wg signaali asukoht
wg signaali asukoht
eile lugesin et kui turbo külma osa külest wg aktuatori vaakum voolik ära võtta ja pannase peale gaasi siibrit muutub boost responce paremaks kuna külma osa juures on õhk külm aga sisselaske juures palju soojem...
On keegi proovinud seda?
On keegi proovinud seda?
Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.
Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.
Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele
Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.
Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele

CA18DET best et 11.1s 205kmh
selles mõttes, et kui kunagi plaan turbo välja vahetada ja seni kauaks paremat tootlikkust saada siis miks ka mittezoom1 kirjutas:Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.
Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.
Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.
Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?
Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Peaks just varem rõhk tulemaM-Tech kirjutas:Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.
Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?

Proovi järele, saad teada

Tegelikult juhtub see et turbo lööb oma maksimum rõhu mootorisse mis ta üldse tekitada suudab
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Rõhk tuleb varem sest terve see aeg kui throttle on ~0 üritab turbo rõhku üles ajada. Seega nt hetk kui sa täisgaasil korra jala tõstad ja uuesti vajutad on wastgate kinni ja rõhk enne trottle bodyt on täiesti olemas, samas aga BOW nullib asja ära.zoom1 kirjutas:...
Peaks just varem rõhk tulema![]()
...
Miinuseks on boost peak ehk siis hetkeline kõrge rõhk. See on tingitud sellest et ühu tee sisselaskeni on pikk ja selle aja jooksul kui rõhk sisselaskesse liigub on turbo juba väga suure rõhu saavutanud. Wastgate ei avane enne kui sisselaskesse piisav rõhk on saabunud.
Ma arvan et jk oskaks seda paremini kommenteerida.
Minu viga siiski.
Tuleb jah suht järsku/kiirelt taha ja lööb algul rõhu spike-i sisse.
Tuleb jah suht järsku/kiirelt taha ja lööb algul rõhu spike-i sisse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui oled ära testinud, siis anna ka siin sellest teada.
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Proovisin ära 2 kellaga
Üks sisselaskesse ja teine kohe peale turbot.
Waste signaali viisin sisselaskesse
Ühtlasel kiirendamisel näitab sisselaskes olev kell 0,1bar vähem rõhku.
Järsul kiirendamisel lööb turbo juures olev kell hetkeks 0,2-0,3bar suurema rõhu. Unustasin vaadata mis sisselaskes olev kell samal ajal teeb.
Üldiselt oli nii et käiguvahetusel jõud ei kao enam ja see hetkeks suurem rõhk tekitab sellise meeldiva tõmbe uue käigu alguses
Üks sisselaskesse ja teine kohe peale turbot.
Waste signaali viisin sisselaskesse
Ühtlasel kiirendamisel näitab sisselaskes olev kell 0,1bar vähem rõhku.
Järsul kiirendamisel lööb turbo juures olev kell hetkeks 0,2-0,3bar suurema rõhu. Unustasin vaadata mis sisselaskes olev kell samal ajal teeb.
Üldiselt oli nii et käiguvahetusel jõud ei kao enam ja see hetkeks suurem rõhk tekitab sellise meeldiva tõmbe uue käigu alguses

CA18DET best et 11.1s 205kmh