K: KAs keegi on aretanud turbo bmw 525 141kW mootorile??

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

oliver525 kirjutas:
crisp kirjutas:
hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.

vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
Ei tea miks??? Küsimus kalliduses küll pole :x


Kuule kui probleem pole mine osta um'is uus bi turbo bmw endale. See siin on sõbralik paik ja kui tahad soovitusi, arvamusi ja kogemusi kuulda, siis ära põrka nii väga.
oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

Postitus Postitas oliver525 »

crisp kirjutas:
oliver525 kirjutas:
crisp kirjutas:
vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
Ei tea miks??? Küsimus kalliduses küll pole :x


Kuule kui probleem pole mine osta um'is uus bi turbo bmw endale. See siin on sõbralik paik ja kui tahad soovitusi, arvamusi ja kogemusi kuulda, siis ära põrka nii väga.
Vot ei taha uut tahaks just vanst ehitada vot :!: :!: :!:
Ja ma ei põrka mõni teine mees põrkas :p
141kW Power
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

nagu striitreisi voorum juba :?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Keegi ei ole siin põrganud vaid ollakse realistid.

Kas sa tead, et sa ei saa seda raha autot müües kunagi tagasi?
Et see projekt korralikult jooksma saada kulub vähemalt 1 auto hind, kui suudad endale kõik asjad piisavalt hästi selgeks teha.
Oled sa valmis matma ~50-100k musta auku?

Lihtsalt neid läbikukkunud 10k projekte on nii palju nähtud, et süda läheb pahaks.
Enamus inimesi kes selliseid poste teevad arvavadki, et turbo saab 5-10k eest peale panna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ar2r/33
Postitusi: 42
Liitunud: 08.09.2006 19:27

Postitus Postitas ar2r/33 »

Sul on rida6 mootor (plokkikaan on nõrk koht) - seega toppelt tihendiga (odav lahendus) ei saa surveastet langetada ja tuleb kas stock kolvid "lõigata" või moditud osta (kallis). Nendel mootoritel lähevad nad niisama kõveraks ja ülelaadimine tõstab põlemisprotsessi temperatuuri veelgi kõrgemaks :)

Ma ei ütleks et 15-20k eeku eest ei saa oma jõuga midagi turbolaadida (madal boost, 0.4-0.6 bar), pigem selline hakkamine nõuab piisavat arusaamu sellest kuidas ja mida sa tegema hakkad. Ja kasuks tuleb ka oskus "leiutada" odavaid kuid piisavalt vastupidavaid lahendusi :)
Turbo Boxer
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

pluss varsti saab 0,4 baarist 1 ja seda kiiremini kui arvad. kui sul nüüd niigi poolnormaalne setup on siis varsti juhtub nii:
Pilt
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

0,4 bar on nii väike rõhk et siis võib selle ka ära unustada ja ehitada normaalse vabalthingava.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
ar2r/33
Postitusi: 42
Liitunud: 08.09.2006 19:27

Postitus Postitas ar2r/33 »

0.5-0.6 bariga saab korraliku ehituse juhul ca +50% võimsust/väänet. Eks igaüks kujutab ette palju maksab selline atmo mootori modimine :) Lisaks selline väljapressitud atmo mootor ei ole enam linnas peerutamiseks kõlblik: pööred 8500-9500, laia ülekattega nukad jne. Ülelaadimisega aga saab juurde terves diapasoonis.
Turbo Boxer
ar2r/33
Postitusi: 42
Liitunud: 08.09.2006 19:27

Postitus Postitas ar2r/33 »

Kuidas keegi arvab: kahe silliga kaanel (boxer) peaks 0.6BARiga toppelt tihend püsima?
Turbo Boxer
AcX
Postitusi: 29
Liitunud: 09.11.2005 20:32

Postitus Postitas AcX »

http://www.insanity.se/page.php?page=Om%20BMW-Turbon
siin mingi raibe..

Potensiaali on ühesõnaga.
oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

Postitus Postitas oliver525 »

Einoh mind lihtsalt huvitas see ega ma ei mõelnudki 20k
hakkama saada loogiline et pappi läeb
Aga küsimusele pole ikka vastust saanud kas KEEGI EESTIS on seda teinud?????

Ja siit veel üks küsimus millega siis saaks minekut veel juurde???
141kW Power
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

oliver525 kirjutas:Ja siit veel üks küsimus millega siis saaks minekut veel juurde???

Nitro :idea:
oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

Postitus Postitas oliver525 »

Laisu kirjutas:
oliver525 kirjutas:Ja siit veel üks küsimus millega siis saaks minekut veel juurde???

Nitro :idea:
See selline hetkeline ja minumeelest suht mõtetu :?
141kW Power
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

ar2r/33 kirjutas:0.5-0.6 bariga saab korraliku ehituse juhul ca +50% võimsust/väänet. Eks igaüks kujutab ette palju maksab selline atmo mootori modimine :) Lisaks selline väljapressitud atmo mootor ei ole enam linnas peerutamiseks kõlblik: pööred 8500-9500, laia ülekattega nukad jne. Ülelaadimisega aga saab juurde terves diapasoonis.
60k ja saad umbes 290-320hj. modida pole midagi vaja. sõidad stock mootoriga ja ülevaatusel käid ka ausalt.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

Aga küsimusele pole ikka vastust saanud kas KEEGI EESTIS on seda teinud?????
ei ole. seepärast keegi ei oskagi sind aidata. sina oled esimene
Suletud