.album.ee/album/30027320/50053096
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Karol kirjutas:Mõlemad ühte moodi laiali , 6 silinder :?
Ja mida see ütleb? Et ära kooles see silinder, mis kõige kuumemalt jooksis. Järeldused võid ise teha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Karol
Postitusi: 36
Liitunud: 11.07.2006 17:12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Tean mis juhtus ja miks jutus, mida ma siin järeldan??
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jagage oma teooriaid siis teistega ka, mis te salatsete.
Saavad teised inimesed ka äkki teie vigadest õppida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

nendel autodel jooksevadki 5 ja 6 silinder kõige kuumemalt, sealt on jäänud kerge tehase puudujääk, ära on võimalik seda hoida veesärgi ülekäimisega, puhastamisega, netis sellest ka juttu olnud. Igal juhul loodan, et autod on varsti uuesti korras.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See, et viimased (ehk/või tuleseinale kõige lähemal asuvad) silindrid kuumemalt jooksevad, on täiesti tavapärane nähtus peaaegu iga mootori juures. Lahendus on full-sequential süüde, mis võimaldab iga silindri süütenurka korrigeerida või konservatiivsem süüte/segu tabel.

Tehase ajude puhul on häda ka selles, et kui nad on MAF'i-põhised, siis IAT korrigeerimine on neil väga tagasihoidlik, sellises forsseeringuastmes mootorid vajavad aga kõrgematel temperatuuridel rohkem süüte tagasitõmbamist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Muide..

Mis segule teil auto seadistatud oli max pöördel? Hea on tagantjärgi targutada muidugi aga kas küünlad käisid peale dynomist maha? Kui EGT sensorit paigaldada ei olnud võimalik siis on küünlad ühed head indikaatorid võrdlemaks kui erinevadlt silindrid käivad. Toomase auto puhul pakuks ma et tegu oli backpressurist tingitud kõrge EGT-ga mis siis võis hävitavalt mõjuda.. samas Viljari autol seda probleemi kindlasti ei olnud.. Mul oli porschel omal sama probleem et üks silinder käis teistest lahjemini aga see oli mu oma lollusest tingitud kuna tagasivool oli tehtud enne viimast pihustit ja sinna lihstalt kütet ei jagunud.

Loodame et saate masinad sõitma ja PALUN EGT sensorid külge.. mõlemale mootori poolele.

Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

dünos sai segu 11.7-11.9 peale seadistatud.
tomi autol sai lõpus veel süüdet keeratud ohutumaks kuna sama rõhuga 484 hp juures hakkas kergelt detoneerima. mäletamist mööda keerati 4 kraadi ohutumaks.

aga eraldi tasub vast välja tuua seda, et düno ruumis oli mingi 3-4 kraadi sooja tol hetkel.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Eks ta ole jah üks peavalu, kuid kõik halb tuleb keerata heaks.
Nüüd proovime lihtsalt talveks plaanitud tuuningu kahe nädalaga ära teha.
Kõige tähtsam on tulevikus sellistest ebameeldivustest hoiduda.
Enda autol saan kuidagi sellest anomaaliast veel aru, kuid turvalise setinguga sõitval Toomase autol juhtus küll midagi imelikku. Meie autodel on süütenurgad totaalselt erinevad. 17 VS 23 ja tänaval 17 vs 19.
11,5-11,9 ei ole mitte lahja segu.
Kuna eesmärgiks ei olnud autodele seadistada mitte max jõudu, vaid turvaline seting.
Aga mingitest mappidest mis iganes parameetritest pole mõtet rääkida. See pigem tagantjärele kõvatamine. Ise pakun, et viimane silinder läheb sellisel koormusel veidi kuumemaks ja siis ei lase detonatsioon kaua oodata.
OMC esimesel sõidul madala tänavakõlbuliku rõhuga nägin üle 100c mootori temperatuuri esimest korda selle autoga, kuid ei võtnud seda tõsise signaalina. Teises sõidus sai rõhk seatud nii nagu Haapsalus Dragil, kuid lisasin veel 0,2% ja tulemus käes.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

temp kirjutas: aga eraldi tasub vast välja tuua seda, et düno ruumis oli mingi 3-4 kraadi sooja tol hetkel.
Raceboy kirjutas: Tehase ajude puhul on häda ka selles, et kui nad on MAF'i-põhised, siis IAT korrigeerimine on neil väga tagasihoidlik, sellises forsseeringuastmes mootorid vajavad aga kõrgematel temperatuuridel rohkem süüte tagasitõmbamist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Karol
Postitusi: 36
Liitunud: 11.07.2006 17:12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Jälgisin ise toomase autol küünlaid ja küünlad oli kõik ühte moodi, erinevust ei olnud.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

loodan et mõlemad autod hakkavad korralikult uuesti liikuma ja et siin teemas ei hakka keegi kedagi süüdistama ja vigu otsima-pole lihtsalt mõtet!
selliseid asju juhtub ja jääb ka tulevikus ilmselt juhtuma...
enda autoga just enne omc'd lasin kõrvalrajal edasi tagasi koos andresega ja kuulasin ega detonatsiooni sees pole :D
Suletud