Vajan nõu
Vajan nõu
Oleks vaja kedagi,kes oskaks õelda,kas peaks hakkam rihtima kompressori,või turbo suunas.Ja milline oleks NORMAALNE eelarve sel kõigel.Kõige rohkem oleks abi vaja,kes aitaks-nõustaks mõne asja tegemist.Võibolla keegi aitab nõu jõuga?(loodetavasti vaba teema all see kedagi ei sega)
306 Peso,2.0 täispritsung,9.5 surveaste,89 kw,eesmärk saada ca 120 kw.
306 Peso,2.0 täispritsung,9.5 surveaste,89 kw,eesmärk saada ca 120 kw.
No su teises teemas juba räägiti sulle, mida süsteemi toimimiseks tarvis läheb, löö need numbrid kokku, lisa sinna 10-15% ja saadki projekti umbkaudse maksumuse.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
G60 puhul kindlasti ka hooldus teha, muidu seda kauaks pole.
Hoolduse eelarve ~6,5k. Lisaks veel kompressor ise.
See 6.5k on juhul kui ei pea mõnda uut korpusepoolt või keskosa ostma.
Ise tegelen G60 kompressorite remondiga ja siiamaani on kogemus näidanud,
et korraliku asja otsa sattumine on tõenäosusega 1:3, kuna keegi ei raatsi neid kompressoreid hooldada.
Korralikult hooldatud kompressor on samas väga mõnusa väände/jõukõveraga.
Enda ex Corrado oma võtan ka lähiajal lahti ja vaatan mis seis sees on.
Boosti järgi peaks olema veel suht korralik seest aga mine sa tea.
Nende G60 kompressorite töökindluse üks viga on inseneride möödalaskmises, mida on suht kerge kõrvaldada ja
on seotud kompressori originaalmootorile paigaldusega mitte kompressori ehitusega.
Korra käis ka endal peast läbi idee installida Bemmile G60.
Eks näis mis sellest ideest saab.
Aga teemasse veel, et kui tahad selle projktiga ka normaalselt sõita, siis alla 30k eriti ei tule kuidagi välja, kui kõik asjad ise teed.
Ka aju installi ja seadistuse. Ja ma mõtlen ikka korralikult tehtud asja, mitte suvalist põlveotsas tehtud soperdist nagu 99% nendest säästuprojektidest on.
Ilma progetavata mina seda asja ette võtma ei hakkakski eriti. On ka erandeid muidugi.
Usu mind, korralikult tehes on asjast palju rohkem rõõmu.
Ja 30k kvalifitseerub tegelikult säästuprojekti alla. 5k ei ole projekti nimegi väärt.
Korralikud projektid on seal 100k ringis.
Keegi ei sunni sind seda projekti paugust valmis ehtiama.
Tasa ja targu ehitad, nii saad pidevalt ka teadmisi juurde koguda enne kui konkreetse asjaga tegelema hakkad.
Hoolduse eelarve ~6,5k. Lisaks veel kompressor ise.
See 6.5k on juhul kui ei pea mõnda uut korpusepoolt või keskosa ostma.
Ise tegelen G60 kompressorite remondiga ja siiamaani on kogemus näidanud,
et korraliku asja otsa sattumine on tõenäosusega 1:3, kuna keegi ei raatsi neid kompressoreid hooldada.
Korralikult hooldatud kompressor on samas väga mõnusa väände/jõukõveraga.
Enda ex Corrado oma võtan ka lähiajal lahti ja vaatan mis seis sees on.
Boosti järgi peaks olema veel suht korralik seest aga mine sa tea.
Nende G60 kompressorite töökindluse üks viga on inseneride möödalaskmises, mida on suht kerge kõrvaldada ja
on seotud kompressori originaalmootorile paigaldusega mitte kompressori ehitusega.
Korra käis ka endal peast läbi idee installida Bemmile G60.
Eks näis mis sellest ideest saab.
Aga teemasse veel, et kui tahad selle projktiga ka normaalselt sõita, siis alla 30k eriti ei tule kuidagi välja, kui kõik asjad ise teed.
Ka aju installi ja seadistuse. Ja ma mõtlen ikka korralikult tehtud asja, mitte suvalist põlveotsas tehtud soperdist nagu 99% nendest säästuprojektidest on.
Ilma progetavata mina seda asja ette võtma ei hakkakski eriti. On ka erandeid muidugi.
Usu mind, korralikult tehes on asjast palju rohkem rõõmu.
Ja 30k kvalifitseerub tegelikult säästuprojekti alla. 5k ei ole projekti nimegi väärt.
Korralikud projektid on seal 100k ringis.
Keegi ei sunni sind seda projekti paugust valmis ehtiama.
Tasa ja targu ehitad, nii saad pidevalt ka teadmisi juurde koguda enne kui konkreetse asjaga tegelema hakkad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Väga hea teada,ega ise mõtlengi G 60 peale.Aga sellistest ulme summadest 30-100 000???Mul pole seda mõtteski.Mul pole sellist tahtmistki. eelarve on max 10 000,krt auto maksab juba veidi üle selle.Sellepärast küsingi.
Ega äkki polegi kompressor parem mõte,kui turps.
Aga vb kui turbo peale jääda,siis oleks küll odavam ikka.Väike turbo,ca 1500 eek,kui on korras,cooler,torud,ja rõhu regulaatorit ka vaja.
Ega äkki polegi kompressor parem mõte,kui turps.
Aga vb kui turbo peale jääda,siis oleks küll odavam ikka.Väike turbo,ca 1500 eek,kui on korras,cooler,torud,ja rõhu regulaatorit ka vaja.
Viimati muutis Siim-R, 15.05.2007 13:22, muudetud 1 kord kokku.
Ma juba tean kuidas see projekt välja kukub. Isegi kui sa jõuad nii kaugele, et tehniliselt on kõik valmis siis läheb esimesele sõidule ja avastad, et üle 0.2bar'i rõhku ei saagi keerata ja juurde tulev jõud on vaevu märgatav. Kõik see tuleb puudulikule lahendusele + progetav aju on KOHUSTUSLIK kui sa vabalthingavat autot üle laadima hakkad. Seda võivad sulle rääkida 99% inimestest siin foorumist kes sellise asja, ette on võtnud. Isiklikult olen kõrval olnud kahel projektil mis siiski on saanud progetava aju kuna ilma on võimatu saada autot soovipäraselt liikuma.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm