Vaevalt sulle keegi sellele üldse vastamagi hakkab. Soe soovitus, võta aega ja loe sedasama foorumit ning sa saad ka vastused.võhik kirjutas:tubot veel mu auto küljes ei oleranz kirjutas:Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.võhik kirjutas:suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?
K:Turbo minu autole
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
ok loen siis kõik hoolikalt läbiranz kirjutas:Vaevalt sulle keegi sellele üldse vastamagi hakkab. Soe soovitus, võta aega ja loe sedasama foorumit ning sa saad ka vastused.võhik kirjutas:tubot veel mu auto küljes ei oleranz kirjutas: Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?

Re: K:Turbo minu autole
on tal siis siduri või gaasi pedaali küljes mingi andur või kust ta aru saab millal lasta?Kuuno kirjutas:Blow Off-blow off laseb tekkinud ülerõhu käiguvahetusel atmsofääri ja tekitab seda pshhht :P heli. Väikese rõhu puhul ei ole ta vajalik, aga võiks olemas olla!
vastasel juhul käiksid pöörded käiguvahetusel piirajasse?
et lagi ei tekiks ongi ju hea kui rõhk käiguvahetusel ka üleval?


Re: K:Turbo minu autole
tegelikult saab see kokku surutud õhk liikuda peale siibri sulgumist, ainult ühes suunas ja see on tagasi turbo poole.esiteks ei ole see tagasilöök kasulik turbsile endale ja teiseks pidurdab ta maha turbiini pöörlemise, sest gaasipedaali lahti lastes väheneb ka väljalaskest tuleva gaasi maht mis süsteemi pöörlema paneb in the first place.MSport kirjutas: et lagi ei tekiks ongi ju hea kui rõhk käiguvahetusel ka üleval?
![]()
On ka kolmandad,Kuuno kirjutas:surveaste on kahe kambri mahu suhe ehk selle kui kolb on yleval ja selle kui kolb on all.Cr6zz kirjutas:mis asi on madala surveastmega mootor?
tänavasõidu autodel on se suhe kuskil 10.1:1 aga turboautodel nt 8.8:1
ei oska öelda kust maald algab madal surveaste aga pms alla 10
nimetaks neid targa ajuga turbo mootorid mis töötavad kuni 13,0
näiteks audi 2,2 turbo AAN +veel mõned.
Ja tarkus seisneb selles et vabalthingavana sõidab nagu tavaline auto aga kui turbo hakkab mehiselt puhuma tekib sellise surve astmega tetonatsioon aga aju keerab vastavalt teton andurile süüte hilisemaks või vajadusel ka üli hiliseks ja igapäeva elus on väga meeldiv sõita.
Muidugi on mõnel vastu vaidlejal õigus kui ta ütleb et madala surve astmega saaks rohkem hobujõude,
Aga samas jõuetu madala surveastmelisega ei kannata korralikult sõita selle otatava boost pauguni ja kas saab kõik aeg sõita ainult lapats põhjas?
---
forsin sinu ulmejutte ei ole meil vaja lugeda, ole hea kontrolli oma faktid kõigepealt ära, ennem kui midagi siia foorumisse kirjutad
AAN mootori surveaste on 9.3 ning audi juhtelektroonike ei ole küll teab mis tehnikaime.
Ja miks su Eestikeele kirjaoskus jätab mulle mulje, et sa oled 8klassi haridusega?
AAN mootori surveaste on 9.3 ning audi juhtelektroonike ei ole küll teab mis tehnikaime.
Ja miks su Eestikeele kirjaoskus jätab mulle mulje, et sa oled 8klassi haridusega?
võib juhtuda,et,kirjutasin väga mööda millestki,aga kuna ise nendest asjadest suurt midagi ei tea siis võiks keegi seletada lahti need asjad ja vajadusel parandada...tänud ette ära juba 
kui muidu on sisselaskes vaakum millega töötab piduri võim ja muu jama siis kui sinna turbo peale panna on ülerõhk ?
kuidas pidurivõim ja muu sellised asjad töötavad ?
ja kust saab vaakumi bov avamiseks ?

kui muidu on sisselaskes vaakum millega töötab piduri võim ja muu jama siis kui sinna turbo peale panna on ülerõhk ?
kuidas pidurivõim ja muu sellised asjad töötavad ?
ja kust saab vaakumi bov avamiseks ?
Jah tõesti oled alustanud valest otsast... enne oma esimest posti võiks siiski ju natuke aega kulutada ja lugeda juba olemasolevaid teemasidlaurii kirjutas:võib juhtuda,et,kirjutasin väga mööda millestki,aga kuna ise nendest asjadest suurt midagi ei tea siis võiks keegi seletada lahti need asjad ja vajadusel parandada...tänud ette ära juba
kui muidu on sisselaskes vaakum millega töötab piduri võim ja muu jama siis kui sinna turbo peale panna on ülerõhk ?
kuidas pidurivõim ja muu sellised asjad töötavad ?
ja kust saab vaakumi bov avamiseks ?


Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Tere!
Sai hilja aegu leedust toodud turboga e30 millel algselt olnud K kkk26 turbo.Ise ostsin auto sedasi et mootor laiali ehk kokku jooksnud.
Kuna plaan on ehitada uus turbokas siis oleks vaja mõne asja kohta nõu:)
Eelneval projektil oli kogukrempel mootoris stokk ja nagu näha ei pidand vastu vb mootor oli ise hõre või jumal teab mis
Et kas tasub uuesti ehitada orginaal sisuga või tuleks osta uued kolvid kepsud?
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ucts_id=53 siin üks variant kolvist
Ja üks variant kepsust
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=466
Et kas orginaal vänt jääb pidama??või tuleb sellega ka midagi ette võtta?
Sportnuka müüsin maha kuna sellega ei pidavat turboautot käima saama
Ajuks juba ammu laua peal Vems orginaal ajuga pole midagi peale hakata
OOtan soovitusi
Tänades Rünno
Sai hilja aegu leedust toodud turboga e30 millel algselt olnud K kkk26 turbo.Ise ostsin auto sedasi et mootor laiali ehk kokku jooksnud.
Kuna plaan on ehitada uus turbokas siis oleks vaja mõne asja kohta nõu:)
Eelneval projektil oli kogukrempel mootoris stokk ja nagu näha ei pidand vastu vb mootor oli ise hõre või jumal teab mis
Et kas tasub uuesti ehitada orginaal sisuga või tuleks osta uued kolvid kepsud?
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... ucts_id=53 siin üks variant kolvist
Ja üks variant kepsust
http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=466
Et kas orginaal vänt jääb pidama??või tuleb sellega ka midagi ette võtta?
Sportnuka müüsin maha kuna sellega ei pidavat turboautot käima saama
Ajuks juba ammu laua peal Vems orginaal ajuga pole midagi peale hakata

OOtan soovitusi

Tänades Rünno