Intercooleri küsimus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

jeah, lõpuks kujub jahh nii välja, et vaatad, et nii pole hea ja nii pole hea ja kokkuvõttes tuleb kõik uuesti teha :) mai tea, mida nad seal tehases mõtlevad, kui nad neid sisselaskeid disainivad autodele :roll:
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

Ei hakanud uut posti tegema.

Küsimus - kas vesi-õhk tüüpi cooler erineb kuidagi õhk-õhk tüüpi coolerist.
Mootoril mis peale läheb on vesi-õhk tüüpi cooler kompressori küljes juba olemas. Küsimus on nüüd selles, millise radikaga ma vett omakorda jahutama hakkan.
Oma loogikaga mõtlen, et erinevus tavalisest radiaatorist ei tohiks väga suur olla. Lihtsalt piisav pindala ning voolavus (tootlikkus), et vesi jahe püsiks? Olen ma midagi äkki kahe silma vahele jätnud?
mõll
Postitusi: 63
Liitunud: 12.10.2005 14:45
Asukoht: kuressaare-tallinn

Postitus Postitas mõll »

piisab tavalisest näiteks lada radikast, see vist ei olegi tegelikult nii oluline, kui suur ta on, pigem see et vesi võimalikult kiirelt ringleks ja soojust vahetaks, seega pump omab suurt tähtsust.
Vaene tudeng, tuunin nuudli ja õlle eest
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

küsimus selles et kas on mõtet cooler panna kui on aint u 20 cm turbost(14463P skeemil) sisselaskeni, kas cooler ikka jahutab niipalju maha et kasu oleks?
kindlasti turbolag suureneb, või on kasulikum jätta nii nagu on, sest torustiku pikkus tuleks u 2-3 meetrit kokku


http://www.japancats.ru/nissan/image.as ... d=BE20009E
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kasu on coolerist alati ja seda torustiku vahet sa vaevalt tunned, kuna torustik täidetakse mõnekümmne mootori pöördega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga kumb cooler on parem kas õhuke ja suur või paks ja väike.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Üldiselt paks ja väike, kuna õhukesele ja suurele on väga raske igale poole õhku peale saada (kui sa just ei plaani seda robustselt auto ette riputada) ja ühtlaselt soojenenud õhk eemale saada.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tynt »

Nüüd selline teoreetiline küsimus. Kas on mõtet 10vt MC1 (megasquirt) mootorile ulmeline (a'la 60x50x5) cooler? Eeldusel, et õhk käib stangest ja kapotist ilusti läbi.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Mina ei soovita selliseid suuri ja õhukesi coolereid. Oma kogemusest.
Ja ma ei usu, et keegi neid soovitab, kes ise proovind on.

Kas sul on stanges 50x60cm auk? :roll: ja taga sama suur "äravool"
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta