Kaanetihendid....
Kaanetihendid....
Niisiis,
Sooviks surveastet alla saada, ning minu mootori puhul võimalik see ainult paksema kaanetihendi näol.
Mis variandid on olemas? St mis neis kestab?
1) topelt originaal kaane tihendid?
2) vesilõikuses lasta teha vasest kaanetihend?.. olen kuulnud, et see ei pidanud veesärki korralikult tihendama...on tõepõhi all sellel väitel?
Äkki keegi oskab veel mõne variandi välja pakkuda?
Ütlen kohe ära, et paksemaid kaanetihendeid konkreetsele mootorile saada pole, ning kolbide/kepsude näolt kah surveastet alla ei saa.
ette tänud...
Sooviks surveastet alla saada, ning minu mootori puhul võimalik see ainult paksema kaanetihendi näol.
Mis variandid on olemas? St mis neis kestab?
1) topelt originaal kaane tihendid?
2) vesilõikuses lasta teha vasest kaanetihend?.. olen kuulnud, et see ei pidanud veesärki korralikult tihendama...on tõepõhi all sellel väitel?
Äkki keegi oskab veel mõne variandi välja pakkuda?
Ütlen kohe ära, et paksemaid kaanetihendeid konkreetsele mootorile saada pole, ning kolbide/kepsude näolt kah surveastet alla ei saa.
ette tänud...
Põhimõtteliselt oleks võimalik ka kolbidelt ca 1mm maha treida aga kuna kolvid on süvendiga, ning mootori alumist otsa laiali veel hetkel võtta ei tahaks, siis peaks selle asja ära ajama tihendiga mängimisega...
to patrik: Ühes teises teemas sa panid M3 turbo lingi, sellel oli surveaste 11.6:1 mis on päris karm turboka jaoks...äkki oskad mingit inffi anda mis valemiga see auto 520hp välja võlus sellise surveastme juures? Väga täpne seadistus?
Ja veel, kuidas ise tehtud tikk-poldid vastu peavad? Nii palju kui ise nendega kogemust oman (mitte küll kasutanud automootoris) kuid alati on tikkpolt see mis lubab väga tugevat asjade kinnitamist..ehk siis kodukootud tikkpoldid on hea mõte?
to patrik: Ühes teises teemas sa panid M3 turbo lingi, sellel oli surveaste 11.6:1 mis on päris karm turboka jaoks...äkki oskad mingit inffi anda mis valemiga see auto 520hp välja võlus sellise surveastme juures? Väga täpne seadistus?
Ja veel, kuidas ise tehtud tikk-poldid vastu peavad? Nii palju kui ise nendega kogemust oman (mitte küll kasutanud automootoris) kuid alati on tikkpolt see mis lubab väga tugevat asjade kinnitamist..ehk siis kodukootud tikkpoldid on hea mõte?
tere,
räägi parem mis sa ehitada tahad , kui sul audi AAN või ABY on siis on saada sepistatud kolbi vastavalt sinu validut diameetrile ning surveastmele , sepiskepsu , olemas on ka audi r5 mootorile tugevamad kaanepoldid. metallist kaanetihendi vastvalt sinu valitud kõrgusele saab lasta toota originaalkaanetihendi järgi.
olen teemaga veidi kursis kuna mitu audiprojektikest siinmaal varsti koorumas
ainult aluplokiga on veidi keerulisem aga ka mittemiskit ületamatut , iseenesest muidugi audiv8 pole mootor mida kannataks turbotada mõistliku summa eest
olavi
räägi parem mis sa ehitada tahad , kui sul audi AAN või ABY on siis on saada sepistatud kolbi vastavalt sinu validut diameetrile ning surveastmele , sepiskepsu , olemas on ka audi r5 mootorile tugevamad kaanepoldid. metallist kaanetihendi vastvalt sinu valitud kõrgusele saab lasta toota originaalkaanetihendi järgi.
olen teemaga veidi kursis kuna mitu audiprojektikest siinmaal varsti koorumas

ainult aluplokiga on veidi keerulisem aga ka mittemiskit ületamatut , iseenesest muidugi audiv8 pole mootor mida kannataks turbotada mõistliku summa eest

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Mulle meeldib oma elu keeruliseks teha, sestap on siiski tegemist palju kirutud audi v8 mootoriga.
Stock kolvid on sepistatud, neid esialgu ei vaheta , stock kepsud on H-beam, kuid arvan siiski et suht nõrgad need...surveaste on 10.6:1 ---minu suurim mure hetkel.
Põhjus miks odavaid lahendusi otsin, on selles, et prooviks ära mis selle mootoriga teha annab, keegi teine pole seda eriti teinud nii et miks mitte proovida..ja kui üldse ei taha koos püsida siis mõttetu sinna tõsisemaid summasi panna. audi v8 twinturbo mootoreid on tehtud küll võimsustes 600-800hp aga peale piltide pole muud infot suutnud nende mootorite kohta leida.
miks 2.2t ei valinud on see lag, mis mind häirib, eriti raske auto ja suure turboga..ning v8 madala otsaga olen siga rahul ca 300nm @ 1200rpm, 400nm@4000rpm aga peale 4000rpm kukub vääne kolinal ja minek algusega võrreldes lahja.
lp. parm äkki uurid, mis rahaga kepsu oleks võimalik saada sellel? usas 034motorsports pakub ca 1300$ kui võimalik, comectiku kaane tihendeid ja ARP polte, kuigi viimased kah vis 5k komplekt oli..

Põhjus miks odavaid lahendusi otsin, on selles, et prooviks ära mis selle mootoriga teha annab, keegi teine pole seda eriti teinud nii et miks mitte proovida..ja kui üldse ei taha koos püsida siis mõttetu sinna tõsisemaid summasi panna. audi v8 twinturbo mootoreid on tehtud küll võimsustes 600-800hp aga peale piltide pole muud infot suutnud nende mootorite kohta leida.
miks 2.2t ei valinud on see lag, mis mind häirib, eriti raske auto ja suure turboga..ning v8 madala otsaga olen siga rahul ca 300nm @ 1200rpm, 400nm@4000rpm aga peale 4000rpm kukub vääne kolinal ja minek algusega võrreldes lahja.
lp. parm äkki uurid, mis rahaga kepsu oleks võimalik saada sellel? usas 034motorsports pakub ca 1300$ kui võimalik, comectiku kaane tihendeid ja ARP polte, kuigi viimased kah vis 5k komplekt oli..
Viimati muutis altz, 18.02.2007 20:24, muudetud 1 kord kokku.
Siin on päris põhjalikult ehitatud audi v8 bi turboks:altz kirjutas:Mulle meeldib oma elu keeruliseks teha, sestap on siiski tegemist palju kirutud audi v8 mootoriga.Stock kolvid on sepistatud, neid esialgu vahetama ei hakkaks, stock kepsud on H-beam, kuid arvan siiski et suht nõrgad need...surveaste on 10.6:1 ---minu suurim mure hetkel.
Põhjus miks odavaid lahendusi otsin, on selles, et prooviks ära mis selle mootoriga teha annab, keegi teine pole seda eriti teinud nii et miks mitte proovida..ja kui üldse ei taha koos püsida siis mõttetu sinna tõsisemaid summasi panna. audi v8 twinturbo mootoreid on tehtud küll võimsustes 600-800hp aga peale piltide pole muud infot suutnud nende mootorite kohta leida.
miks 2.2t ei valinud on see lag, mis mind häirib, eriti raske auto ja suure turboga..ning v8 madala otsaga olen siga rahul ca 300nm @ 1200rpm, 400nm@4000rpm aga peale 4000rpm kukub vääne kolinal ja minek algusega võrreldes lahja.
lp. parm äkki uurid, mis rahaga kepsu oleks võimalik saada sellel? usas 034motorsports pakub ca 1300$ kui võimalik, comectiku kaane tihendeid ja ARP polte, kuigi viimased kah vis 5k komplekt oli..
http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5573
http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
tere,
on võimalus toota originaaltihendite järgi bimetallist ülelaadimiseks mõeldud tihendid , hinnad ja lisainfo minu eposti aadressilt

olavi
on võimalus toota originaaltihendite järgi bimetallist ülelaadimiseks mõeldud tihendid , hinnad ja lisainfo minu eposti aadressilt

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
See türklaste auto oli madala rõhuga - vist ca 7-8psi, stock mootor oli juba 3.2 R6 321hj, hea seadistus, veel parem kütus ja muidugi M3-el on superhästi voolav kaan.altz kirjutas:
to patrik: Ühes teises teemas sa panid M3 turbo lingi, sellel oli surveaste 11.6:1 mis on päris karm turboka jaoks...äkki oskad mingit inffi anda mis valemiga see auto 520hp välja võlus sellise surveastme juures? Väga täpne seadistus?
On`s keegi ise kaanetihendit lasknud lõigata ?
Küsimus oleks, et mis materjalist seda teha saaks, et üldse mingitpidi pidama jääks? Vask (ilma rõngasteta, tavaline vase leht) koos liimiga ei jää pidama.
Ilmselt vaja mingit spetsiaalkoostisega vaske.
Aftermarket tihendeid kahjuks "taksodele" (nagu siin kombeks nimetada MB`d) ei toodeta.
Mitte, et standard tihend kehva oleks, aga uurin metalltihendi võimalusi.
Küsimus oleks, et mis materjalist seda teha saaks, et üldse mingitpidi pidama jääks? Vask (ilma rõngasteta, tavaline vase leht) koos liimiga ei jää pidama.
Ilmselt vaja mingit spetsiaalkoostisega vaske.
Aftermarket tihendeid kahjuks "taksodele" (nagu siin kombeks nimetada MB`d) ei toodeta.
Mitte, et standard tihend kehva oleks, aga uurin metalltihendi võimalusi.
Üldiselt db-hp-s kasutasime Taunusel mõne korra sellist kombinatsiooni:
Silindrite ümber ,kaane ja ploki vahel, vasest rõngad 1mm paksud (ca 3mm laiad) ning ülejäänud tihend oli 0.85mm alumiinium. Waterjetis saad lasta teha seda.
Point on selles et vaskrõngas peab istuma täpselt sinna alumiinium kaanetihendi sisse ning alumiiniumi osa teed korraliku kuumakindla/õlikindla/jahutusvedelikukindla gasket makeriga üle. Kasutasime pealekandmiseks tavalist maalri rulli ning 3 kihti läks peale kuni alumiiniumit enam ei paistnud.
Pingutusmomenti ei oska öelda peast. Oli mõnikümmend Nm orginaalist enam minu mäletamist mööda.
Kestis ilusti 600hj ja 700nm 2.9 V6 motol.
IvarR
Silindrite ümber ,kaane ja ploki vahel, vasest rõngad 1mm paksud (ca 3mm laiad) ning ülejäänud tihend oli 0.85mm alumiinium. Waterjetis saad lasta teha seda.
Point on selles et vaskrõngas peab istuma täpselt sinna alumiinium kaanetihendi sisse ning alumiiniumi osa teed korraliku kuumakindla/õlikindla/jahutusvedelikukindla gasket makeriga üle. Kasutasime pealekandmiseks tavalist maalri rulli ning 3 kihti läks peale kuni alumiiniumit enam ei paistnud.
Pingutusmomenti ei oska öelda peast. Oli mõnikümmend Nm orginaalist enam minu mäletamist mööda.
Kestis ilusti 600hj ja 700nm 2.9 V6 motol.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.