Audi 2.2T probleem
Audi 2.2T probleem
Audi 2.2T 121KW mootor 1000-2000RPM töötab "enam-vähem", üle selle hakkab kohe "vahele jätma" ja 4000RPM peal on juba nagu piiraja - jätab kõik paugud vahele. 3000 kandis tahaks nagu mõni silinder hetkeks tugevalt töötada. Võib kasvõi gaasi põhjas hoida, aga pöörded jäävad 4000 peal ilusti seisma. Ja mitte vahel, vaid see on alati nii.
* Proovimise ajal genekas ei laadinud, aga aku oli täiesti täis, kas sellest võib väheks jääda?
* Küünlajuhtmed ja küünlad on nagu uued.
* Mootor põletab kõvasti õli, mis tõttu on küünlad kuivalt tahmased, aga ei taha uskuda, et sellest täpselt 4000 peal alati probleem on. Õli, mida ta põletab, tuleb tõenäoliselt turbo õlitusest, kuna kogu sisselase on õline. Isegi gaasisiibri ja intercooleri vahelise õhulõdviku vahelt imbub õli välja.
* Rihm on kah hiljuti vahetatud. Vb pandi see valesti. Kas see võib olla selle põhjus?
* Autol on mõned juhtmed eest põlle tagant lapitud. Kas seal saab olla mingi põhjus?
ette tänades!
* Proovimise ajal genekas ei laadinud, aga aku oli täiesti täis, kas sellest võib väheks jääda?
* Küünlajuhtmed ja küünlad on nagu uued.
* Mootor põletab kõvasti õli, mis tõttu on küünlad kuivalt tahmased, aga ei taha uskuda, et sellest täpselt 4000 peal alati probleem on. Õli, mida ta põletab, tuleb tõenäoliselt turbo õlitusest, kuna kogu sisselase on õline. Isegi gaasisiibri ja intercooleri vahelise õhulõdviku vahelt imbub õli välja.
* Rihm on kah hiljuti vahetatud. Vb pandi see valesti. Kas see võib olla selle põhjus?
* Autol on mõned juhtmed eest põlle tagant lapitud. Kas seal saab olla mingi põhjus?
ette tänades!
Enne, kui geneka-asja lugesin, käis mõte peast läbi, et ilmselt genekas ei lae.
Saa ta laadima ja 99% kindel, et hakkab normaalselt sõitma.
EDIT: Kui küünlad on kuivalt tahmased, siis on segu rikas mitte tingimata õlised.
Saa ta laadima ja 99% kindel, et hakkab normaalselt sõitma.
EDIT: Kui küünlad on kuivalt tahmased, siis on segu rikas mitte tingimata õlised.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vt kui pump ei anna piisavalt läbi, siis peaks suurel koormusel katkuma, aga antud juhul katkub ka siis kui 1-käigul praktiliselt null koormusega üritada pöördeid tõsta.xTc kirjutas:lõhnab kütuse pumba järele. mul 200tq 134kw tegi samamoodi. viskasin uue pumba vahele ja asi käis jälle nagu peab.
mõõda kütuse surve ära! nr1 asi
Tänx, aga pakun, et see on nr2 asi.
Kas 1989a oli juba diagnost pistik küljes?Jõuvanker kirjutas:Ei ole siin midagi, kui diagnost - kaabel järgi ja vaadata, mis näitab. Seejärel saab teha otsuseid ja süüvida "rauapoolde".
Tekkis mõte, et kuna genekas ei lae peale seda, kui mõned juhtmed katki läksid, võib olla ka mingi lühis-suurkoormus. Täis aku 12.4V sai peale pandud, aga see audi voltsmeeter näitas pigem 11V, siis vb see näidik ei olnudki vigane

Tuleks hoopis mõõta ampermeetriga koormust, kui süüde sees...