Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

singervinger kirjutas:Mul oli sarnane juhtum aju temperatuurianduriga. Kui on ühendatud, siis üks hetk lihtsalt enam käima ei läinud. Kui lahti võtta, läheb kohe.
Ehk otsi imelikke lahendusi.
ja kust ma selle veel leian?
loksutasin kõikvõimalikke pistikuid seal,tolku pole siiani olnud.hullumaja :x
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

junsu kirjutas:
singervinger kirjutas:Mul oli sarnane juhtum aju temperatuurianduriga. Kui on ühendatud, siis üks hetk lihtsalt enam käima ei läinud. Kui lahti võtta, läheb kohe.
Ehk otsi imelikke lahendusi.
ja kust ma selle veel leian?
loksutasin kõikvõimalikke pistikuid seal,tolku pole siiani olnud.hullumaja :x
Termoanduri leiad sisselaske kollektori pealt peale termostaati.
302hp/464nm
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Mul oli nii, et loksutamine ei aidanud. Kui pistik on ühendatud, siis ei läinud käima, kui pistik on täiesti lahti, siis läheb käima.

Asub jah sisselaske kolle peal, üks neist kollase pesega omadest.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

käima sain :)

igaks juhuks proovisin oma vana CAS`i ka,se kurivaim suutis oma kulunud nuutidega üle visata ja uuel nukal ka poolkuu ära murda :x õnneks leidsin murdunud jupi üles.

ühesõnaga keegi tainas,ke sellele eelmise omaniku jutujärgi "mootoriremonti" teind on,on jätnud pistikutele need stoppertraadid panemata enamusele.se kollase pistikuga aju temp oli kinni,siis vasakule mingi väike andur,ilmselt temp näidiku oma ja siis sellest veel vasakul valge pistikuga ots oligi lahti.mille oma se on?küünlad on ka tahmased.ja tühikäigupöörded hoiab 1200-1400rpm. :roll:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

kle kui selle poolkuu puruks tegi uuesti, kuda sa ta siis tööle said?
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Laisu kirjutas:kle kui selle poolkuu puruks tegi uuesti, kuda sa ta siis tööle said?
poolkuu puudumine ei takista tööle minekut, lihtsalt sa ei saa CAS õigesse asendisse. Silmajärgi saad sa selle enam-vähem asendisse panna, kui jopab saad ka 100% õigesti.
302hp/464nm
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

singervinger kirjutas:Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
Külma mootoriga ongi pöörded kõrgemad. 1400 kanti külmalt täiesti OK
Soojalt 900 oleks OK
302hp/464nm
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

singervinger kirjutas:Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
kuna pöörded olid kõrged ENNE "paukku"(kui turbolõdvik otsast lendas),siis pakuks,et asi oli lisaõhus,mille ebatiheda ühenduse vahelt imes.täna just proovisin,külmalt hoidis 900-1000 ja soojalt 800rpm.nende pistikutega peab veel vaeva nägema,paar tükki olid seest oksüdeerund.mootor üldse puterdab,jätab aegajalt vahele...segu vist väga rikas,siuke ving on taga et jube :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

täna sain lõpuks Värvalist oma jupid kätte.hind oli lubatust nii kolmandiku kallim,nagu neil kombeks,tööga jäin enamvähem rahule.vähemalt mõni ilus jupp ka autol küljes:D.mingi jama on,et stange ülemine serv jääb kapotist nii 2cm allapoole :? kuigi kõik kinnitused tunduvad sirged olevat.vbl uue ja vana tüübi stangel mingid erinevad kinnitusklambrid,ei viitsind süveneda rohkem.
mootori tööga olen hetkel küll rahul :) pöörded hoiab ilusti ~750,käib ühtlaselt ja rõhku näitas kell 0,8-0,9 :shock:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

nii,täna sain lõpuks tööle oma õlirõhukella.mingeid kahtlasi koonusega 1/8" keermeid mööda linna taga otsida osutus suht keeruliseks.

siit siis küsimus: nimelt näitab kell tühikäigul ~2,2bar`i ja pööretel,nii juba 4-5k/rpm juures viskab 6bar-i ära.kuidagi kahtlaselt palju minuarust.äkki paneb se autogauge kell puusse :roll: oskab keegi kommenteerida?

et seda siis sooja mootoriga.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ma küll pole s13 eripäradega kursis, aga minu arvates tundub, et õlirõhuga on kõik korras.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

minu autogauge näitas ca. 250000 km sõitnud õlipumbaga nt. tühikäigul 1,2-1,5 bar ja boosti all ca. 4,5-5 bar...
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

täna sai pool päeva tööjuures nokitsetud.vahetasin käigukasti ja tagasilla õli.sisse käks mingi MOTUL täissünt.õli,mis välja tuli,oli ka päris ilus ja magnetite küljes metallipuru suht minimaalselt.ehk kestab veel :) üllatuseks oli avastus,et tagadifril el pumba ja eraldi radikaga õlijahutus.
siis sai veel veetud akukaabel pagassi.nüüd veel vaja miinusjuhe ka tekitada pagassi( oskab keegi rääkida,kust se hea võtta oleks?amordi ühe kinnitusmutri alt haljaks ja sinna alla??) ja akule alus,ning siis on gooleri paigalduseks pea kõik takistused eemaldatud.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

mis juhe akule läx?
Vasta