Võta esistangega ka midagi ette ja siis juba pooleldi F&F oelmas
Aga kapotialune ventilatsioon peaks hea küll saama, eriti kui veel kolle/dp teipi ka kasutad.
Raceboy kirjutas:Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam
CO2-ga või TIG`iga keevitades, mõlemal juhul on vaja pinda värvimiseks töödelda - õmbluse tugevus ja kaubanduslik välimus sellel detailil rolli nagu ei mängi
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Raceboy kirjutas:Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam
CO2-ga või TIG`iga keevitades, mõlemal juhul on vaja pinda värvimiseks töödelda - õmbluse tugevus ja kaubanduslik välimus sellel detailil rolli nagu ei mängi
jah, antud detaili puhul ei ole vahet kuna pinda tuleb lihvida niivõinaa. Ei teinud eile pilti kui pind oli töödeldud aga igati ok jääb...
valmis tulemust näha tahad siis marko astra tagumised koopaääred samuti tehtud selle keevitusega...
taavi hind jääb sinna 5k kanti sõltuvalt kus teed ja kui keeruka detaili...
Raceboy kirjutas:No TIG-iga keevitades on võimalik käiamisest praktiliselt pääseda.
koreast kapoti tellides oleksin kõigest pääsenud aga antud auto värvimises oli ainult mig keevitus
edit: mis meelde tuli oli ka see et migiga sai ilusti erinevatest kohtadest järjest punktida kuna vastasel korral tõmbab kapott kumeraks...
tigiga on vist parem järjest lasta siis jääb ilus õmblus..aga mine tea vbl tigiga kah hea siit sealt punktida
Mihkel kirjutas:Kas need keevitused vihmaga õues seistes rooste ei lähe?
Sellist asja võiks ju ikka soojas ruumis teha ja kohe krundi selga lasta.
kapoti viisime välja ainult kinnituste paika panemiseks...
kõik töö tehakse ikka sees nagu esimestelt piltidelt näha...
autot ei saa sisse ajada kuna tähtajalised tööd on ees...