Audi 2.2T probleem

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Audi 2.2T probleem

Postitus Postitas Astrona »

Audi 2.2T 121KW mootor 1000-2000RPM töötab "enam-vähem", üle selle hakkab kohe "vahele jätma" ja 4000RPM peal on juba nagu piiraja - jätab kõik paugud vahele. 3000 kandis tahaks nagu mõni silinder hetkeks tugevalt töötada. Võib kasvõi gaasi põhjas hoida, aga pöörded jäävad 4000 peal ilusti seisma. Ja mitte vahel, vaid see on alati nii.

* Proovimise ajal genekas ei laadinud, aga aku oli täiesti täis, kas sellest võib väheks jääda?

* Küünlajuhtmed ja küünlad on nagu uued.

* Mootor põletab kõvasti õli, mis tõttu on küünlad kuivalt tahmased, aga ei taha uskuda, et sellest täpselt 4000 peal alati probleem on. Õli, mida ta põletab, tuleb tõenäoliselt turbo õlitusest, kuna kogu sisselase on õline. Isegi gaasisiibri ja intercooleri vahelise õhulõdviku vahelt imbub õli välja.

* Rihm on kah hiljuti vahetatud. Vb pandi see valesti. Kas see võib olla selle põhjus?

* Autol on mõned juhtmed eest põlle tagant lapitud. Kas seal saab olla mingi põhjus?

ette tänades!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Enne, kui geneka-asja lugesin, käis mõte peast läbi, et ilmselt genekas ei lae.
Saa ta laadima ja 99% kindel, et hakkab normaalselt sõitma.

EDIT: Kui küünlad on kuivalt tahmased, siis on segu rikas mitte tingimata õlised.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Raceboy kirjutas:ilmselt genekas ei lae. Saa ta laadima ja 99% kindel, et hakkab normaalselt sõitma.
Mul NA 2L masinal ilma genekata aga täis akuga küll 6500RPM probleeme ei tekitanud.
Aga kui sa nii ütled, et 99% :)
Tänx, proovin ära.
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

lõhnab kütuse pumba järele. mul 200tq 134kw tegi samamoodi. viskasin uue pumba vahele ja asi käis jälle nagu peab.
mõõda kütuse surve ära! nr1 asi ;)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

xTc kirjutas:lõhnab kütuse pumba järele. mul 200tq 134kw tegi samamoodi. viskasin uue pumba vahele ja asi käis jälle nagu peab.
mõõda kütuse surve ära! nr1 asi ;)
Vt kui pump ei anna piisavalt läbi, siis peaks suurel koormusel katkuma, aga antud juhul katkub ka siis kui 1-käigul praktiliselt null koormusega üritada pöördeid tõsta.
Tänx, aga pakun, et see on nr2 asi.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Ei ole siin midagi, kui diagnost - kaabel järgi ja vaadata, mis näitab. Seejärel saab teha otsuseid ja süüvida "rauapoolde".
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Jõuvanker kirjutas:Ei ole siin midagi, kui diagnost - kaabel järgi ja vaadata, mis näitab. Seejärel saab teha otsuseid ja süüvida "rauapoolde".
Kas 1989a oli juba diagnost pistik küljes?

Tekkis mõte, et kuna genekas ei lae peale seda, kui mõned juhtmed katki läksid, võib olla ka mingi lühis-suurkoormus. Täis aku 12.4V sai peale pandud, aga see audi voltsmeeter näitas pigem 11V, siis vb see näidik ei olnudki vigane :) vaid hoopis el-koormus peal, mis takistas sädet kõrgel koormusel - täitsa loogiline.

Tuleks hoopis mõõta ampermeetriga koormust, kui süüde sees...
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Jah, on küll pistik küljes.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Vasta