Seoses sellega, et täna kiskusin Subaru originaal turbo molekulideks avastasin, et Mitsubishi turbodel on originaalis see restrictor 1.5mm läbimõõduga.
Ehk kellegil läheb tarvis antud arvu. Tegu siis puksidega turboga.
K: Turbo õlituse kohta
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma ei tea eriti küll ümberehitusest midagi, aga milleks piirata õlitust turbos?
Juttu oli ka audi turbodest ja seal ka piirati?
Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Audi turbod on sõidukatest kõige minevam kaup
Minupärast võite piirata ma saan jälle müüa
Juttu oli ka audi turbodest ja seal ka piirati?
Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Audi turbod on sõidukatest kõige minevam kaup

Minupärast võite piirata ma saan jälle müüa

Tel. 5654585
Pean sind kurvastama ei ole päris nii asi.veider kirjutas:Suitsema/lekkima hakkavad nad kulumise ja liigse õlisurve tagajärjelpuna kirjutas:Laiali jooksevad nad pigem õli puudumise tõttu mitte liikse õli pärast.
Õli surve nüüd küll turbot ei kuluta.
Kulutab ikkagi must õli teda.
Lekkima hakkavad kui turbod väga kuumaks lähevad siis üks stpper seib paisub ja lükkab tihendi vahelt välja.
Jahtub maha tõmbab tagasi, aga tihend jääbki välja

Tel. 5654585
No see minu toodud näide on konkreetselt Subaru originaalvaruosa ja ära seda minu käest küsi miks see nii väike on.
Kaldun arvama, et 6 bar õlirõhust ei ole turbo mootori 1500rpm juures eriti huvitatud.
Kaldun arvama, et 6 bar õlirõhust ei ole turbo mootori 1500rpm juures eriti huvitatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma ei väitnudki, et õli kulutab turbot vaid seda, et kasutatud ja vanadel turbodel justnimelt on puksid/tihendid kulunud ja mida suurem on õlisurve seda suurem on võimalus, et nad lekkima hakkavad.puna kirjutas:Õli surve nüüd küll turbot ei kuluta.
Kulutab ikkagi must õli teda.
Lekkima hakkavad kui turbod väga kuumaks lähevad siis üks stpper seib paisub ja lükkab tihendi vahelt välja.
Jahtub maha tõmbab tagasi, aga tihend jääbki välja
No comment!