Kaanetihendid....

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Kaanetihendid....

Postitus Postitas altz »

Niisiis,
Sooviks surveastet alla saada, ning minu mootori puhul võimalik see ainult paksema kaanetihendi näol.
Mis variandid on olemas? St mis neis kestab?

1) topelt originaal kaane tihendid?

2) vesilõikuses lasta teha vasest kaanetihend?.. olen kuulnud, et see ei pidanud veesärki korralikult tihendama...on tõepõhi all sellel väitel?

Äkki keegi oskab veel mõne variandi välja pakkuda?
Ütlen kohe ära, et paksemaid kaanetihendeid konkreetsele mootorile saada pole, ning kolbide/kepsude näolt kah surveastet alla ei saa.

ette tänud...
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

kas põlemiskambrit ei saa modida? klappe ülespoole tõsta?
vasktihendi probleem on vast see et kui veega lõigata siis karestab pinna ära
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

saab alla ka väntvõlli ümber tehes
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Põhimõtteliselt oleks võimalik ka kolbidelt ca 1mm maha treida aga kuna kolvid on süvendiga, ning mootori alumist otsa laiali veel hetkel võtta ei tahaks, siis peaks selle asja ära ajama tihendiga mängimisega...

to patrik: Ühes teises teemas sa panid M3 turbo lingi, sellel oli surveaste 11.6:1 mis on päris karm turboka jaoks...äkki oskad mingit inffi anda mis valemiga see auto 520hp välja võlus sellise surveastme juures? Väga täpne seadistus?

Ja veel, kuidas ise tehtud tikk-poldid vastu peavad? Nii palju kui ise nendega kogemust oman (mitte küll kasutanud automootoris) kuid alati on tikkpolt see mis lubab väga tugevat asjade kinnitamist..ehk siis kodukootud tikkpoldid on hea mõte?
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

Postitus Postitas parm »

tere,

räägi parem mis sa ehitada tahad , kui sul audi AAN või ABY on siis on saada sepistatud kolbi vastavalt sinu validut diameetrile ning surveastmele , sepiskepsu , olemas on ka audi r5 mootorile tugevamad kaanepoldid. metallist kaanetihendi vastvalt sinu valitud kõrgusele saab lasta toota originaalkaanetihendi järgi.

olen teemaga veidi kursis kuna mitu audiprojektikest siinmaal varsti koorumas :)

ainult aluplokiga on veidi keerulisem aga ka mittemiskit ületamatut , iseenesest muidugi audiv8 pole mootor mida kannataks turbotada mõistliku summa eest ;)

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Mulle meeldib oma elu keeruliseks teha, sestap on siiski tegemist palju kirutud audi v8 mootoriga.:) Stock kolvid on sepistatud, neid esialgu ei vaheta , stock kepsud on H-beam, kuid arvan siiski et suht nõrgad need...surveaste on 10.6:1 ---minu suurim mure hetkel.
Põhjus miks odavaid lahendusi otsin, on selles, et prooviks ära mis selle mootoriga teha annab, keegi teine pole seda eriti teinud nii et miks mitte proovida..ja kui üldse ei taha koos püsida siis mõttetu sinna tõsisemaid summasi panna. audi v8 twinturbo mootoreid on tehtud küll võimsustes 600-800hp aga peale piltide pole muud infot suutnud nende mootorite kohta leida.
miks 2.2t ei valinud on see lag, mis mind häirib, eriti raske auto ja suure turboga..ning v8 madala otsaga olen siga rahul ca 300nm @ 1200rpm, 400nm@4000rpm aga peale 4000rpm kukub vääne kolinal ja minek algusega võrreldes lahja.

lp. parm äkki uurid, mis rahaga kepsu oleks võimalik saada sellel? usas 034motorsports pakub ca 1300$ kui võimalik, comectiku kaane tihendeid ja ARP polte, kuigi viimased kah vis 5k komplekt oli..
Viimati muutis altz, 18.02.2007 20:24, muudetud 1 kord kokku.
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jannyy »

altz kirjutas:Mulle meeldib oma elu keeruliseks teha, sestap on siiski tegemist palju kirutud audi v8 mootoriga.:) Stock kolvid on sepistatud, neid esialgu vahetama ei hakkaks, stock kepsud on H-beam, kuid arvan siiski et suht nõrgad need...surveaste on 10.6:1 ---minu suurim mure hetkel.
Põhjus miks odavaid lahendusi otsin, on selles, et prooviks ära mis selle mootoriga teha annab, keegi teine pole seda eriti teinud nii et miks mitte proovida..ja kui üldse ei taha koos püsida siis mõttetu sinna tõsisemaid summasi panna. audi v8 twinturbo mootoreid on tehtud küll võimsustes 600-800hp aga peale piltide pole muud infot suutnud nende mootorite kohta leida.
miks 2.2t ei valinud on see lag, mis mind häirib, eriti raske auto ja suure turboga..ning v8 madala otsaga olen siga rahul ca 300nm @ 1200rpm, 400nm@4000rpm aga peale 4000rpm kukub vääne kolinal ja minek algusega võrreldes lahja.

lp. parm äkki uurid, mis rahaga kepsu oleks võimalik saada sellel? usas 034motorsports pakub ca 1300$ kui võimalik, comectiku kaane tihendeid ja ARP polte, kuigi viimased kah vis 5k komplekt oli..
Siin on päris põhjalikult ehitatud audi v8 bi turboks:

http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5573
http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

Postitus Postitas parm »

tere,

on võimalus toota originaaltihendite järgi bimetallist ülelaadimiseks mõeldud tihendid , hinnad ja lisainfo minu eposti aadressilt

Pilt

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

altz kirjutas:
to patrik: Ühes teises teemas sa panid M3 turbo lingi, sellel oli surveaste 11.6:1 mis on päris karm turboka jaoks...äkki oskad mingit inffi anda mis valemiga see auto 520hp välja võlus sellise surveastme juures? Väga täpne seadistus?
See türklaste auto oli madala rõhuga - vist ca 7-8psi, stock mootor oli juba 3.2 R6 321hj, hea seadistus, veel parem kütus ja muidugi M3-el on superhästi voolav kaan.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

On`s keegi ise kaanetihendit lasknud lõigata ?

Küsimus oleks, et mis materjalist seda teha saaks, et üldse mingitpidi pidama jääks? Vask (ilma rõngasteta, tavaline vase leht) koos liimiga ei jää pidama.
Ilmselt vaja mingit spetsiaalkoostisega vaske.

Aftermarket tihendeid kahjuks "taksodele" (nagu siin kombeks nimetada MB`d) ei toodeta.

Mitte, et standard tihend kehva oleks, aga uurin metalltihendi võimalusi.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

vask kaanetihend + mõlemalt poolt(plok+kaas) O-ringimine?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Johnny
Postitusi: 65
Liitunud: 12.01.2008 20:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Johnny »

Ühest audi V8 motost on SIIN natuke juttu. Ka kasutaja xtc peaks ühe 4.2 turbotamisega tegelema praegu.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Mardo kirjutas:vask kaanetihend + mõlemalt poolt(plok+kaas) O-ringimine?
Ilma o-ringimata mõtlesin muidu.

Krt vist tegin kahe kaane joonised asjata valmis.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Üldiselt db-hp-s kasutasime Taunusel mõne korra sellist kombinatsiooni:
Silindrite ümber ,kaane ja ploki vahel, vasest rõngad 1mm paksud (ca 3mm laiad) ning ülejäänud tihend oli 0.85mm alumiinium. Waterjetis saad lasta teha seda.
Point on selles et vaskrõngas peab istuma täpselt sinna alumiinium kaanetihendi sisse ning alumiiniumi osa teed korraliku kuumakindla/õlikindla/jahutusvedelikukindla gasket makeriga üle. Kasutasime pealekandmiseks tavalist maalri rulli ning 3 kihti läks peale kuni alumiiniumit enam ei paistnud.

Pingutusmomenti ei oska öelda peast. Oli mõnikümmend Nm orginaalist enam minu mäletamist mööda.

Kestis ilusti 600hj ja 700nm 2.9 V6 motol.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Peaaegu teemasse, et mul viimase sõiduga tõstis natuke kaane ära, veesärgis kerge surve ja natuke aurab ka kaane vahelt. CA18DET Cometic tihend ja ARP poldid. boosti oli 1.7-1.8 ja spaikis >2bar. Mõtlen kah vaikselt o-ringimise peale.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta