Nissan 200sx s13 - Gert001

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Gert001
Postitusi: 58
Liitunud: 22.02.2007 17:34
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Nissan 200sx s13 - Gert001

Postitus Postitas Gert001 »

Ehk minu Nissan ei pasta siinsete autode seast eriti valja, teen teema kõigepealt küsimuste esitamise tarbel. Auto toodud Šveitsist.
Ostuhetkel oli veaks väljalaske kollektori ja bloki vaheline tihend, mille vahetasin ära, kuid paar päeva enne seda hakkas auto pooma, alates 3000rpm ja see asi kestab ka tänase päevani. Rahulikult kiirendades poomine puudub, kuid kiiremini sõites hakkab auto 3000rpm-i peal tõmblema ning teeb seda kuni 3500-4000rpm. Edasi võib sama asi korduda juba ~ 5000rpm juures. Poomine algab just siis, kui turbo hakkab kiiresti rohku andma ning tõmblemise ajal touseb rõhk ilusti nagu peab, aga auto seisab. Oskab keegi aidata? õlid, vedelikud, filtrid vahetatud. Õhulugejat puhastasin igaks juhuks peale probleemi algust. Lambdat käisin kontrollimas. Pidi olema korras. Ainuke mis lähipaeval kohale peab joudma on rihmad ja rullikud, aga selle probleem ei peaks peituma.

Peale ostu tehtud järgmised asjad: mahlad vahetatud, paigaldatud turbokell, kollektori tihend vahetatud. Signa, toonklaas, heli kaabeldus ja heli ise eriti ei peaks mootorit puutuma :)


Et teemas püsida panen mõne pildi autost.

Ostuhetk:
Pilt

Pilt

Pilt

Tihendi vahetus:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lisakoormus:
Pilt
Askonz
Postitusi: 161
Liitunud: 01.02.2005 10:18

Postitus Postitas Askonz »

bensupump hakkab otsi andma minu vana nissan tegi sama jama ja siis ükshetk sai lihtsalt otsa :)
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Askonz kirjutas:bensupump hakkab otsi andma minu vana nissan tegi sama jama ja siis ükshetk sai lihtsalt otsa :)
jah. seda juba uue omaniku käes, kellega koos sai päris palju vaeva nähtud ja isegi teele jäädud selle pärast, kuna sa ei jaganud oma teadmisi pumba seisukorra kohta. Aga ok.

Originaal pump sai vahetatud walbro vastu ja probleem kadus. Aga mis sul segu käll näitab sellel ajal, kui ta kinni tõmbab?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

küünlad :!:
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

kas turbo õli ei leki?

mul oli tõmblemine ja poomine kunagi seotud sellega, et turbo hakkas läbi minema.
Gert001
Postitusi: 58
Liitunud: 22.02.2007 17:34
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Postitus Postitas Gert001 »

Oskab keegi anda nõu pumba tootlikuse kontrollimiseks? Ostaks kas või kohe uue, kui teaks täpselt, et pumbas viga. Segukell kahjuks puudub. Küünlad kuvad ja heleroosakad-pruunid. Turbo lekke kohta ei oska midagi öelda. Mõni nädal tagasi käis maas, oli enamvähem korras. Rõhuga pole kah probleeme.

Loodan et pumbas viga.

Fos mäletad ehk milline walbro läks peale? Paagisisene?
Ise asun Jõhvis, seega varuosade suhtes on mul täielik kaos. Kohalikud poed on suhteliselt algelised. Seega kui mingi link olemas vajamineva pumbaga, mis Eesti poed müüvad - lisage julgelt.
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Minul oli samamoodi alguses tuli lihtsalt tühi koht sisse mingi pöörde pealt ja lõpuks ei läinud enam üldse pöördesse ja siis andis pump lõpliklt saba.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Pumpa saad kontrollida sõiduajal rõhu mõõtmisega.

Walbro pumpasid pakub kasutaja PARM (Keisei-Racing).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

pumba kontrollimiseks segukell.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

temp kirjutas:pumba kontrollimiseks segukell.
nokkimine aga pumba kontrolliks manomeeter, segu kontrollimiseks segukell :)
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

minu arust bensu rõhku on suht tülikas mõõta sõidu ajal.
segukell pealt näed kohe ära kui pump enam ei jõua...
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Re: Nissan 200sx s13 - Gert001

Postitus Postitas Siim »

Gert001 kirjutas: Ostuhetkel oli veaks väljalaske kollektori ja bloki vaheline tihend, mille vahetasin ära, kuid paar päeva enne seda hakkas auto pooma, alates 3000rpm ja see asi kestab ka tänase päevani. Rahulikult kiirendades poomine puudub, kuid kiiremini sõites hakkab auto 3000rpm-i peal tõmblema ning teeb seda kuni 3500-4000rpm. Edasi võib sama asi korduda juba ~ 5000rpm juures. Poomine algab just siis, kui turbo hakkab kiiresti rohku andma ning tõmblemise ajal touseb rõhk ilusti nagu peab, aga auto seisab.
pumba djela.
Samamoodi teeb ainult fuel-cuts veel ja liigselt suure kytuserõhuga.
:-D head ajad tulevad meelde seoses selliste jamadega.
302hp/464nm
Gert001
Postitusi: 58
Liitunud: 22.02.2007 17:34
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Postitus Postitas Gert001 »

Sõiduajal tõesti akrobaatikat ei soovi teha. Segukella järgi võib näha segu seisu, kuid pumba tootlikust täpselt ei näita. Siiralt loodan et asi pumbas, sest järgmine nädal (kui asi kasutaja Prim-i kätte jõuab), tahaks asja ära vahetada Walbro vastu.
LS
Postitusi: 17
Liitunud: 04.10.2006 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas LS »

Gert001 kirjutas:Sõiduajal tõesti akrobaatikat ei soovi teha. Segukella järgi võib näha segu seisu, kuid pumba tootlikust täpselt ei näita. Siiralt loodan et asi pumbas, sest järgmine nädal (kui asi kasutaja Prim-i kätte jõuab), tahaks asja ära vahetada Walbro vastu.
miks akrobaatikat? Manomeetrile annab ju vooliku külge panna ja tuua see ajutiselt kapoti vahelt klaasi taha. Igatahes kindlam viis probleemi tuvastamiseks kui segukell.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

sest probleem võib olla ju, pumbas v pihustites, v isegi el systeemis
lihtsalt võimalikud variandid. Ja manomeeter ellimineeriks pumba... :)
Vasta