singervinger kirjutas:Mul oli sarnane juhtum aju temperatuurianduriga. Kui on ühendatud, siis üks hetk lihtsalt enam käima ei läinud. Kui lahti võtta, läheb kohe.
Ehk otsi imelikke lahendusi.
ja kust ma selle veel leian?
loksutasin kõikvõimalikke pistikuid seal,tolku pole siiani olnud.hullumaja
singervinger kirjutas:Mul oli sarnane juhtum aju temperatuurianduriga. Kui on ühendatud, siis üks hetk lihtsalt enam käima ei läinud. Kui lahti võtta, läheb kohe.
Ehk otsi imelikke lahendusi.
ja kust ma selle veel leian?
loksutasin kõikvõimalikke pistikuid seal,tolku pole siiani olnud.hullumaja
Termoanduri leiad sisselaske kollektori pealt peale termostaati.
igaks juhuks proovisin oma vana CAS`i ka,se kurivaim suutis oma kulunud nuutidega üle visata ja uuel nukal ka poolkuu ära murda õnneks leidsin murdunud jupi üles.
ühesõnaga keegi tainas,ke sellele eelmise omaniku jutujärgi "mootoriremonti" teind on,on jätnud pistikutele need stoppertraadid panemata enamusele.se kollase pistikuga aju temp oli kinni,siis vasakule mingi väike andur,ilmselt temp näidiku oma ja siis sellest veel vasakul valge pistikuga ots oligi lahti.mille oma se on?küünlad on ka tahmased.ja tühikäigupöörded hoiab 1200-1400rpm.
Laisu kirjutas:kle kui selle poolkuu puruks tegi uuesti, kuda sa ta siis tööle said?
poolkuu puudumine ei takista tööle minekut, lihtsalt sa ei saa CAS õigesse asendisse. Silmajärgi saad sa selle enam-vähem asendisse panna, kui jopab saad ka 100% õigesti.
Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
singervinger kirjutas:Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
Külma mootoriga ongi pöörded kõrgemad. 1400 kanti külmalt täiesti OK
Soojalt 900 oleks OK
singervinger kirjutas:Kui pöörded korda saad anna ka siin teada, mis aitas. Mul läksid ka tühikäigu pöörded külmalt 1400 peale, loodan temp andurit vahetades 900 peale tagasi saada.
kuna pöörded olid kõrged ENNE "paukku"(kui turbolõdvik otsast lendas),siis pakuks,et asi oli lisaõhus,mille ebatiheda ühenduse vahelt imes.täna just proovisin,külmalt hoidis 900-1000 ja soojalt 800rpm.nende pistikutega peab veel vaeva nägema,paar tükki olid seest oksüdeerund.mootor üldse puterdab,jätab aegajalt vahele...segu vist väga rikas,siuke ving on taga et jube
täna sain lõpuks Värvalist oma jupid kätte.hind oli lubatust nii kolmandiku kallim,nagu neil kombeks,tööga jäin enamvähem rahule.vähemalt mõni ilus jupp ka autol küljes:D.mingi jama on,et stange ülemine serv jääb kapotist nii 2cm allapoole kuigi kõik kinnitused tunduvad sirged olevat.vbl uue ja vana tüübi stangel mingid erinevad kinnitusklambrid,ei viitsind süveneda rohkem.
mootori tööga olen hetkel küll rahul pöörded hoiab ilusti ~750,käib ühtlaselt ja rõhku näitas kell 0,8-0,9
nii,täna sain lõpuks tööle oma õlirõhukella.mingeid kahtlasi koonusega 1/8" keermeid mööda linna taga otsida osutus suht keeruliseks.
siit siis küsimus: nimelt näitab kell tühikäigul ~2,2bar`i ja pööretel,nii juba 4-5k/rpm juures viskab 6bar-i ära.kuidagi kahtlaselt palju minuarust.äkki paneb se autogauge kell puusse oskab keegi kommenteerida?
täna sai pool päeva tööjuures nokitsetud.vahetasin käigukasti ja tagasilla õli.sisse käks mingi MOTUL täissünt.õli,mis välja tuli,oli ka päris ilus ja magnetite küljes metallipuru suht minimaalselt.ehk kestab veel üllatuseks oli avastus,et tagadifril el pumba ja eraldi radikaga õlijahutus.
siis sai veel veetud akukaabel pagassi.nüüd veel vaja miinusjuhe ka tekitada pagassi( oskab keegi rääkida,kust se hea võtta oleks?amordi ühe kinnitusmutri alt haljaks ja sinna alla??) ja akule alus,ning siis on gooleri paigalduseks pea kõik takistused eemaldatud.