K: KAs keegi on aretanud turbo bmw 525 141kW mootorile??
K: KAs keegi on aretanud turbo bmw 525 141kW mootorile??
Küsiks siis äkki keegi on teinud või teab kas keegi on teinud sellist projekti
nagu 525 141kW turbo peale pannud/ehitanud????
Endal selline väike mõte
paluks siis arvamusi/ettepanekuid/võimalusi kas on teostatav ja kui kulukas/raske see olla võib?
nagu 525 141kW turbo peale pannud/ehitanud????
Endal selline väike mõte
paluks siis arvamusi/ettepanekuid/võimalusi kas on teostatav ja kui kulukas/raske see olla võib?
141kW Power
Kulu ~50k+, olenevalt kas teed ise või lased teha.
Ja selle 50k eest saab suht tagasihoidliku asja, kuna sobivat kasutatud turbiini juba eriti ei leia (uuena ~20k).
50k juures turbiini hind ~3k, muidu ei mängi välja.
Seega ~100k, kui tahad kestvat ja head tulemust saada.
Tagasihoidliku ja väga odava projekti kiire kalkull (eeldab, et jagad ise asjast suhteliselt palju ja teed kõik ise):
Sobiv turbo kasutatuna (ilmselt vaja veel lisaks remontida) ~5000.-
Korralik cooler (teiste autode originaalid tasuks ära unustada) ~4000.-
Väljalaske kollektor (kui ise teed, mis eeldab teadmisi kollektorite alal) ~4000.- materjal
Pihustid (normaalse suurusega mitte 5bar kütuserõhul töötamiseks) ~2000-10000.-
Korralik kütusepump (Walbro näiteks) ~2000.-
WideBand lambdaandur koos kontrolleri ja kellaga ~3500.-
Sisselaske torustik (RV torud + korralikud ühenduslõdvikud) ~3000.-
Korralik summuti ~5000.-
Salongi lisakellad moootoritöö jälgimiseks (odava otsa omad) ~2000.-
Programeeritav aju (MegaSquirt kui ise kokku joodad ja asja jagad) ~5000.-
Muud kulutused ~10000.-
Siit saabki kokku juba ca. 50 000.-
Lisaks veel seadistamine, mida osates poleks seda listi ja juttu siia vaja.
Ilmselt unustasin siia listi veel midagi lisamata.
Ahjaa mootori korraline hooldus tuleks ka enne teha.
Ehk siis paljude mootorite puhul sisuliselt kapremont.
Ja selle 50k eest saab suht tagasihoidliku asja, kuna sobivat kasutatud turbiini juba eriti ei leia (uuena ~20k).
50k juures turbiini hind ~3k, muidu ei mängi välja.
Seega ~100k, kui tahad kestvat ja head tulemust saada.
Tagasihoidliku ja väga odava projekti kiire kalkull (eeldab, et jagad ise asjast suhteliselt palju ja teed kõik ise):
Sobiv turbo kasutatuna (ilmselt vaja veel lisaks remontida) ~5000.-
Korralik cooler (teiste autode originaalid tasuks ära unustada) ~4000.-
Väljalaske kollektor (kui ise teed, mis eeldab teadmisi kollektorite alal) ~4000.- materjal
Pihustid (normaalse suurusega mitte 5bar kütuserõhul töötamiseks) ~2000-10000.-
Korralik kütusepump (Walbro näiteks) ~2000.-
WideBand lambdaandur koos kontrolleri ja kellaga ~3500.-
Sisselaske torustik (RV torud + korralikud ühenduslõdvikud) ~3000.-
Korralik summuti ~5000.-
Salongi lisakellad moootoritöö jälgimiseks (odava otsa omad) ~2000.-
Programeeritav aju (MegaSquirt kui ise kokku joodad ja asja jagad) ~5000.-
Muud kulutused ~10000.-
Siit saabki kokku juba ca. 50 000.-
Lisaks veel seadistamine, mida osates poleks seda listi ja juttu siia vaja.
Ilmselt unustasin siia listi veel midagi lisamata.
Ahjaa mootori korraline hooldus tuleks ka enne teha.
Ehk siis paljude mootorite puhul sisuliselt kapremont.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewforum.php?f=2
kammi veidi rootsi jne foorumites, sealt leiad abi vast
kammi veidi rootsi jne foorumites, sealt leiad abi vast
Mina vahepeal isegi alustasin (sai soetatud M50B25 mootor ja see lahti võetud) aga kuna teine auto nõudsi oma osa, ei oleks jõudnud selleks suveks autot sõiduvalmis.
Sulle võib see mootor korralikuna tunduda aga esimese asjana vaheta saaled ära, need kipuvad selle mootori probleem olema.
Ja arvesta, et kui midagi laiali läheb on kulutused vanatüübi mootoriga võrreldes kolmekordsed.
Kahjuks kipub nii olema, et inimesed ei raatsi vanasse autosse hoolduste ja remondi alla teist auto hinda panna.
Aga ilma selleta ei ole ka mootori pikaajalist kestuvst oodata.
Kasutatud turbo on sellise projekti üldse kõige odavam asi.
On mitmed mudu asjad, mis maksavad kordades rohkem.
Sulle võib see mootor korralikuna tunduda aga esimese asjana vaheta saaled ära, need kipuvad selle mootori probleem olema.
Ja arvesta, et kui midagi laiali läheb on kulutused vanatüübi mootoriga võrreldes kolmekordsed.
Kahjuks kipub nii olema, et inimesed ei raatsi vanasse autosse hoolduste ja remondi alla teist auto hinda panna.
Aga ilma selleta ei ole ka mootori pikaajalist kestuvst oodata.
Kasutatud turbo on sellise projekti üldse kõige odavam asi.
On mitmed mudu asjad, mis maksavad kordades rohkem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
küsiks vastu:Küsiks siis äkki keegi on teinud või teab kas keegi on teinud sellist projekti
nagu 525 141kW turbo peale pannud/ehitanud????
Endal selline väike mõte
paluks siis arvamusi/ettepanekuid/võimalusi kas on teostatav ja kui kulukas/raske see olla võib?
kas sul on garaaz kus teha?
milliseid tööriistu oskad kasutada?
millise hoolduse viimati oma autole tegid?
millal ostsid viimati uue jooksu korralikke suverehve oma autole?
patrik, kohe ründama
samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.

samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.
hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.
vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada
lihtsalt iga natukese aja pärast leidub mõni, kes avastab et tal on turbot vaja autole, teeb siia teema ja nõuab et kõik kohe talle seletaksid kuidas asjad käivad. ei suvatseta isegi foorumit läbi lugeda. paar teemat allpool on legacy turbo teema- kuhu see viis? mitte kuskile.patrik, kohe ründama
alustada tuleks auto remondist, mitte tuunimisest
12v M30B34 oleks selleks veel sobivam viiesajase kere peal...crisp kirjutas:hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.
vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Ei tea miks??? Küsimus kalliduses küll polecrisp kirjutas:hents99 kirjutas:samas tõesti, kui juba selline asi ette võtta, peaks olema tehtud eelnevalt turbotamine selgeks, siis saad ka teada kuidas teha ja mis vaja vahetada või kui palju miski maksab.
Ainult teadmisega, et millise rahasummaga asi tehtud saaks pole midagi teha. See pole selline asi, mida lähed poest korviga ostma ja bolt-on paigaldusest on asi kaugel.
vaheta oma 24v 525, 12v 525 vastu. mootor on tugevam ja ODAVAM! Ehitus kulud tulevad küll samad, aga kui hiljem midagi lendab on odavam taastada

141kW Power
garaaz +patrik kirjutas:küsiks vastu:Küsiks siis äkki keegi on teinud või teab kas keegi on teinud sellist projekti
nagu 525 141kW turbo peale pannud/ehitanud????
Endal selline väike mõte
paluks siis arvamusi/ettepanekuid/võimalusi kas on teostatav ja kui kulukas/raske see olla võib?
kas sul on garaaz kus teha?
milliseid tööriistu oskad kasutada?
millise hoolduse viimati oma autole tegid?
millal ostsid viimati uue jooksu korralikke suverehve oma autole?
mutrivõtid

üleile
pole veel ostnud talvekad olid alla kui sügisel auto ostsin
ja üldse mis see sind nu**ib kui korralikud suvekat mul on



141kW Power
siis ei tohiks ju üldse probleemi ollaEi tea miks??? Küsimus kalliduses küll pole
http://www.da-motorsport.com/
nad küll e36 peal rohkem kuid aitavad ka e34ga hädast välja