K: KAs keegi on aretanud turbo bmw 525 141kW mootorile??

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

K: KAs keegi on aretanud turbo bmw 525 141kW mootorile??

Postitus Postitas oliver525 »

Küsiks siis äkki keegi on teinud või teab kas keegi on teinud sellist projekti
nagu 525 141kW turbo peale pannud/ehitanud????
Endal selline väike mõte
paluks siis arvamusi/ettepanekuid/võimalusi kas on teostatav ja kui kulukas/raske see olla võib?
141kW Power
oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

Postitus Postitas oliver525 »

:arrow:
141kW Power
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kulu ~50k+, olenevalt kas teed ise või lased teha.
Ja selle 50k eest saab suht tagasihoidliku asja, kuna sobivat kasutatud turbiini juba eriti ei leia (uuena ~20k).
50k juures turbiini hind ~3k, muidu ei mängi välja.

Seega ~100k, kui tahad kestvat ja head tulemust saada.

Tagasihoidliku ja väga odava projekti kiire kalkull (eeldab, et jagad ise asjast suhteliselt palju ja teed kõik ise):

Sobiv turbo kasutatuna (ilmselt vaja veel lisaks remontida) ~5000.-
Korralik cooler (teiste autode originaalid tasuks ära unustada) ~4000.-
Väljalaske kollektor (kui ise teed, mis eeldab teadmisi kollektorite alal) ~4000.- materjal
Pihustid (normaalse suurusega mitte 5bar kütuserõhul töötamiseks) ~2000-10000.-
Korralik kütusepump (Walbro näiteks) ~2000.-
WideBand lambdaandur koos kontrolleri ja kellaga ~3500.-
Sisselaske torustik (RV torud + korralikud ühenduslõdvikud) ~3000.-
Korralik summuti ~5000.-
Salongi lisakellad moootoritöö jälgimiseks (odava otsa omad) ~2000.-
Programeeritav aju (MegaSquirt kui ise kokku joodad ja asja jagad) ~5000.-
Muud kulutused ~10000.-

Siit saabki kokku juba ca. 50 000.-
Lisaks veel seadistamine, mida osates poleks seda listi ja juttu siia vaja.

Ilmselt unustasin siia listi veel midagi lisamata.
Ahjaa mootori korraline hooldus tuleks ka enne teha.
Ehk siis paljude mootorite puhul sisuliselt kapremont.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
AcX
Postitusi: 29
Liitunud: 09.11.2005 20:32

Postitus Postitas AcX »

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewforum.php?f=2
kammi veidi rootsi jne foorumites, sealt leiad abi vast
oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

Postitus Postitas oliver525 »

Noh ega turbot odavalt ei saagi :lol:
Aga mootor on korralik muidu...
Kas siis keegi pole projekti teind eestis 141kW-le
141kW Power
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina vahepeal isegi alustasin (sai soetatud M50B25 mootor ja see lahti võetud) aga kuna teine auto nõudsi oma osa, ei oleks jõudnud selleks suveks autot sõiduvalmis.

Sulle võib see mootor korralikuna tunduda aga esimese asjana vaheta saaled ära, need kipuvad selle mootori probleem olema.
Ja arvesta, et kui midagi laiali läheb on kulutused vanatüübi mootoriga võrreldes kolmekordsed.

Kahjuks kipub nii olema, et inimesed ei raatsi vanasse autosse hoolduste ja remondi alla teist auto hinda panna.
Aga ilma selleta ei ole ka mootori pikaajalist kestuvst oodata.

Kasutatud turbo on sellise projekti üldse kõige odavam asi.
On mitmed mudu asjad, mis maksavad kordades rohkem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

Arvestada tuleks ka seda, et stock mootor lendab turboga varem või hiljem laiali. Kui kaua sõita saab oleneb kui korralikult teinud oled (loe: kui palju raha sisse pannud oled).
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

Küsiks siis äkki keegi on teinud või teab kas keegi on teinud sellist projekti
nagu 525 141kW turbo peale pannud/ehitanud????
Endal selline väike mõte
paluks siis arvamusi/ettepanekuid/võimalusi kas on teostatav ja kui kulukas/raske see olla võib?
küsiks vastu:
kas sul on garaaz kus teha?
milliseid tööriistu oskad kasutada?
millise hoolduse viimati oma autole tegid?
millal ostsid viimati uue jooksu korralikke suverehve oma autole?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

patrik, kohe ründama :p
samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.

vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

patrik, kohe ründama
lihtsalt iga natukese aja pärast leidub mõni, kes avastab et tal on turbot vaja autole, teeb siia teema ja nõuab et kõik kohe talle seletaksid kuidas asjad käivad. ei suvatseta isegi foorumit läbi lugeda. paar teemat allpool on legacy turbo teema- kuhu see viis? mitte kuskile.
alustada tuleks auto remondist, mitte tuunimisest
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

crisp kirjutas:
hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.

vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
12v M30B34 oleks selleks veel sobivam viiesajase kere peal... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

Postitus Postitas oliver525 »

crisp kirjutas:
hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.

vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
Ei tea miks??? Küsimus kalliduses küll pole :x
141kW Power
oliver525
Postitusi: 15
Liitunud: 15.02.2007 21:47

Postitus Postitas oliver525 »

patrik kirjutas:
Küsiks siis äkki keegi on teinud või teab kas keegi on teinud sellist projekti
nagu 525 141kW turbo peale pannud/ehitanud????
Endal selline väike mõte
paluks siis arvamusi/ettepanekuid/võimalusi kas on teostatav ja kui kulukas/raske see olla võib?
küsiks vastu:
kas sul on garaaz kus teha?
milliseid tööriistu oskad kasutada?
millise hoolduse viimati oma autole tegid?
millal ostsid viimati uue jooksu korralikke suverehve oma autole?
garaaz +
mutrivõtid :badgrin:
üleile
pole veel ostnud talvekad olid alla kui sügisel auto ostsin

ja üldse mis see sind nu**ib kui korralikud suvekat mul on :x :roll: :)
141kW Power
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

Ei tea miks??? Küsimus kalliduses küll pole
siis ei tohiks ju üldse probleemi olla

http://www.da-motorsport.com/
nad küll e36 peal rohkem kuid aitavad ka e34ga hädast välja
Suletud