wg signaali asukoht

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

wg signaali asukoht

Postitus Postitas Kuuno »

eile lugesin et kui turbo külma osa külest wg aktuatori vaakum voolik ära võtta ja pannase peale gaasi siibrit muutub boost responce paremaks kuna külma osa juures on õhk külm aga sisselaske juures palju soojem...
On keegi proovinud seda?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mul sunnyl oli see voolik peale segusiibrit ehk siis sisselaskes.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma maletan et sa kunagi vist kysisid kah seda et mis vahe on...nyyd on siis teada! :)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

.....et mingit vahet pole!
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

puuse panin mina....vahe ei ole boostis vaid väheke väändes ja wg avanemises!
siit saab täpselt lugeda:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.

Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.

Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele ;)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

zoom1 kirjutas:Kokkuvõteks siis võiks öelda, et kui võtta waste signaal sisselaskest, siis on rõhu üleslöömis aeg kiirem, aga miinus sellest, et vaste reageerib alles siis, kui rõhk on sisselaskes vastav ja seega puhub turbo hetkeliselt rõhkem boosti ja sellega tõuseb ka hetkeks temperatuur.

Kui hea cooler siis võib ju isegi vooliku sisselaskesse viia. Usun et pigem võidab, kui kaotab - küll aga väheneb turbo eluiga.

Thanks Panter - sain hea seletuse oma kunagisele küsimusele ;)
selles mõttes, et kui kunagi plaan turbo välja vahetada ja seni kauaks paremat tootlikkust saada siis miks ka mitte :) me@proovib järgi.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.

Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

M-Tech kirjutas:Sisselaskest wastegate-i signaali võtmine hetkel testimises ja tunda on, et rõhk tuleb natuke hiljem taha.

Mis juhutb siis, kui wastegate-i vaakumots lahti on?
Peaks just varem rõhk tulema :shock:

Proovi järele, saad teada :-D
Tegelikult juhtub see et turbo lööb oma maksimum rõhu mootorisse mis ta üldse tekitada suudab
CA18DET best et 11.1s 205kmh
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

zoom1 kirjutas:...
Peaks just varem rõhk tulema :shock:
...
Rõhk tuleb varem sest terve see aeg kui throttle on ~0 üritab turbo rõhku üles ajada. Seega nt hetk kui sa täisgaasil korra jala tõstad ja uuesti vajutad on wastgate kinni ja rõhk enne trottle bodyt on täiesti olemas, samas aga BOW nullib asja ära.
Miinuseks on boost peak ehk siis hetkeline kõrge rõhk. See on tingitud sellest et ühu tee sisselaskeni on pikk ja selle aja jooksul kui rõhk sisselaskesse liigub on turbo juba väga suure rõhu saavutanud. Wastgate ei avane enne kui sisselaskesse piisav rõhk on saabunud.

Ma arvan et jk oskaks seda paremini kommenteerida.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Minu viga siiski.
Tuleb jah suht järsku/kiirelt taha ja lööb algul rõhu spike-i sisse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ma kavatsen asja nii ära proovida et üks kell turbo juurde ja teine sisselaskesse - näeb kohe erinevusi ja seda palju rõhk hetkeliselt suuremaks läheb ja kui palju.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui oled ära testinud, siis anna ka siin sellest teada.
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

M-Tech kirjutas:Kui oled ära testinud, siis anna ka siin sellest teada.
Tehaseseades vist enamustel autodel kohe turbo külma otsa küljes WG signaal?
enamustel ikka jah tundub olevat nii
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Proovisin ära 2 kellaga
Üks sisselaskesse ja teine kohe peale turbot.
Waste signaali viisin sisselaskesse
Ühtlasel kiirendamisel näitab sisselaskes olev kell 0,1bar vähem rõhku.
Järsul kiirendamisel lööb turbo juures olev kell hetkeks 0,2-0,3bar suurema rõhu. Unustasin vaadata mis sisselaskes olev kell samal ajal teeb.

Üldiselt oli nii et käiguvahetusel jõud ei kao enam ja see hetkeks suurem rõhk tekitab sellise meeldiva tõmbe uue käigu alguses :-D
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta