turbot vahetades märkasin, et sellel voolikul, mis kulgeb Solenoid klapist WG-sse on ühes otsas kaks pingutus klambrit. Üks klamber hoidis siis voolikut solenoidi küljes ja teine hoidis vooliku sees sellist vidinat:
silindri kujuline met. tükk millesse on auk sisse puuritud.
Ise arvan, et see on selleks, et aeglustada WG klapi tööd(odavalt rõhku tõsta).
Tegemist on ju pereautoga.
Paljudel on selline düüsike vaakumvooliku sees, mille point on aeglustada turbo äkilist tõmmet, kuna uut autot on suht võimatu müüa tavainimesele, kui turbo peaks laksust taha tulema ja pereema peanupp peaks korraks tahapoole liikuma. Just sellepärast kasutatakse selliseid restrictoreid, et auto oleks suvalise lõpptarbija jaoks mugav.
Hylas kirjutas:Tegemist on ju pereautoga.
Paljudel on selline düüsike vaakumvooliku sees, mille point on aeglustada turbo äkilist tõmmet, kuna uut autot on suht võimatu müüa tavainimesele, kui turbo peaks laksust taha tulema ja pereema peanupp peaks korraks tahapoole liikuma. Just sellepärast kasutatakse selliseid restrictoreid, et auto oleks suvalise lõpptarbija jaoks mugav.
Kuna õhu voolavus on takistatud, siis vajalik kogus õhu, mis on vajalik WG avamiseks jõuab WG-sse veidikese hilinemisega ja tänu sellele tõuseb turbo rõhk veidike kõrgemaks mingks väikseks ajaks ning langeb siis endisele tasemele tagasi.
priitprg kirjutas:Kuna õhu voolavus on takistatud, siis vajalik kogus õhu, mis on vajalik WG avamiseks jõuab WG-sse veidikese hilinemisega ja tänu sellele tõuseb turbo rõhk veidike kõrgemaks mingks väikseks ajaks ning langeb siis endisele tasemele tagasi.
Robo kirjutas:Aga mis muutust ise tähendasid boostis ilma ja siis selle düüsiga proovides
Tagumikuga ei tundnud nagu mingit vahet. Bar-ide suhtes ei tea, kuna võtsin selle jubina ennem vahelt ära kui rõhu kella sain. Aga vb peaks natukeseks ajaks selle jubina tagasi pane ja jälgima rõhku?
Panin siis selle jubina WG-sse minevasse voolikusse tagasi. Mingit vahet pole. Ju keegi loll inimene on sinna selle kunagi toppinud lootes, et nüüd peaks parem olema-aga ei ole.
Düüsi kasutatakse WG acutaatori voolikus üldiselt rõhu tõstmiseks.
Näiteks on Imprezal selline asi originaalis voolikusse installitud.
Ilma selle vidinata ei suuda Subaru solenoidklapp boosti tõsta.
priitprg kirjutas:Panin siis selle jubina WG-sse minevasse voolikusse tagasi. Mingit vahet pole. Ju keegi loll inimene on sinna selle kunagi toppinud lootes, et nüüd peaks parem olema-aga ei ole.
Mingit vahet pole kuna selle jubina auk on liiga suur