DIY bypass bov'iks !?
DIY bypass bov'iks !?
Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Re: DIY bypass bov'iks !?
Kuskil oli mingi link, kus sellisest tegevusest juttu (ei suuda seda leida hetkel...).ragz kirjutas:Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.
Minu mäletamist mööda pandi sinna veel a`la pardivile, et häält saada...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
no aga ma võin teha sellele väljalaskeavale ( mis on parajalt suur ) mingisuguse ülemineku toru kus ta läheb väiksemaks... ja mingi vile otsa toppimist mõtlesin kah lihtsalt pulli pärast
midagi ma leiutan, ei raatsi nagu paar kilo raha lihtsalt pshht'i peale ka raisata

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
kas seal pole siis mingit vahet, et kas kasutan bybass klappi bovina või ostan mõnest tuningu firmast bovi. mul tundus kätt ees hoides et laseb kohe välja kui gaasi nätuke maha lasin, et äkki peaks seda vaakumit ka veic piirama nagu wastegatel. või äkki panen boost controllerist wastegate minevale voolikule kolmiku vahele ja vean ühe otsa bov-i
Mis selle kõige mõte on???creese kirjutas:aga kas mingit sellist varjanti ei ole, et käib vilest läbi ja suundub turbo ette nagu bypass klapp on

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma seda hääle mõtet pidasingi silmas
IMO bypass on parem, ja kuidas kellelegi, aga mina igatahes ei näe vajadust muuks (lisa)hääleks, kui seda on turbovile. Aga selles on sul õigeus, et asja eest teist taga hääle pärast suurt raha magama panna pole tõesti mõtet.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;