K:milleks selline jubin vajalik?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

priitprg
Postitusi: 33
Liitunud: 28.11.2006 0:48
Asukoht: Viljandi

K:milleks selline jubin vajalik?

Postitus Postitas priitprg »

Audi A4 1,8 TQ 97a.
Olen esmaomanik eestis


turbot vahetades märkasin, et sellel voolikul, mis kulgeb Solenoid klapist WG-sse on ühes otsas kaks pingutus klambrit. Üks klamber hoidis siis voolikut solenoidi küljes ja teine hoidis vooliku sees sellist vidinat:

Pilt

silindri kujuline met. tükk millesse on auk sisse puuritud.

Ise arvan, et see on selleks, et aeglustada WG klapi tööd(odavalt rõhku tõsta).

Või on muid variante.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Väga suvaline ise aretus.
Kahtlane vähe kas on rõhu tõstmiseks.
Seda saab lihtsamalt ja efektiivsemalt teha.
Tel. 5654585
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Tegemist on ju pereautoga.
Paljudel on selline düüsike vaakumvooliku sees, mille point on aeglustada turbo äkilist tõmmet, kuna uut autot on suht võimatu müüa tavainimesele, kui turbo peaks laksust taha tulema ja pereema peanupp peaks korraks tahapoole liikuma. Just sellepärast kasutatakse selliseid restrictoreid, et auto oleks suvalise lõpptarbija jaoks mugav.
priitprg
Postitusi: 33
Liitunud: 28.11.2006 0:48
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

Hylas kirjutas:Tegemist on ju pereautoga.
Paljudel on selline düüsike vaakumvooliku sees, mille point on aeglustada turbo äkilist tõmmet, kuna uut autot on suht võimatu müüa tavainimesele, kui turbo peaks laksust taha tulema ja pereema peanupp peaks korraks tahapoole liikuma. Just sellepärast kasutatakse selliseid restrictoreid, et auto oleks suvalise lõpptarbija jaoks mugav.

Pigem ikka peaks vastupidi olema.
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Põhjenda
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Mina pole uutel turbodel selliseid asju kaasas näinud.
1,8L on peost paarkümment tk läbi käinud, aga seda kaasas pole :)
Tel. 5654585
priitprg
Postitusi: 33
Liitunud: 28.11.2006 0:48
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

Kuna õhu voolavus on takistatud, siis vajalik kogus õhu, mis on vajalik WG avamiseks jõuab WG-sse veidikese hilinemisega ja tänu sellele tõuseb turbo rõhk veidike kõrgemaks mingks väikseks ajaks ning langeb siis endisele tasemele tagasi.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

priitprg kirjutas:Kuna õhu voolavus on takistatud, siis vajalik kogus õhu, mis on vajalik WG avamiseks jõuab WG-sse veidikese hilinemisega ja tänu sellele tõuseb turbo rõhk veidike kõrgemaks mingks väikseks ajaks ning langeb siis endisele tasemele tagasi.
tekitab nn boost spike'i
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Aga mis muutust ise tähendasid boostis ilma ja siis selle düüsiga proovides :?:
priitprg
Postitusi: 33
Liitunud: 28.11.2006 0:48
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

Robo kirjutas:Aga mis muutust ise tähendasid boostis ilma ja siis selle düüsiga proovides :?:
Tagumikuga ei tundnud nagu mingit vahet. Bar-ide suhtes ei tea, kuna võtsin selle jubina ennem vahelt ära kui rõhu kella sain. Aga vb peaks natukeseks ajaks selle jubina tagasi pane ja jälgima rõhku?
priitprg
Postitusi: 33
Liitunud: 28.11.2006 0:48
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

puna kirjutas:Mina pole uutel turbodel selliseid asju kaasas näinud.
1,8L on peost paarkümment tk läbi käinud, aga seda kaasas pole :)

see jubin ongi koduste vahenditega tehtud ja ise pandud sinna
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

priitprg kirjutas:
puna kirjutas:Mina pole uutel turbodel selliseid asju kaasas näinud.
1,8L on peost paarkümment tk läbi käinud, aga seda kaasas pole :)
see jubin ongi koduste vahenditega tehtud ja ise pandud sinna
Sain juba aru sellest.
Tel. 5654585
priitprg
Postitusi: 33
Liitunud: 28.11.2006 0:48
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas priitprg »

Panin siis selle jubina WG-sse minevasse voolikusse tagasi. Mingit vahet pole. Ju keegi loll inimene on sinna selle kunagi toppinud lootes, et nüüd peaks parem olema-aga ei ole.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Düüsi kasutatakse WG acutaatori voolikus üldiselt rõhu tõstmiseks.
Näiteks on Imprezal selline asi originaalis voolikusse installitud.
Ilma selle vidinata ei suuda Subaru solenoidklapp boosti tõsta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

priitprg kirjutas:Panin siis selle jubina WG-sse minevasse voolikusse tagasi. Mingit vahet pole. Ju keegi loll inimene on sinna selle kunagi toppinud lootes, et nüüd peaks parem olema-aga ei ole.
Mingit vahet pole kuna selle jubina auk on liiga suur :!:
Vasta