DIY bypass bov'iks !?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

DIY bypass bov'iks !?

Postitus Postitas Ragnar »

Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

ma proovisin, mul ei teinud ültse mingit häält
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Re: DIY bypass bov'iks !?

Postitus Postitas quattromees »

ragz kirjutas:Mõtlesin siis seda, et lihtsalt proovi mõttes bypass'i küljest tagasivoolu voolik ära võtta ja kinni toppida. On keegi teinud ? Lihtsalt prooviks järgi, et mis häält ta sellises olekus teeb.
Kuskil oli mingi link, kus sellisest tegevusest juttu (ei suuda seda leida hetkel...).
Minu mäletamist mööda pandi sinna veel a`la pardivile, et häält saada...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

pardivile peale mõtsin ma isegi, sest õhku tuli küll seal päris hästi kui gaasi maha lasin
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

no aga ma võin teha sellele väljalaskeavale ( mis on parajalt suur ) mingisuguse ülemineku toru kus ta läheb väiksemaks... ja mingi vile otsa toppimist mõtlesin kah lihtsalt pulli pärast :-D midagi ma leiutan, ei raatsi nagu paar kilo raha lihtsalt pshht'i peale ka raisata
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

kas seal pole siis mingit vahet, et kas kasutan bybass klappi bovina või ostan mõnest tuningu firmast bovi. mul tundus kätt ees hoides et laseb kohe välja kui gaasi nätuke maha lasin, et äkki peaks seda vaakumit ka veic piirama nagu wastegatel. või äkki panen boost controllerist wastegate minevale voolikule kolmiku vahele ja vean ühe otsa bov-i
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

aga klapi eesmärk ongi ju õhk välja lasta kui gaasi pedaali lahti laseb. ja tühikäigul mingit erilist boosti ei tekigi ju.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

aga kas mingit sellist varjanti ei ole, et käib vilest läbi ja suundub turbo ette nagu bypass klapp on
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

creese kirjutas:aga kas mingit sellist varjanti ei ole, et käib vilest läbi ja suundub turbo ette nagu bypass klapp on
Mis selle kõige mõte on??? :lol:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

mina isiklikult ei näe mõtet hääle pärast paari tonni raisata ja prooviks mis häält saaks tegema bypassi. ma millegipärast arvan, et maks nädala pshhitan ja siis saab siiber ja bypass hakkab oma eesmärgipõhist tööd jälle tegema.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ma seda hääle mõtet pidasingi silmas :) IMO bypass on parem, ja kuidas kellelegi, aga mina igatahes ei näe vajadust muuks (lisa)hääleks, kui seda on turbovile. Aga selles on sul õigeus, et asja eest teist taga hääle pärast suurt raha magama panna pole tõesti mõtet.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Paneks siia teemasse ka, nii igaksjuhuks, joonise ( skeemi ) by-pass klapi paigaldamise õigsusest ( konkreetne on audi turbomootoritel kasutatav klapp )


Pilt
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul, aga bov on avatud ainult gaasi maha lastes ja ainult hetkeks.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

zoom1 kirjutas:by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul, aga bov on avatud ainult gaasi maha lastes ja ainult hetkeks.
Millest selline arvamus?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
abarth
Postitusi: 14
Liitunud: 29.11.2004 18:51
Asukoht: Hrjm.

Postitus Postitas abarth »

by-pass on ju kogu aeg avatud, st. ka tühikäigul
Et kas ikka on? Sel juhul mis mõte tal üldse oleks, võiks ju lihtsalt ühe vooliku vahele pista.

Edit: Silwer jõudis ette :)
Vasta