jeah, lõpuks kujub jahh nii välja, et vaatad, et nii pole hea ja nii pole hea ja kokkuvõttes tuleb kõik uuesti teha mai tea, mida nad seal tehases mõtlevad, kui nad neid sisselaskeid disainivad autodele
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Küsimus - kas vesi-õhk tüüpi cooler erineb kuidagi õhk-õhk tüüpi coolerist.
Mootoril mis peale läheb on vesi-õhk tüüpi cooler kompressori küljes juba olemas. Küsimus on nüüd selles, millise radikaga ma vett omakorda jahutama hakkan.
Oma loogikaga mõtlen, et erinevus tavalisest radiaatorist ei tohiks väga suur olla. Lihtsalt piisav pindala ning voolavus (tootlikkus), et vesi jahe püsiks? Olen ma midagi äkki kahe silma vahele jätnud?
piisab tavalisest näiteks lada radikast, see vist ei olegi tegelikult nii oluline, kui suur ta on, pigem see et vesi võimalikult kiirelt ringleks ja soojust vahetaks, seega pump omab suurt tähtsust.
küsimus selles et kas on mõtet cooler panna kui on aint u 20 cm turbost(14463P skeemil) sisselaskeni, kas cooler ikka jahutab niipalju maha et kasu oleks?
kindlasti turbolag suureneb, või on kasulikum jätta nii nagu on, sest torustiku pikkus tuleks u 2-3 meetrit kokku
Üldiselt paks ja väike, kuna õhukesele ja suurele on väga raske igale poole õhku peale saada (kui sa just ei plaani seda robustselt auto ette riputada) ja ühtlaselt soojenenud õhk eemale saada.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Nüüd selline teoreetiline küsimus. Kas on mõtet 10vt MC1 (megasquirt) mootorile ulmeline (a'la 60x50x5) cooler? Eeldusel, et õhk käib stangest ja kapotist ilusti läbi.