probleem 200 sx'iga
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
Siin teemas oleks vist paslik ka oma küsimus küsida 200sx kohta.
Nimelt kui aju temperatuuri andur on on ajuga ühendamata, läheb kohe käima, kui on aga ühendatud, siis peab gaasi andma. Ilma gaasita ei luba ka mitte. Andurit olen vahetanud, ei aidanud. Kui see peaks midagi tähendama, siis pöördeid hoiab ka imelikult kõrgel. Käima minnes on 1000 ringis, ent sõites tõusevad. Kui näiteks pöörded on 1700 peal, siis kummalisel kombel konti sisse lülitades kukutab pöördeid 1400 peale. Täpselt nagu oleks ming kummaline soojus-jama.
Kuna aju blokib käima minekut, siis kas võib olla äkki viga ajus endas?
Nimelt kui aju temperatuuri andur on on ajuga ühendamata, läheb kohe käima, kui on aga ühendatud, siis peab gaasi andma. Ilma gaasita ei luba ka mitte. Andurit olen vahetanud, ei aidanud. Kui see peaks midagi tähendama, siis pöördeid hoiab ka imelikult kõrgel. Käima minnes on 1000 ringis, ent sõites tõusevad. Kui näiteks pöörded on 1700 peal, siis kummalisel kombel konti sisse lülitades kukutab pöördeid 1400 peale. Täpselt nagu oleks ming kummaline soojus-jama.
Kuna aju blokib käima minekut, siis kas võib olla äkki viga ajus endas?
vaata autodatast, aga kui mälu ei peta, siis kui otse eest rihmaratast vaadata, siis teine märk paremalt.junsu kirjutas:krt,sellepeale ma ei tulnudkiejay kirjutas:mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.![]()
aga miuke rihmarattal se õige märk on? neid seal 6-7 kõik ühesugusedet siis mitmes kriips enne ü.s.s. se õige oleks...
teine märk paremalt on 0 seis, süüde tuleb panna 15kraadi hilisemaks, ehk siis paremalt 5-s märk.ejay kirjutas:vaata autodatast, aga kui mälu ei peta, siis kui otse eest rihmaratast vaadata, siis teine märk paremalt.junsu kirjutas:krt,sellepeale ma ei tulnudkiejay kirjutas:mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.![]()
aga miuke rihmarattal se õige märk on? neid seal 6-7 kõik ühesugusedet siis mitmes kriips enne ü.s.s. se õige oleks...
andeks,NissanClub`ist sai kähku võetud jahzoom1 kirjutas:Kust see pilt küll välja tulnud on :D
Aga see mitte ei peaks, vaid see ongi õige märk, mille järgi rihm panna!

natuke mõtlemist teile:
lugu siis järgmine- kuskil siin juba kirjutasin ka,et CAS sai nuka poolkuu puudumise tõttu hamba võrra mööda ja sellest palju peavalu nii jõuetuse kui bensukulu näol oli.hakkasin siis stroboga nüüd süüdet täpselt paika ajama,ja oh üllatust,märgid üldse kadund.väikse toibumise peale leidsin nad stroboga üsna vasakult

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
cas ja otsakaan on tõesti samad, kuid nukk on natuke erinev, mäletamist mööda on vabalthingava nukad vähe järsema tõusuga. Aga seda nüüd küll et see nukk peaks töötama sul väga ilusti seal. Kui siiski soovid turboka nukka saada, siis võta ühendust.junsu kirjutas:CAS,otsakaan ja vl nukk on vabalthingaca pealt,aga peaksid ju samad olema.
vabalthingava nukk peaks jah toimima kuuldu põhjal.sul Laisu se poolkuu ka terve seal ikka?
samas kui alumine rihmaratas oleks kuidagi mööda pandud,milles ma eriti ei kahtleks,vaadates neid ratse,millega se auto kone käima on aetud,siis peaks rihm ka valesti olema,kuna alumist otsa lahti ei võtnud ja paika sai pandud selle sama pildi põhjal,mis siin mõni post ülalpool.igatahes on mul "kuulid koos" tänaseks jälle,midagi on ikka korralikult mööda seal veel
samas kui alumine rihmaratas oleks kuidagi mööda pandud,milles ma eriti ei kahtleks,vaadates neid ratse,millega se auto kone käima on aetud,siis peaks rihm ka valesti olema,kuna alumist otsa lahti ei võtnud ja paika sai pandud selle sama pildi põhjal,mis siin mõni post ülalpool.igatahes on mul "kuulid koos" tänaseks jälle,midagi on ikka korralikult mööda seal veel

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
junsu kirjutas:alumine ots on eelpool toodud pildi järgi,ülemine ka märkide järgi paigas.otsakaan on paar korda veel hiljem maha käinud ja olen ka märke vaadanud,olid nagu tiptop.
õpetus sulle ja teistele ka, ärge pange hammasrihma peale rihmaratta märkide järgi, vaid võtke rihmaratas maha ning vaadake märke mis on otse vända peal.
sulle ka junsu, võta rihmaratas maha ja kontrolli siis märgid üle.
Vaata, siis on eksimusvõimalus väga suur, kuna kahe märgi vahe on mingi 0,5cm. Ikka rihmaratas peale ja siis sinna märki mis pildil näidatud.Laisu kirjutas:
õpetus sulle ja teistele ka, ärge pange hammasrihma peale rihmaratta märkide järgi, vaid võtke rihmaratas maha ning vaadake märke mis on otse vända peal.
sulle ka junsu, võta rihmaratas maha ja kontrolli siis märgid üle.
Junsu: Vb on sul sellel plekist rihmakattel see rihmamärk ümber keevitatud?
