hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.
vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
Ei tea miks??? Küsimus kalliduses küll pole
Kuule kui probleem pole mine osta um'is uus bi turbo bmw endale. See siin on sõbralik paik ja kui tahad soovitusi, arvamusi ja kogemusi kuulda, siis ära põrka nii väga.
crisp kirjutas:
vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
Ei tea miks??? Küsimus kalliduses küll pole
Kuule kui probleem pole mine osta um'is uus bi turbo bmw endale. See siin on sõbralik paik ja kui tahad soovitusi, arvamusi ja kogemusi kuulda, siis ära põrka nii väga.
Vot ei taha uut tahaks just vanst ehitada vot
Ja ma ei põrka mõni teine mees põrkas
Keegi ei ole siin põrganud vaid ollakse realistid.
Kas sa tead, et sa ei saa seda raha autot müües kunagi tagasi?
Et see projekt korralikult jooksma saada kulub vähemalt 1 auto hind, kui suudad endale kõik asjad piisavalt hästi selgeks teha.
Oled sa valmis matma ~50-100k musta auku?
Lihtsalt neid läbikukkunud 10k projekte on nii palju nähtud, et süda läheb pahaks.
Enamus inimesi kes selliseid poste teevad arvavadki, et turbo saab 5-10k eest peale panna.
Sul on rida6 mootor (plokkikaan on nõrk koht) - seega toppelt tihendiga (odav lahendus) ei saa surveastet langetada ja tuleb kas stock kolvid "lõigata" või moditud osta (kallis). Nendel mootoritel lähevad nad niisama kõveraks ja ülelaadimine tõstab põlemisprotsessi temperatuuri veelgi kõrgemaks
Ma ei ütleks et 15-20k eeku eest ei saa oma jõuga midagi turbolaadida (madal boost, 0.4-0.6 bar), pigem selline hakkamine nõuab piisavat arusaamu sellest kuidas ja mida sa tegema hakkad. Ja kasuks tuleb ka oskus "leiutada" odavaid kuid piisavalt vastupidavaid lahendusi
0.5-0.6 bariga saab korraliku ehituse juhul ca +50% võimsust/väänet. Eks igaüks kujutab ette palju maksab selline atmo mootori modimine Lisaks selline väljapressitud atmo mootor ei ole enam linnas peerutamiseks kõlblik: pööred 8500-9500, laia ülekattega nukad jne. Ülelaadimisega aga saab juurde terves diapasoonis.
Einoh mind lihtsalt huvitas see ega ma ei mõelnudki 20k
hakkama saada loogiline et pappi läeb
Aga küsimusele pole ikka vastust saanud kas KEEGI EESTIS on seda teinud?????
Ja siit veel üks küsimus millega siis saaks minekut veel juurde???
ar2r/33 kirjutas:0.5-0.6 bariga saab korraliku ehituse juhul ca +50% võimsust/väänet. Eks igaüks kujutab ette palju maksab selline atmo mootori modimine Lisaks selline väljapressitud atmo mootor ei ole enam linnas peerutamiseks kõlblik: pööred 8500-9500, laia ülekattega nukad jne. Ülelaadimisega aga saab juurde terves diapasoonis.
60k ja saad umbes 290-320hj. modida pole midagi vaja. sõidad stock mootoriga ja ülevaatusel käid ka ausalt.