K: Turbo õlituse kohta

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seoses sellega, et täna kiskusin Subaru originaal turbo molekulideks avastasin, et Mitsubishi turbodel on originaalis see restrictor 1.5mm läbimõõduga.
Ehk kellegil läheb tarvis antud arvu. Tegu siis puksidega turboga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Ma ei tea eriti küll ümberehitusest midagi, aga milleks piirata õlitust turbos?
Juttu oli ka audi turbodest ja seal ka piirati?
Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Audi turbod on sõidukatest kõige minevam kaup :-D
Minupärast võite piirata ma saan jälle müüa :-D
Tel. 5654585
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

puna kirjutas:Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Suitsema/lekkima hakkavad nad kulumise ja liigse õlisurve tagajärjel :roll:
No comment!
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

veider kirjutas:
puna kirjutas:Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Suitsema/lekkima hakkavad nad kulumise ja liigse õlisurve tagajärjel :roll:
Pean sind kurvastama ei ole päris nii asi.
Õli surve nüüd küll turbot ei kuluta.
Kulutab ikkagi must õli teda.
Lekkima hakkavad kui turbod väga kuumaks lähevad siis üks stpper seib paisub ja lükkab tihendi vahelt välja.
Jahtub maha tõmbab tagasi, aga tihend jääbki välja :?
Tel. 5654585
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No see minu toodud näide on konkreetselt Subaru originaalvaruosa ja ära seda minu käest küsi miks see nii väike on.

Kaldun arvama, et 6 bar õlirõhust ei ole turbo mootori 1500rpm juures eriti huvitatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

puna kirjutas:Õli surve nüüd küll turbot ei kuluta.
Kulutab ikkagi must õli teda.
Lekkima hakkavad kui turbod väga kuumaks lähevad siis üks stpper seib paisub ja lükkab tihendi vahelt välja.
Jahtub maha tõmbab tagasi, aga tihend jääbki välja :?
Ma ei väitnudki, et õli kulutab turbot vaid seda, et kasutatud ja vanadel turbodel justnimelt on puksid/tihendid kulunud ja mida suurem on õlisurve seda suurem on võimalus, et nad lekkima hakkavad.
No comment!
Vasta