K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

võhik kirjutas:
ranz kirjutas:
võhik kirjutas:suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:
Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.
tubot veel mu auto küljes ei ole
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?
Vaevalt sulle keegi sellele üldse vastamagi hakkab. Soe soovitus, võta aega ja loe sedasama foorumit ning sa saad ka vastused.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
võhik
Postitusi: 3
Liitunud: 17.12.2006 21:36

Postitus Postitas võhik »

ranz kirjutas:
võhik kirjutas:
ranz kirjutas: Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.
tubot veel mu auto küljes ei ole
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?
Vaevalt sulle keegi sellele üldse vastamagi hakkab. Soe soovitus, võta aega ja loe sedasama foorumit ning sa saad ka vastused.
ok loen siis kõik hoolikalt läbi ;)
MSport
Postitusi: 5
Liitunud: 28.12.2006 16:55
Asukoht: tln

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas MSport »

Kuuno kirjutas:Blow Off-blow off laseb tekkinud ülerõhu käiguvahetusel atmsofääri ja tekitab seda pshhht :P heli. Väikese rõhu puhul ei ole ta vajalik, aga võiks olemas olla!
on tal siis siduri või gaasi pedaali küljes mingi andur või kust ta aru saab millal lasta?

vastasel juhul käiksid pöörded käiguvahetusel piirajasse?

et lagi ei tekiks ongi ju hea kui rõhk käiguvahetusel ka üleval?

:) ;)
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

jah sisselaskest, mitte pedaali küljest
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Jaan »

MSport kirjutas: et lagi ei tekiks ongi ju hea kui rõhk käiguvahetusel ka üleval?
:) ;)
tegelikult saab see kokku surutud õhk liikuda peale siibri sulgumist, ainult ühes suunas ja see on tagasi turbo poole.esiteks ei ole see tagasilöök kasulik turbsile endale ja teiseks pidurdab ta maha turbiini pöörlemise, sest gaasipedaali lahti lastes väheneb ka väljalaskest tuleva gaasi maht mis süsteemi pöörlema paneb in the first place.
MSport
Postitusi: 5
Liitunud: 28.12.2006 16:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas MSport »

arusaadav , algul mul jäi mulje et väljalaskest läheb rõhk atmosfääri :lol:

andur ikkagi tal siis ju gaasiklapi küljes?
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

vaakumi abil imetakse klapp lahti (mehaaniliselt), kui täpsem olla siis ühes otsas peab ka mingisugune rõhk olema.

ja vaakum saadakse sisselaske kollektorist.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

on nii selliseid mis atmosfääri kui ka selliseid mis tagasi ringlusesse õhu lasevad
forsin
Postitusi: 40
Liitunud: 05.03.2005 12:45
Asukoht: ---
Kontakt:

Postitus Postitas forsin »

Kuuno kirjutas:
Cr6zz kirjutas:mis asi on madala surveastmega mootor?
surveaste on kahe kambri mahu suhe ehk selle kui kolb on yleval ja selle kui kolb on all.
tänavasõidu autodel on se suhe kuskil 10.1:1 aga turboautodel nt 8.8:1
ei oska öelda kust maald algab madal surveaste aga pms alla 10 :)
On ka kolmandad,
nimetaks neid targa ajuga turbo mootorid mis töötavad kuni 13,0
näiteks audi 2,2 turbo AAN +veel mõned.
Ja tarkus seisneb selles et vabalthingavana sõidab nagu tavaline auto aga kui turbo hakkab mehiselt puhuma tekib sellise surve astmega tetonatsioon aga aju keerab vastavalt teton andurile süüte hilisemaks või vajadusel ka üli hiliseks ja igapäeva elus on väga meeldiv sõita.
Muidugi on mõnel vastu vaidlejal õigus kui ta ütleb et madala surve astmega saaks rohkem hobujõude,
Aga samas jõuetu madala surveastmelisega ei kannata korralikult sõita selle otatava boost pauguni ja kas saab kõik aeg sõita ainult lapats põhjas?
---
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

forsin sinu ulmejutte ei ole meil vaja lugeda, ole hea kontrolli oma faktid kõigepealt ära, ennem kui midagi siia foorumisse kirjutad


AAN mootori surveaste on 9.3 ning audi juhtelektroonike ei ole küll teab mis tehnikaime.


Ja miks su Eestikeele kirjaoskus jätab mulle mulje, et sa oled 8klassi haridusega?
laurii
Postitusi: 8
Liitunud: 20.02.2007 0:22
Asukoht: kesk soome

Postitus Postitas laurii »

võib juhtuda,et,kirjutasin väga mööda millestki,aga kuna ise nendest asjadest suurt midagi ei tea siis võiks keegi seletada lahti need asjad ja vajadusel parandada...tänud ette ära juba :)

kui muidu on sisselaskes vaakum millega töötab piduri võim ja muu jama siis kui sinna turbo peale panna on ülerõhk ?

kuidas pidurivõim ja muu sellised asjad töötavad ?

ja kust saab vaakumi bov avamiseks ?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

laurii kirjutas:võib juhtuda,et,kirjutasin väga mööda millestki,aga kuna ise nendest asjadest suurt midagi ei tea siis võiks keegi seletada lahti need asjad ja vajadusel parandada...tänud ette ära juba :)

kui muidu on sisselaskes vaakum millega töötab piduri võim ja muu jama siis kui sinna turbo peale panna on ülerõhk ?

kuidas pidurivõim ja muu sellised asjad töötavad ?

ja kust saab vaakumi bov avamiseks ?
Jah tõesti oled alustanud valest otsast... enne oma esimest posti võiks siiski ju natuke aega kulutada ja lugeda juba olemasolevaid teemasid :? sinu viimasele küsimusele on vastus lausa siinsamas teemas mõni post ülevalpool olemas :!:
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
laurii
Postitusi: 8
Liitunud: 20.02.2007 0:22
Asukoht: kesk soome

Postitus Postitas laurii »

no eks ma uuri siis.
Ahwen
Postitusi: 28
Liitunud: 02.06.2005 14:59
Kontakt:

Postitus Postitas Ahwen »

Tegelikult on küsimus lihtne. Puudutab see siis sisselaskesse mineva õhu jahutust. Keegi võiks seletada lihtsalt ja kiirelt mis on erinevate jahutussüteemide vahe. Millisel korral oleks otstarbekas kasutada õhk/vesi tüüpi lahendust. Mis on ta plussid ja mis miinused. Tänud
Ikka vaikselt edasi...
turbo325
Postitusi: 8
Liitunud: 04.03.2007 16:09

Postitus Postitas turbo325 »

Tere!
Sai hilja aegu leedust toodud turboga e30 millel algselt olnud K kkk26 turbo.Ise ostsin auto sedasi et mootor laiali ehk kokku jooksnud.

Kuna plaan on ehitada uus turbokas siis oleks vaja mõne asja kohta nõu:)
Eelneval projektil oli kogukrempel mootoris stokk ja nagu näha ei pidand vastu vb mootor oli ise hõre või jumal teab mis
Et kas tasub uuesti ehitada orginaal sisuga või tuleks osta uued kolvid kepsud?

http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ucts_id=53 siin üks variant kolvist

Ja üks variant kepsust
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=466

Et kas orginaal vänt jääb pidama??või tuleb sellega ka midagi ette võtta?
Sportnuka müüsin maha kuna sellega ei pidavat turboautot käima saama

Ajuks juba ammu laua peal Vems orginaal ajuga pole midagi peale hakata :)
OOtan soovitusi :)
Tänades Rünno
Vasta