Summuti vaigistamine
Summuti vaigistamine
Mul hakkab vaikselt sellest 3" otseläbi väljalaske mürast siiber saama.
Seega huvitaks, kuidas oleks kõige lihtsam summuti hääl vaiksemaks saada.
Oskab keegi mõnda väga tuntavalt häält mõjutavat resonaatorit soovitada?
Simons-i 3" RV reso juba vahel, ilma selleta oli hääle tugevus lihtsalt kohutav.
Tundub, et boxermootor kisab tunduvalt rohkem kui tava ridamootor.
Või on äkki kellegile silma jäänud kuskil mitte otseläbi 3" resokaid/lõpupütte.
Seega huvitaks, kuidas oleks kõige lihtsam summuti hääl vaiksemaks saada.
Oskab keegi mõnda väga tuntavalt häält mõjutavat resonaatorit soovitada?
Simons-i 3" RV reso juba vahel, ilma selleta oli hääle tugevus lihtsalt kohutav.
Tundub, et boxermootor kisab tunduvalt rohkem kui tava ridamootor.
Või on äkki kellegile silma jäänud kuskil mitte otseläbi 3" resokaid/lõpupütte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Summuti vaigistamine
vaheta kolle äraMihkel kirjutas:Mul hakkab vaikselt sellest 3" otseläbi väljalaske mürast siiber saama.
Seega huvitaks, kuidas oleks kõige lihtsam summuti hääl vaiksemaks saada.
Oskab keegi mõnda väga tuntavalt häält mõjutavat resonaatorit soovitada?
Simons-i 3" RV reso juba vahel, ilma selleta oli hääle tugevus lihtsalt kohutav.
Tundub, et boxermootor kisab tunduvalt rohkem kui tava ridamootor.
Või on äkki kellegile silma jäänud kuskil mitte otseläbi 3" resokaid/lõpupütte.

mul karjus ka subaru nagu kurat kui vana kolle küljes oli... uuega oled ise ka kulnud - palju palju vaiksem. saame õhtul kokku ja ma demon sulle seda sumpsi otsa käivat junni

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Aga sul röögib ta ikkagi suht kõvasti veel.
Tahaks midagi stock-i laadset aga mitte nii umbset.
Sellepärast ei ole väga huvitatud 3"-ise väljavahetamisest ka.
Tahaks midagi stock-i laadset aga mitte nii umbset.
Sellepärast ei ole väga huvitatud 3"-ise väljavahetamisest ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul 1 pikk Simonsi reso on alla aga probleem on selles, et sellele lisaks mahutab sinna ehk ühe lühikese reso veel.
Lihtsalt ruumi ei ole rohkem kuhu toppida neid resosid.
R4 mootorid ja R6 mootorid ei paista ka eriti karjuvat turbokatena.
Boxer mootori ilmselt järjekordselt mingi eripära.
Lihtsalt ruumi ei ole rohkem kuhu toppida neid resosid.
R4 mootorid ja R6 mootorid ei paista ka eriti karjuvat turbokatena.
Boxer mootori ilmselt järjekordselt mingi eripära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kahte head asja ei saa... koldega saad siiski palju vaiksemaks.Mihkel kirjutas:Aga sul röögib ta ikkagi suht kõvasti veel.
Tahaks midagi stock-i laadset aga mitte nii umbset.
Sellepärast ei ole väga huvitatud 3"-ise väljavahetamisest ka.
topi see takistus sinna sumpsi kui niisama liigud ja kui paugutama siis kruvi maha

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mina jõudsin selle tõeni väheke hilja, peale summuti valmimist (uut turbot reaalselt installides), ja ei taha raha otseselt maha ka visata.
Samas oli plaanis kuni 350hj ja eks see suurem suurus ahvatleb ka.
2.5" oli vaiksem küll aga ikka lärmas suht kõvasti.
Samas oli plaanis kuni 350hj ja eks see suurem suurus ahvatleb ka.
2.5" oli vaiksem küll aga ikka lärmas suht kõvasti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vaheta lõpupütt 2,5 tollise vastu. Seda tehes ei kaota sa jõus aga hääle saad vaiksemaks.
Jõu poolest ei kaota selle pärast et summuti tagumises osas on gaasid juba oluliselt jahtunud ning nende ruumala ka tänu sellele vähenenud - ei ole enam vaja nii suure diameetriga toru...
Jõu poolest ei kaota selle pärast et summuti tagumises osas on gaasid juba oluliselt jahtunud ning nende ruumala ka tänu sellele vähenenud - ei ole enam vaja nii suure diameetriga toru...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
2.5" püti idee oli endal ka ja just nende sinu mainitud tingimuste tõttu.
Kõige rohkem loeb siiski downpipe.
See on ka ilmselt kõige odavam lahendus, kuna 2.5" Hiina püti (nagu 90% Eesti autopoed müüvad)) saan ma ilmselt päris hea hinnaga kätte.
Samas Corrado puhul lõugas ta ikkagi ka 2.5" pütiga räigelt kõvasti. Aga kui ei proovi siis ei saa ka teada.
Ja Subarul oli mul 2.5" otseläbi väljalase ka vahepeal samasuguses confis ja ikkagi suhtkoht lõugas aga tunduvalt vähem.
Kui panna selle 3" püti silencer 2.5" püti otsa siis saab vist suht normaallse tulemuse.
Praegu mul ka silencer otsas ja juba kannatab täitsa sõita.
Kõige rohkem mõjutas häält turbo vahetus.
Originaal turbo väike kuumaosa neelas ilmselt enamus müra endasse.
Kindlapeale minek oleks muidugi osta "mitte otseläbi" tagapütt nagu seda oli autol all olnud Laser-i pütt.
See oli mõnus vaikne aga samas madala hääälega.
Kõige rohkem loeb siiski downpipe.
See on ka ilmselt kõige odavam lahendus, kuna 2.5" Hiina püti (nagu 90% Eesti autopoed müüvad)) saan ma ilmselt päris hea hinnaga kätte.
Samas Corrado puhul lõugas ta ikkagi ka 2.5" pütiga räigelt kõvasti. Aga kui ei proovi siis ei saa ka teada.
Ja Subarul oli mul 2.5" otseläbi väljalase ka vahepeal samasuguses confis ja ikkagi suhtkoht lõugas aga tunduvalt vähem.
Kui panna selle 3" püti silencer 2.5" püti otsa siis saab vist suht normaallse tulemuse.
Praegu mul ka silencer otsas ja juba kannatab täitsa sõita.
Kõige rohkem mõjutas häält turbo vahetus.
Originaal turbo väike kuumaosa neelas ilmselt enamus müra endasse.
Kindlapeale minek oleks muidugi osta "mitte otseläbi" tagapütt nagu seda oli autol all olnud Laser-i pütt.
See oli mõnus vaikne aga samas madala hääälega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sõidan veidi teemasse sisse, aga mul on Kuubikuga täpselt sama probleem. Häda selles, et mul on ju vabalthingav ka veel. Summuti koosneb hetkel siis 2x2,25" -> 1x3" Y-torust, eest taha minevast3" torust, kahest paralleelsest 2,5" resonaatorist ja 3,5" resonaatoriga otsast. V8 hääl on iseenesest mõnus, aga detsibell on liiga karm, linnas ei julge üle 1500 pöörde eriti lasta.
Kuna sinna kuhugi vahele ei ole võimalik mingeid pütte aretada, siis oleks vist ainuke variant tagumine pütt mingi ameeriklase 3"-se tavapüti vastu vahetada. Või on kellelgi veel mingit ideed?
Selline asi vist kisub sinna TV-Shopi Turbonatori kanti vist rohkem?

Selline asi vist kisub sinna TV-Shopi Turbonatori kanti vist rohkem?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Mille resod sul Silwer on?
Simonsi omad on kandiliste nurkadega.
Simonsi omad on kandiliste nurkadega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.