BMW Z3 Coupe 2,8 -> turbo. Erik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lisaks veel kui sul näiteks WG voolik millegipärast katki otsustab minna, siis võib tagajärg väheke kurb olla.
Selle tunneb muidugi taguotsaga ka ära aga kellad oleks vea identifitseerimiseks väga mugavad.

Või saab originaal ajule näiteks õhukoguse pealt kontrollfunktsiooni sisse panna? (kahtlen küll)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

http://www.bmw-m.net/techdata/m50vsm52.htm

Veidi lugemist/mõtlemist M50 sisselaske teemal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

erik kirjutas:Jah, kui ikka möödulindiga asju ei mõõda siis oledki petta saanud. Krt seda võiks isegi proovida, dünoks originaalkollega ja hiljem M50 omaga (läheb vist kalliks see proovimine). Mis saa Mihkel arvad kas avaram kolle mõjub väändele halvasti? See testija vend arvas nagu mina, et kitsam kolle soosib madalt väänet.
Ma arvan, et mida rohkem õhku (parem voolavus), seda rohkem sealt jõudu kätte saab.
Runnerite pikkused mõjutavad väänet ilmselt rohkem kui diameeter aga pead ei anna.
Pikkused vist mõlema kolle runneritel samad, mida pikem runner seda madalamal powerband on.

Kuskil jäi silma, et vabalthingavana pidi kollektorivahetusest ~20hp lisa saama.

Ega plokikaane kanaleid ka ilmselt ilmaasjata suuremaks ei uuristata ja suuremaid klappe panda :-D

Edit:

Väga pikalt Saksa keelset juttu ka mida ma kõike läbi ei viitsinud lugeda.

http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... genumber=3
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Muidugi uuristatakse ja pannakse suuremad klapid aga seda kõike ikka suure tippvõimsuse saavutamiseks, siis madalat väänet nagu taga ei aeta. Kitsas runneris peaks kiirus suurem olema ja see peaks soodustama jälle paremat täituvust madalatel pööretel. Samas kui madal ots on väga hea ja edasi aitab föön silindreid täita siis kas on mõtet kollet vaheteda. Ei tea, peab seda värki seedima. Kes seda voolavust paremini jagab, las parandab.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üks vend käis Saksas Boschi dünos ka ja tulemused enne pärast:

Enne 192hj ja 290nm
Pärast 211hj ja 311nm

Täitsa uskumatu, et nii suur vahe on.
See ju maast leitud vääne ja jõud.

Kui on madala otsa jaoks valitud turbiin, siis saad ka väga madalale turbiiniga suure väände.
Subarul on originaal turboga 2800rpm 1.2bar.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Eks siis räägime sinu kollektorist. :) Anna privas teada, kui palju sa oma kolle eest soovid.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

mis ajaks plaan on asi toimima saada ?
kas oled leidnud veel kedagi kes alumiiniumplokki oleks turbotanud ? ise olen proovinud leida aga siiani on kõik otsingud tulemuseta jäänud.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Eem, kui vaid aluploki turbotamisest juttu, siis kodanik cmf ja Audiophile mautodel mõlematel aluplokk koos aluhülssidega Niksasil kattega).
Mis seal nii erilist on peale selle, et ta malmist nõrgem on ja ajapikku kipub Nikasil kiht hapraks jääma ja muutub väga tundlikuks õli kvaliteedi suhtes?

Lihtlabane fuel või spark cut süsteem on suht lihtne meisterdada ülerõhu kaitseks. Muidu boosti ja WB näidikutega on mõistlik toimida nii, et istutad need kindalaekasse pikemate juthmete otsa ja rajal sõitmise ajaks kinnitad ta rooli taha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

mehaanikud räägivad mitte eriti vastupidavatest plokikaane poltide keermetest just M52 ploki puhul. sai seda juba ühes eelmises teemas veidi arutatud.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Alu plokki on võimalik üle puurida ja nikasili taastada. Kui peakski plokis kaanepoltide keermed järgi andma on võimalik kasutada keermepukse, timeserte jne. jne. Maailmas on m52`i palju ülelaetud, sealhulgas ka S52`te ja saavutatud korralike tulemusi. Mina aga suuri kõrgusi ei püüa ja rõhun just kasutusmugavusele ja vastupidavusele.

Ma alguses kirjutasin, et kui aega antakse siis juuni - juuli 2007.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Keegi kena inimene oli sellise pildi BMW foorumisse riputanud, ei saanud näppamata jätta. :badgrin:

Kui pilti pole näha, siis klikka paremat ja vali show image.



Pilt
Viimati muutis erik, 17.12.2007 11:49, muudetud 4 korda kokku.
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Kas sisselaskekolle uus peal? Kommentaarid?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ei, offroad projekt pole lasknud Z gaaraaži ajada aga vaikselt juppe ja ideid koguneb.
Pihustud peaks saama see nädal, sisselaskekolde saan järgmise nädala alguses. Siis tuleb natuke pausi aga plaan on käia aprillis stokina Liguri juures, siis üks kord m50 koldega ja hiljem kui vile vahel (juuni - juuli) veel kord. Et ikka oleks selge, kui palju mingi asi juurde annab.
JDM-San
Postitusi: 60
Liitunud: 10.01.2006 11:49

Postitus Postitas JDM-San »

Kuidas läheb turbotamisega? Olid see sina, kes OT sõitis?
Vasta