K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.
turbo325
Postitusi: 8
Liitunud: 04.03.2007 16:09

Postitus Postitas turbo325 »

Raimo kirjutas:vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.
Tänud Raimole
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni :(
Äkki keegi teab umi hinda ?

Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid :)?
Krst
Postitusi: 83
Liitunud: 06.06.2005 18:20

Postitus Postitas Krst »

turbo325 kirjutas:
Raimo kirjutas:vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.
Tänud Raimole
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni :(
Äkki keegi teab umi hinda ?

Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid :)?
www.e30tech.com/forum <-- sealt peaksid saama paljudele küsimustele vastuseid (otsing- loe,loe ja veelkord loe)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui asi on õigesti seadistatud, siis kestab ka originaal sisu ilusti teatud maani.
Vähemalt sinnani, kuhu K26 puhuda suudab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Tere, on tekkinud mõned küsimused:

Oskab keegi öelda, missuguse turbo saaks panna Fiat Uno 1.0 monopritsega mootorile? Või peaks kõigepealt monopritse välja vahetama? Tahaks just 1.0 mootorile seepärast, et auto on väga kerge (Tühimass kõigest ~640 Kg) ja ilma turbota läheb juba hästi edasi, kuid möödasõidul veidi kiirema hooga jääb väheks. Mootorratastele pannakse ka ju turbosid, nende mootorite suurus enamvähem sama, teoreetiliselt kõik võimalik? On keegi üldse nii väikse mootori ülelaadimisega tegelenud varem? :badgrin:

Tänan juba ette.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Sinna sobib mingi väiksekubatuurilise diisli turbo, näit ford 1,8d.
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

Tere tere.
Mul on küsimus-Kas saab panna ülerõhku plastik sisselaskekollektoriga autole!
SKY
Postitusi: 99
Liitunud: 03.12.2006 1:33

Postitus Postitas SKY »

Muidugi saab sellele said ju vastuse oma eelmises teemas kah.Pigem muretse selle parast kui korge on sinu mootori surve aste
How Big Is Your Turbo
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

ei muretse selle pärast,sooviks 0.5 bar max sõita.
Aga 1 asi on veel kahtlane,nimelt õhulugeja on seal gaasiklapi juures kohe-kas see ülerõhul tervet värki segaseks ei pane ?
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

Ei taha siis keegi teadjalik vastata kas saab õhulugejale,mis asub kolles ,rõhku tekitada,ilma et see midagi takistaks.
Muidugi võib pakkuda mulle ka turpsi,ja mingit"kit"-i
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Siim-R kirjutas:Ei taha siis keegi teadjalik vastata kas saab õhulugejale,mis asub kolles ,rõhku tekitada,ilma et see midagi takistaks.
Muidugi võib pakkuda mulle ka turpsi,ja mingit"kit"-i
pead välja uurima kas se õhulugeja saab 0,5barise lõsaõhu kogusega hakkama! Ma ise ei näe seal suurt takistust kuna paljudel turbokatel on õhulugeja peale turbot
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?? Juhtima hakkab mootorit megasquirt! Väga hea seadistusega ei tohiks väga rolli mängida see ,või mis?


Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu ilma juurde puhumiseta.
Samas nii paindlikut turbot eriti ei leia,mis puhuks nii väikse mootoriga juba madalalt,ning 6000-7000 juures kah veel midagi toota jõuaks? Tuleb kuskil see kompromiss leida.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kõik oleneb kui suurest rõhust jutt käib?
9,2 on iseenesest suht madal jah kuid moto sisu ei ole rõhku vastu pidama mõeldud, et pigem jääb see kitsaskohaks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Sellisest viisakast rõhust, 0,5 bar umbes. Proovin väikest turbo projekti,mootoriks civicu d15b2. See selline "näeb kaua kestab projekt" Et siis ma ei hakka pead vaevama astme alandamisega,läheb nii nagu on.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

rosco kirjutas:Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?


Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu

Kas Maximum Boostis oli ikka kirjas compression 8) Ärme aja segi kompressiooni ja surveastet, need on kaks ise asja. ;)
Vasta