Esimesel rajapäeval uue autoga, ilmnesid tüüpilised tänavaauto probleemid, esiklotsidelt lendasid katted, rool lopendas ja hüdrotõukurid kolisesid pärast esimest sooritust.
Esimesena sai vahetatud õli,. 0 w 30 longlife asemele 10 w 60 castroli RS`i. Originaal õõtsapuksid vahetasin M3`e pukside vastu.
Piduriklotsid tahtsin panna ferodo DS`id aga kuna neid ei olnud võimalik see aeg tellida, siis sai paigaldatud olude sunnil Ferodo premierid ja Simmermani perfokettad.
Teine rajapäev oli juba parem, pidurid olid head, rool püsis peos ja tõukurid ei kolisend enam eriti.
Autot ostes kontrollisin ka kohe LSD olemasolu, seda mitte tuvastades hankisin kiirustades viimase. Paigaldades leidsin aga eest torsen diffri, otsustasin siis küll selle LSD`vastu välja vahetada aga plaan on mingi hetk torsen tagasi panna ja rajal proovida, kumb siis on parem. Naisele meeldiks ilmselt rahulikum auto rohkem, sest nüüd talvel on auto saanud temapoolse hüüdnime "uisk" (vaatamata sisselülitatud veojõukontrollile)
Edasistest plaanidest:
Mootor saab turbo GT3267, see on juba riiulis ootamas.
Uued pihustid on hankimisel
Miski piggy hakkab ECU`t lollitama
WB koos EGT`ga on juba olemas
Väljalaskega on juba ideid
Cooleri tellib varsti
Jne. Jne.
Plaan on selline, et mootorit esialgu laiali ei võta ja rohkem rõhku peale ei lase kui 0,6 bar`i. See peaks tagama u. 300 ja natuke peale jõu ja väga hea väände.
Instalatsioon saab olema nii märkamatu kui võimalik.
Sisse ei planeeri mitte mingeid kellasid, ega muid asju, mis vihjaks mingitele modidele kapoti all. Et, kui asi on häälestatud, korjan kõik ajutiselt lisatud kellad välja ja edasi peab asi lihtsalt toimima ja kõik.
Veermiku üritan ZM3`ks ajajooksul ringi ehitada. Esialgu aga on veermik väga hea ja rajal jääb asi rohkem "tihendi", rehvide ja mootori taha.
Kui muud projektid hingata lasevad siis juuni - juuli 2007 peaks masinal vile juba puhuma.
Ootaks Teie kommentaare, eriti piggy osas.
Muud pildid:
http://nublu.lahe.net/gallery/v/z3/
Erik

