BMW Z3 Coupe 2,8 -> turbo. Erik
Lisaks veel kui sul näiteks WG voolik millegipärast katki otsustab minna, siis võib tagajärg väheke kurb olla.
Selle tunneb muidugi taguotsaga ka ära aga kellad oleks vea identifitseerimiseks väga mugavad.
Või saab originaal ajule näiteks õhukoguse pealt kontrollfunktsiooni sisse panna? (kahtlen küll)
Selle tunneb muidugi taguotsaga ka ära aga kellad oleks vea identifitseerimiseks väga mugavad.
Või saab originaal ajule näiteks õhukoguse pealt kontrollfunktsiooni sisse panna? (kahtlen küll)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.
Ma arvan, et mida rohkem õhku (parem voolavus), seda rohkem sealt jõudu kätte saab.erik kirjutas:Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.
Runnerite pikkused mõjutavad väänet ilmselt rohkem kui diameeter aga pead ei anna.
Pikkused vist mõlema kolle runneritel samad, mida pikem runner seda madalamal powerband on.
Kuskil jäi silma, et vabalthingavana pidi kollektorivahetusest ~20hp lisa saama.
Ega plokikaane kanaleid ka ilmselt ilmaasjata suuremaks ei uuristata ja suuremaid klappe panda

Edit:
Väga pikalt Saksa keelset juttu ka mida ma kõike läbi ei viitsinud lugeda.
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... genumber=3
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Muidugi uuristatakse ja pannakse suuremad klapid aga seda kõike ikka suure tippvõimsuse saavutamiseks, siis madalat väänet nagu taga ei aeta. Kitsas runneris peaks kiirus suurem olema ja see peaks soodustama jälle paremat täituvust madalatel pööretel. Samas kui madal ots on väga hea ja edasi aitab föön silindreid täita siis kas on mõtet kollet vaheteda. Ei tea, peab seda värki seedima. Kes seda voolavust paremini jagab, las parandab.
Üks vend käis Saksas Boschi dünos ka ja tulemused enne pärast:
Enne 192hj ja 290nm
Pärast 211hj ja 311nm
Täitsa uskumatu, et nii suur vahe on.
See ju maast leitud vääne ja jõud.
Kui on madala otsa jaoks valitud turbiin, siis saad ka väga madalale turbiiniga suure väände.
Subarul on originaal turboga 2800rpm 1.2bar.
Enne 192hj ja 290nm
Pärast 211hj ja 311nm
Täitsa uskumatu, et nii suur vahe on.
See ju maast leitud vääne ja jõud.
Kui on madala otsa jaoks valitud turbiin, siis saad ka väga madalale turbiiniga suure väände.
Subarul on originaal turboga 2800rpm 1.2bar.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eem, kui vaid aluploki turbotamisest juttu, siis kodanik cmf ja Audiophile mautodel mõlematel aluplokk koos aluhülssidega Niksasil kattega).
Mis seal nii erilist on peale selle, et ta malmist nõrgem on ja ajapikku kipub Nikasil kiht hapraks jääma ja muutub väga tundlikuks õli kvaliteedi suhtes?
Lihtlabane fuel või spark cut süsteem on suht lihtne meisterdada ülerõhu kaitseks. Muidu boosti ja WB näidikutega on mõistlik toimida nii, et istutad need kindalaekasse pikemate juthmete otsa ja rajal sõitmise ajaks kinnitad ta rooli taha.
Mis seal nii erilist on peale selle, et ta malmist nõrgem on ja ajapikku kipub Nikasil kiht hapraks jääma ja muutub väga tundlikuks õli kvaliteedi suhtes?
Lihtlabane fuel või spark cut süsteem on suht lihtne meisterdada ülerõhu kaitseks. Muidu boosti ja WB näidikutega on mõistlik toimida nii, et istutad need kindalaekasse pikemate juthmete otsa ja rajal sõitmise ajaks kinnitad ta rooli taha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Alu plokki on võimalik üle puurida ja nikasili taastada. Kui peakski plokis kaanepoltide keermed järgi andma on võimalik kasutada keermepukse, timeserte jne. jne. Maailmas on m52`i palju ülelaetud, sealhulgas ka S52`te ja saavutatud korralike tulemusi. Mina aga suuri kõrgusi ei püüa ja rõhun just kasutusmugavusele ja vastupidavusele.
Ma alguses kirjutasin, et kui aega antakse siis juuni - juuli 2007.
Ma alguses kirjutasin, et kui aega antakse siis juuni - juuli 2007.
Kas sisselaskekolle uus peal? Kommentaarid?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Ei, offroad projekt pole lasknud Z gaaraaži ajada aga vaikselt juppe ja ideid koguneb.
Pihustud peaks saama see nädal, sisselaskekolde saan järgmise nädala alguses. Siis tuleb natuke pausi aga plaan on käia aprillis stokina Liguri juures, siis üks kord m50 koldega ja hiljem kui vile vahel (juuni - juuli) veel kord. Et ikka oleks selge, kui palju mingi asi juurde annab.
Pihustud peaks saama see nädal, sisselaskekolde saan järgmise nädala alguses. Siis tuleb natuke pausi aga plaan on käia aprillis stokina Liguri juures, siis üks kord m50 koldega ja hiljem kui vile vahel (juuni - juuli) veel kord. Et ikka oleks selge, kui palju mingi asi juurde annab.