Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

helistasin ja kui veab siis saan hyundaikapoti tegemisse viia kuna tahaks ikka miili sõita...
kapott siis võiks sellised ribid saada...
Pilt
Pilt
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

täna käisin vaatams kuidas kapott edeneb ja mina olev VÄGA rahul :)
arvan et lõpptulemus saab olema hea...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Just sellist olen ka endale tahtnud. Kui saladus pole, suure summa eest selline too tehti?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Võta esistangega ka midagi ette ja siis juba pooleldi F&F oelmas :-D
Aga kapotialune ventilatsioon peaks hea küll saama, eriti kui veel kolle/dp teipi ka kasutad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Jube kärmed poisid. Kui ma ära tulin oli ainult teip kapoti peal :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam :roll:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

Raceboy kirjutas:Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam :roll:
CO2-ga või TIG`iga keevitades, mõlemal juhul on vaja pinda värvimiseks töödelda - õmbluse tugevus ja kaubanduslik välimus sellel detailil rolli nagu ei mängi :roll:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Renn kirjutas:
Raceboy kirjutas:Äkki oleks olnud mõistlikum kapotti TIG-iga keevitada? Tulemus jäänuks oluliselt kenam :roll:
CO2-ga või TIG`iga keevitades, mõlemal juhul on vaja pinda värvimiseks töödelda - õmbluse tugevus ja kaubanduslik välimus sellel detailil rolli nagu ei mängi :roll:
jah, antud detaili puhul ei ole vahet kuna pinda tuleb lihvida niivõinaa. Ei teinud eile pilti kui pind oli töödeldud aga igati ok jääb...
valmis tulemust näha tahad siis marko astra tagumised koopaääred samuti tehtud selle keevitusega... :)

taavi hind jääb sinna 5k kanti sõltuvalt kus teed ja kui keeruka detaili... :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

No TIG-iga keevitades on võimalik käiamisest praktiliselt pääseda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Raceboy kirjutas:No TIG-iga keevitades on võimalik käiamisest praktiliselt pääseda.
koreast kapoti tellides oleksin kõigest pääsenud :) aga antud auto värvimises oli ainult mig keevitus :)

edit: mis meelde tuli oli ka see et migiga sai ilusti erinevatest kohtadest järjest punktida kuna vastasel korral tõmbab kapott kumeraks...
tigiga on vist parem järjest lasta siis jääb ilus õmblus..aga mine tea vbl tigiga kah hea siit sealt punktida
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

täna oli kapott valmis et üle anda pahteldajale ja sisi värvimisse
pidime ainult kinnituste kohad ära märkima
ühe kiire klõpsu tegin kah
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Märgi lased ka eest minema saata?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Mihkel kirjutas:Märgi lased ka eest minema saata?
jep...ei näe selle vajalikust :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas need keevitused vihmaga õues seistes rooste ei lähe?
Sellist asja võiks ju ikka soojas ruumis teha ja kohe krundi selga lasta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Mihkel kirjutas:Kas need keevitused vihmaga õues seistes rooste ei lähe?
Sellist asja võiks ju ikka soojas ruumis teha ja kohe krundi selga lasta.
kapoti viisime välja ainult kinnituste paika panemiseks...
kõik töö tehakse ikka sees nagu esimestelt piltidelt näha...
autot ei saa sisse ajada kuna tähtajalised tööd on ees...
Vasta