K:Turbo minu autole
Tänud RaimoleRaimo kirjutas:vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne
kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni

Äkki keegi teab umi hinda ?
Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid

www.e30tech.com/forum <-- sealt peaksid saama paljudele küsimustele vastuseid (otsing- loe,loe ja veelkord loe)turbo325 kirjutas:Tänud RaimoleRaimo kirjutas:vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne
kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni
Äkki keegi teab umi hinda ?
Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid?
Kui asi on õigesti seadistatud, siis kestab ka originaal sisu ilusti teatud maani.
Vähemalt sinnani, kuhu K26 puhuda suudab.
Vähemalt sinnani, kuhu K26 puhuda suudab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tere, on tekkinud mõned küsimused:
Oskab keegi öelda, missuguse turbo saaks panna Fiat Uno 1.0 monopritsega mootorile? Või peaks kõigepealt monopritse välja vahetama? Tahaks just 1.0 mootorile seepärast, et auto on väga kerge (Tühimass kõigest ~640 Kg) ja ilma turbota läheb juba hästi edasi, kuid möödasõidul veidi kiirema hooga jääb väheks. Mootorratastele pannakse ka ju turbosid, nende mootorite suurus enamvähem sama, teoreetiliselt kõik võimalik? On keegi üldse nii väikse mootori ülelaadimisega tegelenud varem?
Tänan juba ette.
Oskab keegi öelda, missuguse turbo saaks panna Fiat Uno 1.0 monopritsega mootorile? Või peaks kõigepealt monopritse välja vahetama? Tahaks just 1.0 mootorile seepärast, et auto on väga kerge (Tühimass kõigest ~640 Kg) ja ilma turbota läheb juba hästi edasi, kuid möödasõidul veidi kiirema hooga jääb väheks. Mootorratastele pannakse ka ju turbosid, nende mootorite suurus enamvähem sama, teoreetiliselt kõik võimalik? On keegi üldse nii väikse mootori ülelaadimisega tegelenud varem?

Tänan juba ette.
pead välja uurima kas se õhulugeja saab 0,5barise lõsaõhu kogusega hakkama! Ma ise ei näe seal suurt takistust kuna paljudel turbokatel on õhulugeja peale turbotSiim-R kirjutas:Ei taha siis keegi teadjalik vastata kas saab õhulugejale,mis asub kolles ,rõhku tekitada,ilma et see midagi takistaks.
Muidugi võib pakkuda mulle ka turpsi,ja mingit"kit"-i
Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?? Juhtima hakkab mootorit megasquirt! Väga hea seadistusega ei tohiks väga rolli mängida see ,või mis?
Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu ilma juurde puhumiseta.
Samas nii paindlikut turbot eriti ei leia,mis puhuks nii väikse mootoriga juba madalalt,ning 6000-7000 juures kah veel midagi toota jõuaks? Tuleb kuskil see kompromiss leida.
Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu ilma juurde puhumiseta.
Samas nii paindlikut turbot eriti ei leia,mis puhuks nii väikse mootoriga juba madalalt,ning 6000-7000 juures kah veel midagi toota jõuaks? Tuleb kuskil see kompromiss leida.
rosco kirjutas:Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?
Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu
Kas Maximum Boostis oli ikka kirjas compression

