siduriketta tugevdamine
siduriketta tugevdamine
On olemas 50% tugevam sidurikorv, aga kettast ei raatsinud osta. On olemas üks suhteliselt heas korras Nissani originaal ketas. Kas sellest annaks midagi teha ja kelle poole pöörduda? Kogemused?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
mul on endal sama tee ees, kui uus komplekt jõuab kohale. kettaid tugevdatakse pidurimeistris, lubati 1.5 tunniga ära teha ja hind jäi vist 500 krooni piiresse. 555vrx sõitis terve hooaja sellise tugevdatud originaal kettaga ja pidas hästi valule vastu ja nii palju kui ma kuulnud olen ka mart pere oma vectraga kasutab sama lahendust ja peab vastu küll.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
mis materjalist katted tulid? Tean, et seal saab lasta ka Kevlarist katted peale 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmmm......hea küsimus....
Ketta läbimõõt on 230mm ,korvi ja pöördemomendi kohta ei oska öelda...
Tehase andmed 204HP ja 280Nm, hetke andmed puuduvad-pole stendis käinud...Viimase septembrikuise vajutamise tulemuseks oli 3 kõverat tehase kepsu....ju seal seda momenti siis on....äkki pidas korv vastu 450Nm, ei mäleta....
Aga sidur on ausalt vastu pidanud, arvestades 4x4 ja startides kasutatud 5K pööretel paugust siduri päästmist....
Ketta läbimõõt on 230mm ,korvi ja pöördemomendi kohta ei oska öelda...
Tehase andmed 204HP ja 280Nm, hetke andmed puuduvad-pole stendis käinud...Viimase septembrikuise vajutamise tulemuseks oli 3 kõverat tehase kepsu....ju seal seda momenti siis on....äkki pidas korv vastu 450Nm, ei mäleta....
Aga sidur on ausalt vastu pidanud, arvestades 4x4 ja startides kasutatud 5K pööretel paugust siduri päästmist....
Nendest kgf-ist ei saa aru 1 KGF-M = 9.81 NMjk kirjutas:Minu auto hetkel ~330Nm, 225mm ja uus korv 750kgf.
Mul oli siduri peal 1200kgf / 11800N
Kust ma nüüd sellest tean mitu NM ta talub??
Muidu olen uurind et 225mm hyper single peaks pidama 54kgm / 537NM
(exedy ütleb lihtsalt et kuni 400hj masinatele OK

[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
KGF on siis 9.81NF ehk siis ~3NMriceboy kirjutas:Nendest kgf-ist ei saa aru 1 KGF-M = 9.81 NM ] <---- viga KGM peab olemajk kirjutas:Minu auto hetkel ~330Nm, 225mm ja uus korv 750kgf.
Mul oli siduri peal 1200kgf / 11800N
Kust ma nüüd sellest tean mitu NM ta talub??
Muidu olen uurind et 225mm hyper single peaks pidama 54kgm / 537NM
(exedy ütleb lihtsalt et kuni 400hj masinatele OK)
See F on feet ehk jalg, üks jalg on 0,3 meetrit.
Nüüd läks natuke puusse. See f näitab seal, et tegu on jõuga (füüsikas F= jõu tähis ju). Selle 11800 N järgi ei arvuta veel midagi. Puudu on veel hõõrdetegur ketta ja hooratta vahel.
Võtame täiesti lambist näiteks hõõrdeteguriks 0.7 (ausõna mul pole õrna aimu ka mis ta päriselus olla võib), seega jõust jääb järgi 11800*0,7= 8260 (N). Kui siduriketas oleks 24 cm lai, siis raadius on 12 cm. Jagame nüüd 12/100, see siis 0.12, mis siis omakorda tuleks korrutada 8260'ga. Seega võiks öelda, et antud sidur kannataks ära ca 990 njuutonmeetrit väänet.
Ärge nüüd mind kividega loopima hakake, kui selle mõttekäigu järgi valitud sidurid teil libisema hakkavad
Vähemalt mulle tundus nii loogiline...
EDIT: Powershifti muidugi teha ei tasu kui selline njuuton mootorist välja tuleb.
Võtame täiesti lambist näiteks hõõrdeteguriks 0.7 (ausõna mul pole õrna aimu ka mis ta päriselus olla võib), seega jõust jääb järgi 11800*0,7= 8260 (N). Kui siduriketas oleks 24 cm lai, siis raadius on 12 cm. Jagame nüüd 12/100, see siis 0.12, mis siis omakorda tuleks korrutada 8260'ga. Seega võiks öelda, et antud sidur kannataks ära ca 990 njuutonmeetrit väänet.
Ärge nüüd mind kividega loopima hakake, kui selle mõttekäigu järgi valitud sidurid teil libisema hakkavad

EDIT: Powershifti muidugi teha ei tasu kui selline njuuton mootorist välja tuleb.
Viimati muutis MossOpel, 26.03.2005 17:56, muudetud 1 kord kokku.
eks näis mis tulevik toob...
Minu loogika tuli sellest, et on olemas kgf ja kgm. Kui kgm on nm, siis kgf peaks olema nf.MossOpel kirjutas:Nüüd läks natuke puusse. See f näitab seal, et tegu on jõuga (füüsikas F= jõu tähis ju). Selle 11800 N järgi ei arvuta veel midagi. Puudu on veel hõõrdetegur ketta ja hooratta vahel.
Võtame täiesti lambist näiteks hõõrdeteguriks 0.7 (ausõna mul pole õrna aimu ka mis ta päriselus olla võib), seega jõust jääb järgi 11800*0,7= 8260 (N). Kui siduriketas oleks 24 cm lai, siis raadius on 12 cm. Jagame nüüd 12/100, see siis 0.12, mis siis omakorda tuleks korrutada 8260'ga. Seega võiks öelda, et antud sidur kannataks ära ca 990 njuutonmeetrit väänet.
Ärge nüüd mind kividega loopima hakake, kui selle mõttekäigu järgi valitud sidurid teil libisema hakkavadVähemalt mulle tundus nii loogiline...
Või sellist asja nagu kgm ei olegi???
Edit: Ja 12000KGF ümberarvutatuna teeb 400NM, mis on igati reaalne