Summuti vaigistamine

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Summuti vaigistamine

Postitus Postitas Mihkel »

Mul hakkab vaikselt sellest 3" otseläbi väljalaske mürast siiber saama.

Seega huvitaks, kuidas oleks kõige lihtsam summuti hääl vaiksemaks saada.
Oskab keegi mõnda väga tuntavalt häält mõjutavat resonaatorit soovitada?

Simons-i 3" RV reso juba vahel, ilma selleta oli hääle tugevus lihtsalt kohutav.
Tundub, et boxermootor kisab tunduvalt rohkem kui tava ridamootor.

Või on äkki kellegile silma jäänud kuskil mitte otseläbi 3" resokaid/lõpupütte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: Summuti vaigistamine

Postitus Postitas Marko »

Mihkel kirjutas:Mul hakkab vaikselt sellest 3" otseläbi väljalaske mürast siiber saama.

Seega huvitaks, kuidas oleks kõige lihtsam summuti hääl vaiksemaks saada.
Oskab keegi mõnda väga tuntavalt häält mõjutavat resonaatorit soovitada?

Simons-i 3" RV reso juba vahel, ilma selleta oli hääle tugevus lihtsalt kohutav.
Tundub, et boxermootor kisab tunduvalt rohkem kui tava ridamootor.

Või on äkki kellegile silma jäänud kuskil mitte otseläbi 3" resokaid/lõpupütte.
vaheta kolle ära ;)
mul karjus ka subaru nagu kurat kui vana kolle küljes oli... uuega oled ise ka kulnud - palju palju vaiksem. saame õhtul kokku ja ma demon sulle seda sumpsi otsa käivat junni ;)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aga sul röögib ta ikkagi suht kõvasti veel.
Tahaks midagi stock-i laadset aga mitte nii umbset.
Sellepärast ei ole väga huvitatud 3"-ise väljavahetamisest ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Aga sul röögib ta ikkagi suht kõvasti veel.
Tahaks midagi stock-i laadset aga mitte nii umbset.
Sellepärast ei ole väga huvitatud 3"-ise väljavahetamisest ka.
Janno (jk) S13 oli väga vaikse summutiga, koosnes kolmest Simonsi 2.5" pütast ning 60mm torust.
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mul 1 pikk Simonsi reso on alla aga probleem on selles, et sellele lisaks mahutab sinna ehk ühe lühikese reso veel.
Lihtsalt ruumi ei ole rohkem kuhu toppida neid resosid.

R4 mootorid ja R6 mootorid ei paista ka eriti karjuvat turbokatena.
Boxer mootori ilmselt järjekordselt mingi eripära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Mihkel kirjutas:Aga sul röögib ta ikkagi suht kõvasti veel.
Tahaks midagi stock-i laadset aga mitte nii umbset.
Sellepärast ei ole väga huvitatud 3"-ise väljavahetamisest ka.
kahte head asja ei saa... koldega saad siiski palju vaiksemaks.
topi see takistus sinna sumpsi kui niisama liigud ja kui paugutama siis kruvi maha ;)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

2,5 tolli on 300hj jaoks piisav, siis on ka vaiksem. need kes väidavad et 3 tolli vaja ei ole viitsinud asjasse süveneda. mõõtke 2,5 vastusurve ära siis näete ise
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina jõudsin selle tõeni väheke hilja, peale summuti valmimist (uut turbot reaalselt installides), ja ei taha raha otseselt maha ka visata.
Samas oli plaanis kuni 350hj ja eks see suurem suurus ahvatleb ka.

2.5" oli vaiksem küll aga ikka lärmas suht kõvasti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Vaheta lõpupütt 2,5 tollise vastu. Seda tehes ei kaota sa jõus aga hääle saad vaiksemaks.

Jõu poolest ei kaota selle pärast et summuti tagumises osas on gaasid juba oluliselt jahtunud ning nende ruumala ka tänu sellele vähenenud - ei ole enam vaja nii suure diameetriga toru...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

2.5" püti idee oli endal ka ja just nende sinu mainitud tingimuste tõttu.
Kõige rohkem loeb siiski downpipe.

See on ka ilmselt kõige odavam lahendus, kuna 2.5" Hiina püti (nagu 90% Eesti autopoed müüvad)) saan ma ilmselt päris hea hinnaga kätte.
Samas Corrado puhul lõugas ta ikkagi ka 2.5" pütiga räigelt kõvasti. Aga kui ei proovi siis ei saa ka teada.
Ja Subarul oli mul 2.5" otseläbi väljalase ka vahepeal samasuguses confis ja ikkagi suhtkoht lõugas aga tunduvalt vähem.
Kui panna selle 3" püti silencer 2.5" püti otsa siis saab vist suht normaallse tulemuse.
Praegu mul ka silencer otsas ja juba kannatab täitsa sõita.

Kõige rohkem mõjutas häält turbo vahetus.
Originaal turbo väike kuumaosa neelas ilmselt enamus müra endasse.

Kindlapeale minek oleks muidugi osta "mitte otseläbi" tagapütt nagu seda oli autol all olnud Laser-i pütt.
See oli mõnus vaikne aga samas madala hääälega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

mulle on jäänud mulje nagu minu 2.5'' pika simonsi resoga lõugab rohkem näiteks kui taavi ja joonase 3'' sumpad... !?
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Sõidan veidi teemasse sisse, aga mul on Kuubikuga täpselt sama probleem. Häda selles, et mul on ju vabalthingav ka veel. Summuti koosneb hetkel siis 2x2,25" -> 1x3" Y-torust, eest taha minevast3" torust, kahest paralleelsest 2,5" resonaatorist ja 3,5" resonaatoriga otsast. V8 hääl on iseenesest mõnus, aga detsibell on liiga karm, linnas ei julge üle 1500 pöörde eriti lasta.:) Kuna sinna kuhugi vahele ei ole võimalik mingeid pütte aretada, siis oleks vist ainuke variant tagumine pütt mingi ameeriklase 3"-se tavapüti vastu vahetada. Või on kellelgi veel mingit ideed?

Selline asi vist kisub sinna TV-Shopi Turbonatori kanti vist rohkem?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Viga on selles et neid resosid poleks pidanud paralleelselt panema.

Minu autol (M20 stroker) on samad resod järjestikku ja lõpus on veel üks reso ja hääl on mõnusalt vaikne (umbes nagu originaalis).

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mille resod sul Silwer on?
Simonsi omad on kandiliste nurkadega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mihkel kirjutas:Mille resod sul Silwer on?
Simonsi omad on kandiliste nurkadega.
Mingi made in China... :)

Renaldo võttis sellise püti:
Pilt

Lõikas sealt otsad ära ja paunad lahti ning lihtsalt ühendas järjestikku.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta